Gå til innhold

Snakk om overgrep - Blir så kvalm

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Jeg har merket en ting. Hver gang det er snakk om overgrep mot barn så blir jeg så kvalm og brekker meg. Jeg blir så dårlig av det. Vanskelig å forklare men jeg begynner å fryse og skjelver liksom. Flere som reagerer så voldsomt? Liker ikke å innrømme det. Reagerer ikke sånn når det gjelder voldtekt av voksne selv om jeg synes det er like jævlig. Jeg regner med det er på grunn av jeg vet at barn klarer ikke å forsvare seg mot voksne. Det er så jævlig trist. Hvorfor er noen voksne så jævlige.

Endret av Axl Rose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ekkelt og vondt å tenke på. Det er riktig at man reagerer slik. Og så tenker jeg - vi skal tåle å høre om det og reagere hvis barna skal tåle å oppleve det.  

Det er vanskelig å finne ord for slikt.

Anonymkode: f5fde...1ad

Skrevet

Jeg blir så sint at jeg kjenner det river i brystet. Mennesker som forgriper seg på barn fortjener å få sitte resten av livet i en celle. Forbanna utskudd. De VEIT at det de gjør er galt, men gjør det uansett. Så det finnes ikke en eneste jævla unskyldning for at sånne mennesker gjør sånt.

Anonymkode: c6de5...003

Skrevet

Jeg føler et intenst hat til de som gjør slikt. Jeg skulle ønske at de rett og slett ble avlivet. De er ikke mennesker, men monstre. Jeg blir kvalm av folk som forsvarer dem ved å si at de er syke. Håper de får en skikkelig straff etter livet på jorden.

Anonymkode: 71058...aac

Gjest Axl Rose
Skrevet

Godt det ikke bare jeg som er rar. Jeg er jo kjent for å bli lett sint, men akkurat når det gjelder dette blir jeg mest dårlig, føler meg så dårlig at jeg av og til blir skremt. Hatet innerst inne mot det er nok jævlig sterkt. Jeg har alltid hatet overgrep men må prøve å ta meg sammen av og til. 

Voksne bør vite at sånt gjør man ikke samme faen hvor kåt hn er. Da går han å knuller på en dukke. Forsvare de med å si de er syke kan folk holde kjeft om til meg. De vet godt hva de gjør.

Skrevet

Enig, blir fysisk kvalm av det jeg også, og samme ang overgrep av voksne. Overgrep generelt er noe som MÅ stoppes, så det er flott med en oppvask i samfunnet og verden der nettopp dette settes kraftig fokus på nå! Da mener jeg ikke bare #metoo kampanjen, men også den intensive etterforskningen og opprullingen av pedofile nettverk som har pågått globalt det siste året! 

Anonymkode: 42f10...0a9

Skrevet

Jeg blir også fysisk kvalm. Kjenner jeg ikke greier å skrive mer enn det. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på følende regel og svar:

Sitat

* Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd på norsk lov.  Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt f.eks. bruk av rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.

* Oppfordringer til eller forherligelse av voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende.

Mynona, mod.

Skrevet

Samme her. Får samme reaksjon ved overfallsvoldtekter - tenk å ødelegge noen uskyldige liv på den måten!? Skjønner det ikke. Blir fysisk uvel og holder på å kaste opp. Når jeg leste om den overfallsvoldtekten i Italia der et par gikk langs stranden, og hun ble gruppevoldtatt mens han måtte se på, så kastet jeg faktisk opp. 

Er ikke mennesklig, jeg skjønner det ikke ass. Uff :( 

Anonymkode: 51304...e53

Skrevet

Hmm det er vel ganske normalt å reagere fysisk når man blir veldig sint. Selv skjer det ikke noe fysiske endringer med meg når jeg hører om sånt men synes det er forkastelig på lik linje med dere andre. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Får samme følelsen jeg også, @Axl Rose Det er så motbydelig at det ikke er ord som passer inn. Jeg virkelig hater sånne udyr.

Skrevet

Jeg har samme reaksjon, og det ble hundre ganger verre etter jeg fikk barn selv! Det er grusomt at det finnes slike mennesker.

Anonymkode: 5e81a...07d

Gjest Axl Rose
Skrevet

Begynte å reagere alt i tenåra. Helt for jævlig at noen kan tenne på barn. Forstår ikke udyra at ødelegger så unge liv når de må gjøre de jævla fantasiene sine ekte? Bare udyra sin nytelse som er viktigst. Fytti helvete:kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...