AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Men han er en storsjarmør som flørter med alle. Skulle ønske jeg kunne glemme ham.. faaaeeen. Anonymkode: 2cac7...047 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Finn en annen. Anonymkode: 8a4fd...db0 1
heiheilillemei Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Hvis han flørter med alle kommer han nok sannsynligvis til å gjøre det i et forhold også. Vil du være i et forhold med en person du alltid føler deg usikker rundt om han er utro? Rive ut håret fordi du bekymrer deg for at han flørter med alle på jobben? Eller vil du heller være sammen med en mann som er fullstendig investert i deg og din tid, som feier andre "beilere" vekk fordi du er den eneste for ham? 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, heiheilillemei skrev: Hvis han flørter med alle kommer han nok sannsynligvis til å gjøre det i et forhold også. Vil du være i et forhold med en person du alltid føler deg usikker rundt om han er utro? Rive ut håret fordi du bekymrer deg for at han flørter med alle på jobben? Eller vil du heller være sammen med en mann som er fullstendig investert i deg og din tid, som feier andre "beilere" vekk fordi du er den eneste for ham? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finn en annen. Anonymkode: 8a4fd...db0 Men det er denne mannen jeg vil ha sex med Anonymkode: 2cac7...047
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han er en storsjarmør som flørter med alle. Skulle ønske jeg kunne glemme ham.. faaaeeen. Anonymkode: 2cac7...047 Hvor gammel er du? Femten? Selvfølgelig kommer du til å glemme ham.... Det trenger du absolutt ikke bekymre deg over. Anonymkode: b1fc5...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 Om hun glemmer eller ikke.. Hvordan vet vi at ikke neste type er samme person? Og så er det typisk at den man vil ha flørter med alle. De vi ikke vil ha som vil ha deg er selvfølgelig disse kjedelige grå musene. Jeg har datet /vært forelsket i en som ikke var flørtete. Så jeg vet ikke om det er der det ligger. Anonymkode: db2ea...454
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 2 timer siden, Biloppretter skrev: Slutt med den banningen http://www.side2.no/helse/forskning-er-du-av-typen-som-banner-roter-og-er-oppe-sent/3423269157.html http://www.tv2.no/a/7805007/ Anonymkode: 407d9...7a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå