Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han er en storsjarmør som flørter med alle. Skulle ønske jeg kunne glemme ham.. :sad: faaaeeen. 

Anonymkode: 2cac7...047

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en annen. 

Anonymkode: 8a4fd...db0

• Liker 1
Skrevet

Hvis han flørter med alle kommer han nok sannsynligvis til å gjøre det i et forhold også. Vil du være i et forhold med en person du alltid føler deg usikker rundt om han er utro? Rive ut håret fordi du bekymrer deg for at han flørter med alle på jobben? Eller vil du heller være sammen med en mann som er fullstendig investert i deg og din tid, som feier andre "beilere" vekk fordi du er den eneste for ham? 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, heiheilillemei skrev:

Hvis han flørter med alle kommer han nok sannsynligvis til å gjøre det i et forhold også. Vil du være i et forhold med en person du alltid føler deg usikker rundt om han er utro? Rive ut håret fordi du bekymrer deg for at han flørter med alle på jobben? Eller vil du heller være sammen med en mann som er fullstendig investert i deg og din tid, som feier andre "beilere" vekk fordi du er den eneste for ham? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finn en annen. 

Anonymkode: 8a4fd...db0

Men det er denne mannen jeg vil ha sex med

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han er en storsjarmør som flørter med alle. Skulle ønske jeg kunne glemme ham.. :sad: faaaeeen. 

Hvor gammel er du? Femten? Selvfølgelig kommer du til å glemme ham.... Det trenger du absolutt ikke bekymre deg over.

Anonymkode: b1fc5...bcd

• Liker 1
Skrevet

Om hun glemmer eller ikke.. Hvordan vet vi at ikke neste type er samme person?  

Og så er det typisk at den man vil ha flørter med alle. De vi ikke vil ha som vil ha deg er selvfølgelig disse kjedelige grå musene. 

Jeg har datet /vært forelsket i en som ikke var flørtete. Så jeg vet ikke om det er der det ligger. 

Anonymkode: db2ea...454

Skrevet

Slutt med den banningen :fy_fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...