Rabking Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Hei, Katten min har nylig begynt å kaste opp en del ca annen hver dag. Hvorfor, det aner jeg ikke.. Når jeg tok en nærmere titt så det ut som at det var tør-for i oppkastet. kona mi kom med et forslag som jeg mente var helt galt egentlig. Det var å gi katten god mat til morning og kveld littigrann. god mat er jo ikke bra for henne. Hun er litt overvektig og burde ta av noen kilo, så jeg skjønner ikke hvor den tanken kommer fra.. har spurt om vi skal ringe dyrlegen og høre hva de sier, men det er visst helt unødvendig.. noen tips / noen som har opplevd det samme. hun har fått spise fritt og vi vet egentlig ikke hvor mye hun spiser av gangen. kanskje det er overspising eller spiser opp maten for fort ? Hva skal eg gjøre
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Når en katt kaster opp hyppig over flere dager så skal man til dyrlegen jo! Katten kan ha en blokade i mage/tarm som gjør at maten ikke fordøyes. Katten kan ha tannproblemer, som fører til at den ikke vil tygge og dermed svelger større biter og skaper mer belastning på magen. Anonymkode: 6b334...cf6 1
Rabking Skrevet 28. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når en katt kaster opp hyppig over flere dager så skal man til dyrlegen jo! Katten kan ha en blokade i mage/tarm som gjør at maten ikke fordøyes. Katten kan ha tannproblemer, som fører til at den ikke vil tygge og dermed svelger større biter og skaper mer belastning på magen. Anonymkode: 6b334...cf6 Hei, jeg har nå snakket med kona mi, vi bestemte at vi drar ned til dyrlegen snarest som mulig. Takk for at du kom med noen veldig fine argumenter.! Det overbeviste ho skikkelig, takk igjen 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Rabking skrev: Hei, jeg har nå snakket med kona mi, vi bestemte at vi drar ned til dyrlegen snarest som mulig. Takk for at du kom med noen veldig fine argumenter.! Det overbeviste ho skikkelig, takk igjen Så bra 👍🏼 Håper det ikke er noe alvorlig med pus Anonymkode: 6b334...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå