AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Hei☺️ Jeg har nå brukt clear blue digital eggløsningstest (den som viser enten bare en runding eller smilefjes). Har testet siden onsdag, men i går ettermiddag (mandag) kom smilefjeset:) vi hadde da sex i går kveld. Tok en ny eggløsningstest i dag i 3 tiden, som da fortsatt viste smilefjes. Tok en ny test nå i kveld (7tiden) som viste bare en sirkel. Såå da kommer altså spm mitt; Er det noen som har blitt gravide med hjelp av denne eggløsningstesten? Trenger vi å ha sex i kveld også, nå som den er negativ for å være mere ‘sikkere´ på at vi har truffet? Anonymkode: a806f...0dc
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Selv om alt «klaffer» med timing, så er det bare ca 20-25% for å bli gravid. Når man bør ha sex i forhold til eggløsning finnes det nok ikke en 100% fasit på, men legg inn aksjer i kveld også, hvis dere har lyst på sex. Så har dere i alle fall prøvd. Anonymkode: ee424...351
Sjokoladepiken Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Det skader aldri å legge inn ekstra aksjer. Vet ikke akkurat når eggløsningen har skjedd selv om du får positiv test :-)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 Jeg ble gravid den måneden jeg testet med clearblue hadde sex samme kveld som smilefjeset og kvelden etter. Anonymkode: 31c9c...407
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 Takk for svar☺️ Blææ.. nå ble det ikke noe sex på oss i går da🙈 Så hadde sex bare den dagen det var smilefjes😏 Anonymkode: a806f...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå