AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Har vært på en del dates i år.. Og møtt flere , men egentlig ikke noen jeg 100% kunne være i et forhold med. Men så var jeg litt open minded og gikk på en date med en fyr som er en del eldre enn meg. Tenkte kanskje at eldre menn = mer modne menn😂 Normalt sett ikke den type utseende jeg vanligvis ville falt for. Men han er så snill, morsom, ærlig og gir mange komplimenter. Føler meg trygg med han. Har blitt 4 dates med han. Han er så sykt "hard to get " og viser egentlig ikke nok interesse utenom treff spør du meg. Men nok til å holde meg varm🤤 Han har flere ganger sagt han liker meg. Men om han liker meg kan han vel gi litt mer lyd fra seg?! Han har ikke engang spurt om tlf nr mitt.... Har han på messenger og snapchat! Føler meg som verdens tryggeste i armene hans og vi kan ligge i flere timer bare å kose, uten noe mer.. Bare å droppe han å gå videre eller? Vi møttes i helga som var og snart reiser han en mnd på ferie... Føler meg så utrolig teit. Vil sikkert ha han fordi jeg ikke kan få han😑 Anonymkode: 76798...c1b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Jeg blir alltid skeptisk hvis de viser liten interesse og initiativ til kontakt som på telefon og annet. Da får jeg følelsen av at han ikke er så interessert, forventer at han er litt på liksom. Men det er meg da. Vet ikke hva andre mener om dette. Anonymkode: ea0e2...9d5 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir alltid skeptisk hvis de viser liten interesse og initiativ til kontakt som på telefon og annet. Da får jeg følelsen av at han ikke er så interessert, forventer at han er litt på liksom. Men det er meg da. Vet ikke hva andre mener om dette. Anonymkode: ea0e2...9d5 Jeg tenker også at de som er intressert viser det og tar initiativ til neste treff! Han sier at vi gjerne skulle møttes før jul. Men jeg jobber, han jobber og vi bor ikke på samme sted. Og nå drar han snart på ferie da. Han er 41 år, skulle jo tro han er på utkikk etter noe seriøst?! Faack jeg hater datinglivet. Anonymkode: 76798...c1b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå