Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen av mine nærmeste spør hvordan det går etter bruddet, eller hva jeg synes om en sak ang exen.. som forsovidt også er hans nærmeste venner. 

Jeg leser ut av meg alt som har samlet seg opp. Og værst er det nå som jeg er sint og skuffet over han.. Jeg sier ufine ting om han og holder lite igjen. :/ 

Etterpå sitter jeg igjen og får tilsnakk fordi jeg tar så på at han oppfører seg meget ufølsomt og dårlig og ifølge dem må jeg godta at han er en ufin person. 

Men jeg føler meg så utrolig alene og splittet.. og sprekker nesten hver lceød. Kan ikke kontakte noen... fordi jeg er for ærlig. Det liker dem ikke for det gir dem et nytt syn på han som ikke er bra.. og jeg vil jo ikke ødelegge vennskap.. Føler jeg bare burde blitt borte og ikke eksistert lengre.. vil ikke være alene og ei heller eksistere. Det er så fortvilende og nå går jeg rundt meg selv og mister fotfestet. :( hvordan blir man en god nok venn ved og ikke dele sine følelser og tanker åpent.. hvordan klare og begrense seg?

Anonymkode: a5f52...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje snakke og betro deg til noen som ikke er felles venner av dere? Det er alltid to sider av en sak. Spesielt ved et brudd. Hvis du da snakker for mye, la oss si "dritt" om han, til hans venner, så er det lett å misforstå og tro at du prøver å sverte han, på en måte.

Når det er sagt, så er det klart at du skal få si hva du mener, og forklare hvordan du har det. Det er bare det, at når folk spør om hvordan det går, så er det svært få som er forberedt på et helt ærlig svar. De fleste forventer nok "jo, takk, det går fint", og ikke mer snakk om det.

Jeg hadde nok kun snakket om mine innerste tanker og følelser til en eller to GODE venner, ikke til alle som spør :)  

• Liker 2
Skrevet

Snakk om hvordan du føler deg til dine beste venninner, og ikke de som er felles.

Til alle andre kan du si at du synes det er vanskelig, og at situasjonen ikke får fram det beste i noen av dere. Veldig ærlig, uten å være slem, eller utlevere noe som helst, egentlig.

Anonymkode: 96bd7...9db

• Liker 3
Skrevet

Nei, du er ikke altfor "ærlig og åpen". Du syter og klager og sprer dritt om et annet menneske og så kaller du det å "være ærlig og åpen". 

Du får det til å høres så fint ut. Men det er ikke spesielt fint gjort.

Anonymkode: 0c622...54d

Skrevet

Skjønner deg godt Ts for har det nøyaktig på samme vis

Har ikke noen  råd men følger denne håpe på noen gode råd

Anonymkode: 7b611...db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...