Pinocchio Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Jeg kom hjem i går og klarte bare såvidt å redde katten min fra en fæl voldtekt. Katten min, en stolt og strak norsk hannskogkatt, ble ydmyket på det værste av en fortumla golden retrivertipse, som sente meg et "bare fleipa, dah" blikk! Jeg tok katten, en stolt hann i sine eldre dager, med på kjøkkenet hvor han fikk melk fra kjøkkenbordet. Jeg ønsket han skulle fortelle meg hvordan han følte det, men han strammet til sine seniormuskler og holdt detaljene for seg selv. Han drakk melken men det var det. Den vårkåte golden-blondie slikket seg fornøyd ett sted rundt halen og gryntet litt før hun sovnet. Jeg spør: Hvor langt skal denne "kvinner i vinden" bølgen egentlig gå? Jeg holder de i separate rom i morgen. Lille Petter senior pus må få lov til å få sin verdige alderdom. Alt han kan erindre er dager hvor menn var menn og alle likte det.. Jeg skal takle dette. Men jeg har en stor Hann-Malamut. Hvis jeg merker at noen feminine poter tasker og tusker med han, på en en måte som gjør at halen slingrer seg nedverdigende mellom bakbena, lager jeg opprør!
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2005 #2 Skrevet 30. januar 2005 Voldtekt var det nok ikke. Det er slik alphatisper viser sin status ovenfor underdanninge i flokken ved å simulere samleigebevegelser.
Gjest manic Skrevet 30. januar 2005 #3 Skrevet 30. januar 2005 er jeg dum? Jeg klarer ikke se for meg at ei hunntispe voldtar en hannkatt....? Hadde det vært en hannhund og ei jentekatt så ja kanskje.... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå