Gå til innhold

Drama/krimserier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg akkurat blitt ferdig med Big little lies! For en bra serie. Synd det bare er en sesong.. sååå, har dere noen bra krim/dramaserier å anbefale? Noe ala big little lies, frustrerte fruer osv! Mystisk liksom. Gjerne serier jeg kan se på viaplay, hbo eller netflix

Anonymkode: d6f3e...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucifer! 

Anonymkode: a0e34...32e

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lucifer! 

Hva handler den om?:-)

Skrevet

Jeg er halvveis i første sesong av How to get away with murder, og er totalt hekta! Sikkert ikke heeelt i tråd med hva du ønsker deg, men jeg anbefaler den likevel:D

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lucifer! 

Støtter den. Synes helt ærlig den så idiotisk teit ut når den kom ut, og hele plottet hørtes bare veldig kleint ut. Hadde bestemt meg for å aldri se den. Men så trengte jeg plutselig en dag noe nytt å se på, og slo på første episode av denne. Ble veldig positivt overrasket! 

Anonymkode: 425d0...698

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støtter den. Synes helt ærlig den så idiotisk teit ut når den kom ut, og hele plottet hørtes bare veldig kleint ut. Hadde bestemt meg for å aldri se den. Men så trengte jeg plutselig en dag noe nytt å se på, og slo på første episode av denne. Ble veldig positivt overrasket! 

Anonymkode: 425d0...698

Den om han politietterforskeren, eller han som er djevelen? 

Anonymkode: f567b...37e

Skrevet (endret)

Nteflix; The Crown - The Ranch - Grimm - Sleepy Hollow - Mindhunter

Endret av Måbarefåsiat...
Skrevet

Handmaids tale, alise Grace, How to get away with murder

Anonymkode: 046f7...ca2

Skrevet

Må som alltid anbefale The Killing og første sesong av True Detective, selv om dette er kanskje hakket mørkere enn det du ønsker deg :) 

Anonymkode: 2bb27...4e7

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må som alltid anbefale The Killing og første sesong av True Detective, selv om dette er kanskje hakket mørkere enn det du ønsker deg :) 

Er keen på mørke serier også! Hva handler true detective om?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Handmaids tale, alise Grace, How to get away with murder

Anonymkode: 046f7...ca2

Helt enig i Handmaids Tale! Satt helt fjetret foran skjermen. Alias Grace var ikke like bra. Ellers synes jeg første sesong av The Killing var utrolig bra.

Anonymkode: 41d80...71c

Skrevet

Enig i anbefalingene om The Hand Maids Tale om du ikke har sett den, den er virkelig bra! 

Ellers syntes jeg Dexter (Netflix) var helt fantastisk bra! Ble så hekta! 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i Handmaids Tale! Satt helt fjetret foran skjermen. Alias Grace var ikke like bra. Ellers synes jeg første sesong av The Killing var utrolig bra.

Anonymkode: 41d80...71c

Jeg så noen episoder av the killing og synes det var bra! MEN tyggegummislafsinga irriterte meg så mye at jeg sluttet å se på det..

Skrevet

Banshee :) 

Anonymkode: 10b44...150

Skrevet

Hap and Leonard 

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg så noen episoder av the killing og synes det var bra! MEN tyggegummislafsinga irriterte meg så mye at jeg sluttet å se på det..

Tyggegummislafsinga? Det husker jeg ikke. Var det den Amerikanske versjonen med Joel Kinnaman og Mirreile Enos du så?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er keen på mørke serier også! Hva handler true detective om?

Handler om to gamle detektiver som blir kalt inn for å snakke om en sak de hadde fordi det er noen nye som har begynt å se på den igjen. Det viser seg at de mistenker han ene litt for å ha vært delaktig i forbrytelsen...

Så det er liksom to tidslinjer, vi får vite hva som skjedde når de etterforsket saken sammen før, og samtidig er det en historie nå. Skuespillerne er Woody Harrelson og Matthew Mcconaughey om det sier deg noe, det var for meg grunn nok til å se serien :rodmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enig med AB i at første sesong av True Detective var helt fantastisk :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...