AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Del Skrevet 28. november 2017 På den ene siden av der krana sitter fast i vasken på badet er det noe som ser "grønnsvart" ut akkurat en halv millimeter på utsiden av selve krana liksom (på det hvite på vasken). Jeg har brukt klor, tannbørste, Jif skurekrem osv LENGE, men det forsvinner jo ikke. Det føles som om det er "møkkete", og dette er ikke veldig gammelt heller, åtte år kanskje.... På den andre siden ser det rent ut... Jeg har en følelse av at dette kanskje kan være irr av noe slag? Noen som vet hvordan man evt. fjerner det? (er altså på vasken, ikke på kranen/blandebatteriet). Anonymkode: 77f00...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Del Skrevet 28. november 2017 Bruker det også å være vått der flekken er? Mulig lekkasje? Er flekken på den siden varmvannet er, så har du kanskje kobberrør? Cocacola skal løse opp det meste. Prøv det. Anonymkode: ba9a5...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #3 Del Skrevet 28. november 2017 Er det porselensvask eller kunststoff? Høres ut som det sitter i sprekken mellom blandebatteri og vasken. Det finnes gode rengjøringsmidler spesielt til bad. Men er ikke alt som går på kunststoff, støpemarmor osv. Anonymkode: b3eff...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #4 Del Skrevet 28. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er flekken på den siden varmvannet er, så har du kanskje kobberrør? Det har jo ingenting å si? Anonymkode: b3eff...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #5 Del Skrevet 28. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker det også å være vått der flekken er? Mulig lekkasje? Er flekken på den siden varmvannet er, så har du kanskje kobberrør? Cocacola skal løse opp det meste. Prøv det. Anonymkode: ba9a5...c5c Det er på den siden det er varmtvann ja, det har du helt rett i. Det har jeg ikke koblet før nå Aner ikke om jeg har kobberrør, men det tror jeg faktisk når jeg tenker etter på fargen da vi byttet vask og blandebatteri.... Cola ja.... Det skal man jo til og med kunne vaske do med. Godt poeng, skal jammen prøve Anonymkode: 77f00...007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #6 Del Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det porselensvask eller kunststoff? Høres ut som det sitter i sprekken mellom blandebatteri og vasken. Det finnes gode rengjøringsmidler spesielt til bad. Men er ikke alt som går på kunststoff, støpemarmor osv. Anonymkode: b3eff...5f2 I sprekken mellom blandebatteri og vask ja. Aner ikke om det er kunststoff eller porselen.... Anonymkode: 77f00...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #7 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har jo ingenting å si? Anonymkode: b3eff...5f2 Det jeg skrev, var jo for å prøve å finne årsaken til flekken, og er det en lekkaske bør jo dette fikses. Anonymkode: ba9a5...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #8 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er på den siden det er varmtvann ja, det har du helt rett i. Det har jeg ikke koblet før nå Aner ikke om jeg har kobberrør, men det tror jeg faktisk når jeg tenker etter på fargen da vi byttet vask og blandebatteri.... Cola ja.... Det skal man jo til og med kunne vaske do med. Godt poeng, skal jammen prøve Anonymkode: 77f00...007 Fint at du prøver cola. Den må virke en stund før du tørker den vekk. Cola fungerer jo som rustløser. Finn også ut om du har en lekkasje. Anonymkode: ba9a5...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #9 Del Skrevet 28. november 2017 Hvis dette er irr fra kobberrøret, er det en liten lekkasje som plutselig kan bli en større lekkasje. Få sjekket og fikset dette. Anonymkode: ba9a5...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #10 Del Skrevet 28. november 2017 Pusset du opp badet for åtte år siden eller bare byttet møbler? Anonymkode: b3eff...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #11 Del Skrevet 30. november 2017 Prøv med natron. Lag en krem av natron og vann. La stå en halv time og bruk tannbørste. Anonymkode: 541dc...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #12 Del Skrevet 30. november 2017 Sitronsaft kan også kanskje funke, om du har noe av det. Anonymkode: b1c3b...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå