AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Stemmer det at kvinner flørter med alle andre enn den de faktisk er interessert i? At man er nervøs og tilbakeholden rundt den man faktisk liker? Anonymkode: 780fb...86b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Kvinner er noen merkelige skapninger, ja. Anonymkode: 00ad2...eb5 7
jabx Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det at kvinner flørter med alle andre enn den de faktisk er interessert i? At man er nervøs og tilbakeholden rundt den man faktisk liker? Anonymkode: 780fb...86b Det kommer an på kvinnen. Alle kvinner er ikke like, vet du. 10
wintergirl Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 Jeg blir så sjenert når jeg er i nærheten av mannen jeg liker , så ja. Men jeg flørter ikke med menn jeg ikke er interssert i heller da. Men som sagt over, kvinner er ikke like. 2
Gjest Overrasket Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 3 minutter siden, jabx said: Det kommer an på kvinnen. Alle kvinner er ikke like, vet du.
bortebra Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 Dessverre er det ikke sånn at vi er en ensarta gruppe med kliss like individer. Hva andre gjør, vet ikke jeg. For meg kommer det an på hvem personen er; dersom det er en fyr som vet at han er heit, og jeg bare uansett er ute etter noe casual, så kan jeg med vilje tone ned flørtinga fordi han er for vant med det uansett. Hvis det derimot er som kjæresten min, en fyr som er ganske laidback, så hadde ingenting skjedd om ikke jeg hadde vist klar interesse. Så selv for meg er det intet enkelt svar. 3
Sh999 Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det at kvinner flørter med alle andre enn den de faktisk er interessert i? At man er nervøs og tilbakeholden rundt den man faktisk liker? Anonymkode: 780fb...86b Jeg kan nok kjenne meg igjen i det ja. 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 Heterofile kvinner flørter ikke med menn på den måten som menn flørter med kvinner. Anonymkode: c915f...ab5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 Jeg tar ikke første steget med en jeg liker nei :/ er mye mer avslappet med menn jeg ikke liker. Men er forsiktig med signaler jeg sender de, vil ikke at de skal få følelser og så bare sitte igjen der heller. Anonymkode: e531d...49a 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #10 Skrevet 28. november 2017 Kvinner flørter ikke med de dem dem de er interessert i? Anonymkode: 2d484...a69 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner flørter ikke med de dem dem de er interessert i? Anonymkode: 2d484...a69 Anonymkode: 00ad2...eb5 4
Gjest liljenellik Skrevet 28. november 2017 #12 Skrevet 28. november 2017 Ser du allerede har fått litt refs for å generalisere, så jeg trenger kanskje ikke å gjenta at alle kvinner er forskjellige Men jeg kjenner meg igjen! Har mye lettere for å flørte med andre enn den jeg faktisk er interessert i. Sikkert en måte å skåne seg selv for avvisning på.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #13 Skrevet 28. november 2017 Jeg er i hvert fall akkurat slik ja. Med en gang han jeg Faktisk liker veldig godt er i nærheten blir jeg veldig usikker på meg selv, nervøs og sjenert. Grunnen til at jeg holder tilbake er at jeg ikke vet hva han virkelig synes om meg og ikke vil være påtrengende. Tenker med en gang på de gangene når jeg har fått uønsket oppmerksomhet og får mareritt om at han skal tenke på meg som hun slitsomme som prøver seg og ikke tar nei for et nei.../ Og føle ubehag av det. Men ser ikke på meg selv som en særlig flørtete person til vanlig uansett, prøver bare å være hyggelig mot folk. kvinne 33 Anonymkode: 363c7...771 3
Charlene87 Skrevet 28. november 2017 #14 Skrevet 28. november 2017 Jeg flørter med menn jeg er intersesert i! jeg flørter ikke med jeg ikke er intersert i, for jeg ønsker ikke å gi noen falske forhåpninger. 4
Gjest GoldenLioness Skrevet 28. november 2017 #15 Skrevet 28. november 2017 Menn som kvinner kan gjøre det. Jeg har alltid vist interesse for den jeg er interessert i. Hater skuespill, kostbarhet og drama.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #16 Skrevet 28. november 2017 Jeg storflørter med han jeg er interessert iAnonymkode: cd93d...df9 3
Sheherasade Skrevet 28. november 2017 #17 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det at kvinner flørter med alle andre enn den de faktisk er interessert i? At man er nervøs og tilbakeholden rundt den man faktisk liker? Anonymkode: 780fb...86b Nei. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 28. november 2017 #18 Skrevet 28. november 2017 (endret) Noen kvinner flørter om de er interessert vet ikke jeg ser sånn ut men skinnet bedrar, mens noen ser på meg av og til tørr ikke flørte, og blir flau når jeg ser tilbake. Som oftest jeg som må flørte og da blir de flau og sjenert. Synes det er søtt. Endret 28. november 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #19 Skrevet 28. november 2017 Nei, jeg flørter ikke med alle andre menn enn den jeg er interessert i. Men jeg har nok lettere for å tulle og fleipe med noen jeg ikke er interessert i, og jeg er ganske opptatt av å ikke gjøre meg til for den jeg faktisk ER interessert i, sånn at om han får interesse for meg også så er det meg og den jeg er på ekte, og ikke den jeg spiller når jeg legger på masse sjarm og flørt. Anonymkode: 051ee...830
Lee Jones Skrevet 28. november 2017 #20 Skrevet 28. november 2017 Det tror jeg kan hende. Det er jo ofte slik med oss gutta at vi blir sjenerte når vi er med kvinner vi synes er svært attraktive. Men så er det stor forskjell blant kvinner da. Noen flørter på en veldig diskret måte som kan oppfattes som normal vennlighet. Noen fniser av alt en sier og er ganske tydelig interesserte. Jeg foretrekker det siste faktisk, selv om det som oftest går noen år mellom hver av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå