Lassie Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Var det noen som så på "Boys don't cry" på TV3 i kveld? Jeg hadde ikke sett den før, men ble sittende å se på. Det var en utrolig sterk film!! Det verste med hele filmen er jo at det faktisk er basert på en sann historie, og Teena Brandon faktisk ble skutt og døde i 1993. Var det flere som så den?
Gjest Chrizzy Skrevet 30. januar 2005 #2 Skrevet 30. januar 2005 Jeg så den ikke i kveld, men jeg har sett den før. Den er kjempe sterk å helt forferdelig! Noen ganger forstår jeg ikke vitsen med å få tredd så mye av det grusomme i verden over hodet. Men når man ser en film som dette så forstår man hvorfor, det utvider hjernen og tankene på en måte som er veldig viktig for å forstå at vi er forskjellig, men like mye mennesker, like mye følelser, like stort behov for å være oss selv! Å hva som er oss selv, ja de må vi finn utav selv Får bare håpe å ønske at vi å våre nærmeste, møter på mennesker som har fått en menneskelig oppdragelse! Kanskje denne filmen burde være pensum på en ungdomsskole?
Lassie Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2005 Ja, du skriver masse lurt der, Chrizzy. Det kunne nok kanskje vært en lur ting å ha den som pensum på u-skolen selv om den er sterk, ja. Det er jo faktisk virkeligheten, og det finnes jo ganske mange mennesker her ute som føler de er født i feil kropp. Filmen kan nok gi ganske mange litt mer forståelse for menneskeheten rett og slett. Selv ble jeg sittende med noen spørsmål rundt det å føle seg som født i feil kropp etter å ha sett filmen. Men såvidt jeg vet kjenner jeg ingen som har det sånn, så det er ikke så lett å vite hvem man skal spørre...
Piñacolada Skrevet 30. januar 2005 #4 Skrevet 30. januar 2005 Jeg så den på kino, og syns den var en av de beste filmene jeg har sett. Men jeg orket bare ikke å se den en gang til; den er altfor vond og sår. Men Hilary fortjente absolutt oscar!
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #5 Skrevet 30. januar 2005 The Cure synger "Boys don't cry" :o
Samantha Skrevet 30. januar 2005 #6 Skrevet 30. januar 2005 Utrulig bra film. Den gjorde virkelig inntrykk. Vi såg den faktisk på skulekino. Hadde en sånn dag som skulle handle om toleranse og å akseptere andre trur eg, og heile skulen såg filmen.
Piñacolada Skrevet 30. januar 2005 #7 Skrevet 30. januar 2005 The Cure synger "Boys don't cry" :o Ja...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå