Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som så på "Boys don't cry" på TV3 i kveld? Jeg hadde ikke sett den før, men ble sittende å se på. Det var en utrolig sterk film!! Det verste med hele filmen er jo at det faktisk er basert på en sann historie, og Teena Brandon faktisk ble skutt og døde i 1993.

Var det flere som så den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg så den ikke i kveld, men jeg har sett den før. Den er kjempe sterk å helt forferdelig! Noen ganger forstår jeg ikke vitsen med å få tredd så mye av det grusomme i verden over hodet. Men når man ser en film som dette så forstår man hvorfor, det utvider hjernen og tankene på en måte som er veldig viktig for å forstå at vi er forskjellig, men like mye mennesker, like mye følelser, like stort behov for å være oss selv! Å hva som er oss selv, ja de må vi finn utav selv :) Får bare håpe å ønske at vi å våre nærmeste, møter på mennesker som har fått en menneskelig oppdragelse! Kanskje denne filmen burde være pensum på en ungdomsskole?

Skrevet

Ja, du skriver masse lurt der, Chrizzy.

Det kunne nok kanskje vært en lur ting å ha den som pensum på u-skolen selv om den er sterk, ja. Det er jo faktisk virkeligheten, og det finnes jo ganske mange mennesker her ute som føler de er født i feil kropp. Filmen kan nok gi ganske mange litt mer forståelse for menneskeheten rett og slett.

Selv ble jeg sittende med noen spørsmål rundt det å føle seg som født i feil kropp etter å ha sett filmen. Men såvidt jeg vet kjenner jeg ingen som har det sånn, så det er ikke så lett å vite hvem man skal spørre...

Skrevet

Jeg så den på kino, og syns den var en av de beste filmene jeg har sett.

Men jeg orket bare ikke å se den en gang til; den er altfor vond og sår.

Men Hilary fortjente absolutt oscar!

Gjest Anonymous
Skrevet

The Cure synger "Boys don't cry" :o

Skrevet

Utrulig bra film. Den gjorde virkelig inntrykk.

Vi såg den faktisk på skulekino. Hadde en sånn dag som skulle handle om toleranse og å akseptere andre trur eg, og heile skulen såg filmen.

Skrevet
The Cure synger "Boys don't cry" :o

Ja...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...