Gå til innhold

American gothic, for noe piss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte meg til forran tv i kveld og trodde det skulle være en grøsser serie, men det var jo amatørmessige greier ! Etter en halvtime gav jeg opp.

American Gothic. Ordet Gothic i seg selv, hørtes jo mystisk ut. Men nei da. Det er en sherif som ser alt for blankpusset og direkte sleip ut, en gamling som slipper ut fra fengsel og legger seg etter ei ungjente, som liksom ikke vet at hun er pen og forførende...... Det hele er jo SÅ tåpelig! Hun burde da virkelig ikke vise seg frem for han, og så skal det forestille at hun ikke gjør det. og så var det en guttunge med et vanvittig sinna utrykk - blikket og de øyenbrynene der kunne skremme den tøffeste. Og plutselig så dukker det liksom opp et gjenferd eller noe, og man ser noen overnaturlige øyner i et klipp. Moren til jenta som gjør seg til for fengselsfuglen blir "tilfeldigvis" ut satt for strøm og skades, og sherifen er "tilfeldigvis" der. Sherifen forsøker forøvrig å å presse mannen hennes til å gi datteren sin til han. Og midt i det hele så er ei dame som er journalist, og finner sine døde foreldres bil.

Nei, dette var da et forferdelig skuffende samensurium. En grøsser er det iallefall ikke. Rotete handling, dårlig spilling. Er dette virkelig noe man gidder å se? :roll:

Jeg irriterer meg fremdeles grønn over den "jentungen" som gjorde seg til når den vemmelige forbryteren legger an på henne. Usj ! Stapper en saftis erotisk ned i munnen på henne, og hun vasser i sjøen og viser lårene. hva har dette med grøss å gjøre da?

Kunne likegodt lagt meg klokka 24 isteden for å sett på dette. Snakk om piss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

American Gothic høres for meg ut som sortkledde amerikanere hangin at the mall med klovnesminke og masse kutt i håndleddene som bare sitter der og glor :ler:

Skrevet

Den var skikkelig teit, ja... ikke noe ekkel i det hele tatt, bare veldig amatørmessig laget.

Skrevet

he he. den er fra -95, da det kom hauger av x-files-inspirerte serier som kastet seg på trenden.

synes den er så dårlig at det er morsomt jeg da.

den onde sherriffen er jo visepresident i the west wing og den snille legen utagerende casanova i sex og gifte menn, så de ble tydeligvis ikke typecast etter dette...

og gothic-forvirring... vel, gothic har en litt annen betydning på amerikansk enn goth på norsk. mer enn litt.

Gjest Anonymous
Skrevet

American Gothic er navnet på et av USA mest kjente kunstverk. Som Ivanka sier, gothic betyr noe ganske annet enn det vi nordmenn ligger i ordet.

Les og lær: American Gothic

Skrevet

Såg en film også som het Gothic. Ble skuffa jeg. Ikke noe skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...