AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Jenta mi har er tre år, og hun synes julen er kjempegøy! Jeg tenkte jeg skulle introdusere henne for en TV-julekalender i år. Spørsmålet er, hvilken skal vi kjøpe inn/se på? Jeg tenkte på jul i Skomakergata, men den er kanskje for kjedelig? Er Jul i Blåfjell best for litt eldre barn? Hva med årets Jul i svingen? Den har jeg selv ikke sett. Anonymkode: 46970...108
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Jul i Svingen går jo på tv, så den kan dere jo teste ut helt gratis. Den er lite "julete", men mine barn har likt den godt før, da de egentlig var for små, nettopp fordi det er BARN som spiller, treåringer liker gjerne det. Jul i Blåfjell er voksne som spiller barn, det ble veldig kunstig for dem. Den der Julekongen likte min fireåring godt, men selv syns jeg den var traurig, med dårlig hovedperson (men det var fra et voksent ståsted). Snøfall fra i fjor var perfekt, men vet ikke om den finns på dvd, og den er nok mest for større barn og kan komme som en glede neste gang de sender den. Test ut en episode jul i skomakergata, tror det ligger ute på nett. Og Svingen. Anonymkode: 90eaa...d8d
Minlillelykke Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Vår likte godt snøfall i fjor, ellers er jeg veldig glad i jul i skinakergata og jul på sesam stasjon. Så vi pleier å se disse også. En annen jeg også liker er amalies jul
Vera Vinge Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 Jeg syns Snøfall i fjor var fin. Spennende for både barn og voksne. Det var vel første året de så julekalender på tv, da nærmet de seg hhv 3 og 5. Det skal sies at de syns noe var litt skummelt, og de gråt noen ganger når det skjedde triste ting, men så lenge vi så på sammen med dem gikk det fint. Og så så vi litt av Julekongen året før, og likte den også. Men det er mulig noen syns begge seriene blir mer for større barn. Det var en grunn til at den eldste hos oss ikke så på julekalender da han var 3, for han var ikke interessert. Sånt er veldig annerledes for den yngste, som er mye mer interessert i ting i kraft av at storebror ser.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 Jul på månetoppen, skomakergata Anonymkode: 8283a...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå