Gå til innhold

Hvilken julegave er du mest fornøyd med å ha gitt bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer også på hvilken gave du selv har fått som du er mest fornøyd med 😀

Anonymkode: a0c64...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cayenne'n som jeg ga min datter for to år siden.

Anonymkode: 2f8a3...4b2

Skrevet (endret)

Den julegaven jeg er mest fornøyd med å ha gitt bort, er flere CD'er med digitaliserte kassettopptak fra da vi var små. Jeg lånte en spiller som kunne gjøre om lyd fra kassetter til mp3-spor, og videre derfra redigerte jeg og delte opp i lydspor via programmet Audacity. Det kostet lite i penger, men var mye arbeid.

Jeg er også fornøyd med albumet med bilder av min avdøde kjæreste som jeg ga i julegave til foreldrene hans. De hadde få bilder av han som voksen, så de satte stor pris på å få albumet.

Endret av Perelandra
Skrivefeil
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg var strålende fornøyd med meg selv det året jeg gav mine foreldre skikkelige dundyner og dunputer. Min far er høy og hadde alltid ønsket seg en dyne på 220 cm.

Hva skjedde? Jo, de ble brukt den første vinteren. Så var dynen for varm for min far, og min mor la dyner og puter på lagret og kjøpte nye kunstfiber dyner og puter :ler:

Så mye for den gaven lissom :fnise: Men, min far fikk i alle fall en 220 cm dyne både med dun og med kunstfiber.

Den gaven jeg nok har vært aller mest fornøyd med å få var en Høyang støpejernsgryte. Fikk den for snart 30 år siden, og bruker den ofte. Den har porselenslokk og jeg har byttet knott på på det lokket noen ganger før jeg i høst fikk nok og endte med å sette på en Le Creuset knott i stål. 

Endret av Mis(s)Understood
bokstavfeil
  • Liker 3
Skrevet

Var fornøyd når jeg fikk kjøpt en vase til 29kr på glassmagainet som egentlig kostet 500 kroner. Den som mottok den ble svært glad og har den fremme hele tiden, sikkert ti år siden jeg kjøpte den. 

Anonymkode: c5f0a...891

Skrevet

Gav bort en laaangt selvstrikka skjerf i ull til søs for noen pr siden, da fortalte hun at hun ble rørt og fikk tårer i øynene.  

Skrevet

Jeg kjøpte konsertbilletter og hotell til mine søstre, de ble utrolig glade og vi hadde en super helg til tross for at det er mine dine-familier på hver sin side (med meg som eneste bindeledd).

Gaven jeg har blitt mest glad for var da jeg fikk Bruuns Bazaar-cardiganen til min mor. Var kjempemisunnelig på den i lang tid og hadde ønsket meg den lenge, men den var ut av soritment og alt for dyr i utgangspunktet. Hun sendte den på rens og pakket den inn til meg. Den betyr utrolig mye for meg ❤

Også fikk jeg ei fjøl av min søster med innbrent bilde av Lionel Richie og "Hello - is it me you're cooking for?" på :fnise:

• Liker 1
Skrevet

I fjor ga jeg bort billetter til Book of Mormon. Det var stor stas og hele familien hadde en strålende kveld. 

Skrevet

Den gaven jeg er mest fornøyd med er den gangen jeg fant et kjempestort retroservise i den serien svigerinnen min akkurat hadde begynt å samle på på loppis for en latterlig billig penge. Hun ble superglad, og gaven er i bruk hver eneste dag.

Jeg har fått mye å glede meg over opp gjennom årene, og det er vanskelig å velge en bestemt ting. Som voksen har jeg ønsket meg, og fått, mye nyttige og fornuftige gaver. Da jeg var nyutdannet, med høyt studielån, lite penger og minimalt med møbler, og fikk penger til en skikkelig seng ble jeg i alle fall utrolig glad. En evigvarende gave som jeg er veldig glad for er jerngryta mi. En utrolig fin skinnveske jeg har fått av mannen min er også en favoritt. 

Anonymkode: 58d11...9fe

Skrevet

Beste gaven jeg har gitt bort må vel være robotstøvsuger til samboeren 🙈

• Liker 2
Skrevet

Beste gaven jeg har gitt til jul var nøklene til leiligheten min som jeg ga til kjærsten. 

Anonymkode: 7a3f2...761

Skrevet

Den beste gåven må nok være Zipline i Holmenkollen som ej ga til ei venninne :D pissnervøs begge to

Anonymkode: bae61...9e0

Skrevet

De beste gavene å gi bort er uten tvil opplevelser. Konserter, sport, teater, opera, matlagingskurs, vinsmaking, trampolineland eller fornøyelsesparker. Det jeg har fått best respons på er de jeg har gitt besteforeldre opp igjennom, samt en intimkonsert til et søsken. Favorittartisten skulle ikke ha så mye for selve oppdraget (ingen A-kjendis, for å si det sånn), men det kostet en del med fly. :ler: 

Anonymkode: d11a6...cb7

Skrevet

Første året jeg og kjæresten feiret sammen og ga han nettbrett i julegave. Det var kanskje ikke store gaven, men hans reaksjon var fantastisk! 

Eller da jeg ga bort onepiece til lillebror som så ut som pickachu. Liten gave sånnsett, men hans reaksjon var fantastisk. Det var første gaven han pakket opp og han gikk med den onepiece'n resten av kvelden samme hvor varm han ble 😅

Gleder meg like mye til i år. Har ofte funnet perfekte gaver til lillebror, han kommenterer alltid at jeg er flink til å finne pakker til han. 

Anonymkode: 6d4fc...5dd

Skrevet

Den jeg er mest fornøyd med er sjøflytur over Dubai, men den ble kansellert p.g.a dårlig vær den dagen. 

Gaven jeg er aller mest fornøyd med selv må være hunden min bror og jeg fikk da vi var barn. Nei, man skal ikke gi dyr i gave, men våre foreldre var vel vitende om at dette kom til å bli en familiehund. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...