Gå til innhold

Begynner å få følelser for en mann som har kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har havnet i en kinkig situasjon; hvor jeg har begynt å få følelser for en mann som har kjæreste. I begynnelsen så jeg på han bare som en ny venn, men av en eller annen merkelig grunn har det sakte begynt å endre seg, og jeg prøver så godt jeg kan å undertrykke følelsene. Syns hele situasjonen er merkelig av mange ulike grunner. Han er ikke den type mann jeg vanligvis faller for (tror heller ikke at jeg er hans type, kjæresten hans og jeg er helt ulike), men jeg har oppdaget at han har veldig mange gode kvaliteter. Han er veldig hyggelig, pratsom, ærlig, åpen, osv. 

Jeg er ikke den som flørter med menn som har kjæreste, men denne fyren tar ofte kontakt sånn at vi ofte prater sammen, men vi flørter ikke. Vi er i samme store omgangskrets, så jeg prøver så godt jeg kan å unngå han og kjæresten hans. 

Er det noen her som har tips? Som har vært gjennom det samme? What to do?

Anonymkode: d52b6...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på vei å innlede et forhold til en mann og han er i ferd med å være utro.

Kutt all kontakt eller lev med at du er med på å ødelegge forholdet hans.

Anonymkode: 49104...06e

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke på vei til å innlede noe forhold til han. Vi flørter ikke engang, bare prater sammen. Har ingen ønsker om å ødelegge forholdet deres. Han er jo egentlig ikke min type, så jeg satser på at det går over. Er sikkert bare forvirret pga. at han er så koselig og imøtekommende.

• Liker 1
Skrevet

Det er bare én ting å gjøre; hold deg så langt unna som overhodet mulig.

Anonymkode: 1efb4...878

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare én ting å gjøre; hold deg så langt unna som overhodet mulig.

Det er ikke sånn at jeg er så veldig "på", det er som regel han som tar initiativ. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har havnet i en kinkig situasjon; hvor jeg har begynt å få følelser for en mann som har kjæreste. I begynnelsen så jeg på han bare som en ny venn, men av en eller annen merkelig grunn har det sakte begynt å endre seg, og jeg prøver så godt jeg kan å undertrykke følelsene. Syns hele situasjonen er merkelig av mange ulike grunner. Han er ikke den type mann jeg vanligvis faller for (tror heller ikke at jeg er hans type, kjæresten hans og jeg er helt ulike), men jeg har oppdaget at han har veldig mange gode kvaliteter. Han er veldig hyggelig, pratsom, ærlig, åpen, osv. 

Jeg er ikke den som flørter med menn som har kjæreste, men denne fyren tar ofte kontakt sånn at vi ofte prater sammen, men vi flørter ikke. Vi er i samme store omgangskrets, så jeg prøver så godt jeg kan å unngå han og kjæresten hans. 

Ingen problem. Du har full kontroll over din egen fysiske kropp og dens handlinger, så hva følelsene sier, gjør ingen verdens ting.

Anonymkode: 11378...d66

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke sånn at jeg er så veldig "på", det er som regel han som tar initiativ. 

Det har ikke så mye med saken å gjøre. For alles skyld er det best om du tar fullstendig avstand fra dem.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen problem. Du har full kontroll over din egen fysiske kropp og dens handlinger, så hva følelsene sier, gjør ingen verdens ting.

Takk, ab :) Jeg har ingen planer om å innlede et forhold til en mann som har dame, det har jeg aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre, men følelsene er det vanskelig å gjøre noe med. Det går vel over.... Blæh, liker ikke å ha disse følelsene. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et bittert og dømmende innlegg! TS er da ikke i ferd med å innlede et forhold. Det er menneskelig å få følelser for andre, og nå lurer hun på hva hun kan gjøre for å unngå det. Hun har virkelig ikke gjort noe galt!

Anonymkode: c049a...94f

• Liker 1
Skrevet

Det har ikke så mye med saken å gjøre. For alles skyld er det best om du tar fullstendig avstand fra dem.

Men det virker rart å plutselig ta avstand. Vi er bare venner. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk, ab :) Jeg har ingen planer om å innlede et forhold til en mann som har dame, det har jeg aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre, men følelsene er det vanskelig å gjøre noe med. Det går vel over.... Blæh, liker ikke å ha disse følelsene. 

Se på det som en erfaring og en hyggelig opplevelse:-)

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klaske:

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryte vennskapet og holde deg unna er beste tipset jeg kan gi

Anonymkode: 7b03b...6a9

• Liker 2
Skrevet

For et bittert og dømmende innlegg! TS er da ikke i ferd med å innlede et forhold. Det er menneskelig å få følelser for andre, og nå lurer hun på hva hun kan gjøre for å unngå det. Hun har virkelig ikke gjort noe galt!

Takk, jeg føler meg som den slemmeste personen, dette er ikke noe jeg har kontroll over dessverre. Kanskje jeg bare er forvirret og tror at jeg liker han bare fordi jeg liker å ha kontakt med han?

Skrevet

Se på det som en erfaring og en hyggelig opplevelse:-)

Takk :hug: 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke på vei til å innlede noe forhold til han. Vi flørter ikke engang, bare prater sammen. Har ingen ønsker om å ødelegge forholdet deres. Han er jo egentlig ikke min type, så jeg satser på at det går over. Er sikkert bare forvirret pga. at han er så koselig og imøtekommende.

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Så lenge du responderer på at han tar kontakt er du med på å etablere et forhold mellom dere to.

For ærlig talt, hvorfor tror du han driver og flørter med deg? Er du så dum eller vil du egentlig innlede et forhold?

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det virker rart å plutselig ta avstand. Vi er bare venner. 

Dere er ikke bare venner når du til og med oppretter en tråd på kg for å spørre om tips til å takle dette på. Og igjen, det eneste man kan gjøre når man begynner å få følelser for noen man ikke skal ha følelser for, er å fjerne seg fra situasjonen, ta avstand. Da vil følelsene sannsynligvis kjølne, og du kan være fornøyd med at du ikke ødela et forhold.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du responderer på at han tar kontakt er du med på å etablere et forhold mellom dere to.

For ærlig talt, hvorfor tror du han driver og flørter med deg? Er du så dum eller vil du egentlig innlede et forhold?

Hvordan skal man ellers bli kjent med nye mennesker? Det er jo ved å respondere at en får seg nye venner. 

Hvis du leser innlegget du har sitert, så ser du at jeg har skrevet at vi ikke flørter. Mener du at jeg ønsker å innledet et forhold bare fordi jeg har en samtale med noen av det motsatte kjønn? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du virker veldig naiv. Selvfølgelig er TS i ferd med å ha seg med denne mannen og han er veldig interessert i at det skal skje.

Hun må holde seg unna.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvordan skal man ellers bli kjent med nye mennesker? Det er jo ved å respondere at en får seg nye venner. 

Hvis du leser innlegget du har sitert, så ser du at jeg har skrevet at vi ikke flørter. Mener du at jeg ønsker å innledet et forhold bare fordi jeg har en samtale med noen av det motsatte kjønn? 

Du og ham har ikke kontakt for å være venner. Dere vil ha dere med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...