Gå til innhold

Har blitt trakkasert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på byen i helgen og satt ved bardisken. Ved siden av meg satt det en veldig hyggelig mann som jeg ble godt kjent med. Etterhvert tok han meg på låret, noe jeg ikke syntes noe om så jeg tok bort hånda og da gikk han... Har tenkt på det mye i ettertid og jeg har vurdert å anmelde. Det tærer på følelsene mine.. Er jeg blitt trakassert? 

Anonymkode: 4917b...e6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du tuller, ikke sant? 

Edit; det her er respektløst ovenfor de som faktisk har opplevd trakkasering.

Endret av Spiteful
  • Liker 2
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Spiteful skrev:

Du tuller, ikke sant? 

Endret av Dildoschwaggins
Skrevet (endret)

Anmelde det??? ble tatt på låret av en jente på en fest for senest 2 uker siden, da jeg sa at jeg hadde kjæreste sa hun at kjæresten min ikke trengte å vite noe... Hun stoppa ikke å klå før jeg dytta henne bort for tredje gang. Hvis jeg hadde anmeldt det hadde politiet ledd av meg og henlagt saken med engang... Hvor er likestillingen?

Endret av Skanhunt42
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Skanhunt42 skrev:

Anmelde det??? ble tatt på låret av en jente på en fest for senest 2 uker siden, da jeg sa at jeg hadde kjæreste sa hun at kjæresten min ikke trengte å vite noe... Hun stoppa ikke å klå før jeg dytta henne bort for tredje gang. Hvis jeg hadde anmeldt det hadde politiet ledd av meg og henlagt saken med engang... Hvor er likestillingen?

Det er IKKE det samme... Jeg er jente og kan IKKE forsvare meg selv!

Skrevet

Gå og anmeld ja. Bestill time hos psykolog og se om du finner gruppeterapi for voldtatte. Du kommer til å få PTSD nå, og bli ufør. 

Anonymkode: 0843e...a95

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå og anmeld ja. Bestill time hos psykolog og se om du finner gruppeterapi for voldtatte. Du kommer til å få PTSD nå, og bli ufør. 

Det er faktisk ikke artig

Skrevet

Det kalles flørting...

Anonymkode: 73287...95f

Skrevet
2 timer siden, herzeleid skrev:

Det artige med det hele er at dette ikke er en helt absurd tøyseproblemstilling, men noe vi har sett eksempler på i det siste. 

Det  der er så utrolig hauset  opp. Du ser at Sandler ikke mener noe vondt med det.

Anonymkode: 85850...59a

Skrevet

Jævlig respektløst å gjøre narr av kvinner som faktisk har blitt trakassert ts!

Anonymkode: 8cb4f...61f

Skrevet

Det er typisk å henge seg opp i slikt, som ikke så vidt jeg vet er straffbart, fordi man vil underminere en hel kampanje. Det handler ikke om å straffe folk for vilkårlig oppførsel, men å sette søkelys blant annet på maktmisbruk innenfor diverse bransjen. Det betyr ikke at folk kommer til å bli anmeldt for å forsøke seg på oppsjekking på byen. Get a grip. 

Skrevet

Fysiske former for trakassering omfatter ufrivillig seksuell kontakt som klemming, beføling av bryster eller underliv, samt kyssing.

Grei huskeregel: 

Vær bevisst på hvilke seksuelle signaler du sender og hvordan disse kan tolkes. 

Anonymkode: b3b87...936

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke jente, du er gutt.

Anonymkode: 6f863...e9a

• Liker 1
Skrevet

Dette her er bare å letterliggjøre denne #metoo kampanjen. Det har vært slike forsøk på det her, "å nei, han kom borti meg i kassakøa, jeg føler meg trakkasert".

TS har ikke opplevd et overgrep, og det er en fornærmelse å latterliggjøre de som blir utsatt for dette på denne måten, som er målet med disse trådene. Sitter garantert en furten mann bak dette her...

• Liker 1
Skrevet

Når så mange menn føler seg støtt av denne kampanjen, og dét i så stor grad at de oppretter trolletråder på forum, så viser det bare viktigheten av kampanjen. 

Latterliggjøring og bagatellisering får ikke kvinner og menn til å slutte å kjempe mot alvorlig trakassering og overgrep. 

Anonymkode: 2b396...73e

• Liker 2
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet at moderatorene lett kan finne profilen din og sjekke?

Anonymkode: 340d2...c6d

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nokså sikker på, at som jente så kan du både snakke, skrike, slå og sparke noe mellom beina. De 2 første er somregel nok. 

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Fysiske former for trakassering omfatter ufrivillig seksuell kontakt som klemming, beføling av bryster eller underliv, samt kyssing.

Grei huskeregel: 

Vær bevisst på hvilke seksuelle signaler du sender og hvordan disse kan tolkes. 

Anonymkode: b3b87...936

Det er ikke rart folk slutter å bry seg om dere når dere mener en klem er ufrivillig seksuell kontakt...

Anonymkode: 639c5...376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...