Gå til innhold

hvordan er oppkjøringa i Støren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått oppkjøringsdato på Støren pga var ikke ledig her i Trondheim. Har aldri kjørt der før og hører det er værre der pga hest, traktor og barn på veiene. Er i tillegg snø og is nå. Noen som har kjørt opp i Støren/kjører der som kan komme med noen tips?

Anonymkode: 2e685...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke at kjøringen hovedsakelig blir på Støren, men at dere også drar mot byen, uten at jeg skal si noe sikkert. Lykke til :)

Anonymkode: 3add5...d37

Skrevet

Jeg ville ikke sluppet deg ut på veien om du synes det er verre på Støren enn i Trondheim.. Bare bruk øynene, kjør etter forholdene og bruk speilene, så går dette helt sikkert veldig bra! :) Den dagen du får lappen så skal du kunne kjøre under alle forhold - i byen som på landevei. 

Skrevet

Si ifra til sensor at du ikke er kjent (da kan de være mer hjelpsomme med å finne veien). 

Øv ekstra på bakkestart i bakker med is.

Pass på farten når du kjører ut av veier med høy fartsgrense. Du vil absolutt ikke skli.

Øv på forbikjøring. Hvis du følger etter en hest i 16km/t sliter du med å bestå. Du må forbi dersom det er traktor eller hest og det er trygt å kjøre forbi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...