Gå til innhold

Billig musserende vin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til en billig (helst under 150) musserende vin, som ikke er veldig søt? Og som finnes på de aller flest pol. 

Anonymkode: 7e97b...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne Proseccoen ligger på ca 80 kr i butikk, tror jeg. Frisk og lett, enkel å drikke :)

Skrevet
1 minutt siden, NullHull skrev:

Denne Proseccoen ligger på ca 80 kr i butikk, tror jeg. Frisk og lett, enkel å drikke :)

Jeg tenkte 75cl, men det ser ut til at den koster 129, så da er jo det innafor :)

Skrevet

Gåsepappa har Tennfjord (?) i Aftenposten anbefalt, og jeg synes den er god. Beskrivelsen til vinmonopolet synes jeg ikke stemmer særlig bra, da. Det er vanskelig å beskrive smak, så jeg prøver meg ikke på det.

Anonymkode: 329a3...5a8

Skrevet

Ja, selvfølgelig er det 75 cl som gjelder:)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gåsepappa har Tennfjord (?) i Aftenposten anbefalt, og jeg synes den er god. Beskrivelsen til vinmonopolet synes jeg ikke stemmer særlig bra, da. Det er vanskelig å beskrive smak, så jeg prøver meg ikke på det.

Anonymkode: 329a3...5a8

Er det ikke litt merkelig å anbefale en vin man ikke ville drukket selv? 

Skrevet (endret)

Jeg syns DENNE er ålreit.

(Bare pass på at du tar den flasken med "sølvmønster" på etiketten og ikke den med gull.
Den er nemlig kjempe søt, og skikkelig ekkel.)

Endret av *Emma*
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg synes det er Cava som gjelder når man vil ha rimeligere musserende vin. F.eks. G. Reynolds Finissima Cava Reserva Brut 2013 (en drøy hundrings). For å finne ut om den selges nær deg, kan du bruke polets egen søkemotor og søke på sted. Den selges f.eks. på tre steder i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...