Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 12 som deler et ikke veldig stort rom. Vil si vi har halvveis skillevegger, men det er sånn at hvis man reiser seg ser man naboen godt både ved siden av og foran seg. Ingen lyddemping. Når man sitter ser man hodene på de andre. Vi sitter 6 og 6, med 2 meter bort til de andre.

Vi har dessverre en jobb hvor man må besvare telefonen mens man stort sett sitter foran en data. Og mange av de vi kommuniserer med snakker ikke alltid så godt norsk. Det er en blanding av disse høylytte telefonsamtalene, men også mye skravling blant kolleger som plager meg aller mest. Jeg er faktisk ganske utslitt om dagen av å være på jobb. 

Bør jeg ta dette opp med verneombud, eller på felles møte? Jeg ser nemlig ingen enkel løsning på dette, vi har grupperom, men der har jeg jo ikke data, så det er ikke mulig å jobbe andre steder. Vi har også dessverre en del jobb vi må prate om, men det angår stort sett bare 2-og-2. 

Anonymkode: 5eb5a...68b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med verneombud. Dere bør få retningslinjer for hvordan oppføre seg i kontorlandskap. Og du trenger kanskje Bose noise cancelling headset med microfon...

Anonymkode: 8fa5a...b8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...