AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #21 Skrevet 27. november 2017 5 minutter siden, Hadley skrev: Jeg kjøpte den til 299 kr og har hatt den i to år og har helt klart vært verdt pengene! Jeg drikker ikke så mye brus, men elsker vann med kullsyre. Jeg synes brusmixene uten sukker smaker litt for kjemisk og fake, noen med sukker smaker bare meh (eple, pære, sitron) , mens andre er kjempegode. Elsker den med grapefrukt og pink lemonade. Dr Pepper og Cola variantene er også gode. Det er en til 299 jeg har sett på også den pluss et par smaktstilsetninger (pluss litt annet) må da bli en bra gave tenker jeg ☺️ Følger det med sånn kullsyrepatron (eller hva det heter) når man kjøper vesenet? Anonymkode: e7d47...1da 1
gladjenta93 Skrevet 27. november 2017 #22 Skrevet 27. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okai, har bare bilde i et blad er så fikk ikke sett hvor mye det gir men 7 liter PR flaske på 50 kr er jo ikke spesielt mye. Anonymkode: e7d47...1da Helt korrekt, derfor synes jeg ikke det er så økonomisk mye bedre enn å kjøpe i butikk - men gjør det som sagt for det praktiske. Synes det kunne finnes et enda billigere alternativ :-D Man må jo også fylle på de patronene i ny og ne, koster 100 kr pr flaske for påfyll det også.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #23 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, gladjenta93 skrev: Helt korrekt, derfor synes jeg ikke det er så økonomisk mye bedre enn å kjøpe i butikk - men gjør det som sagt for det praktiske. Synes det kunne finnes et enda billigere alternativ :-D Man må jo også fylle på de patronene i ny og ne, koster 100 kr pr flaske for påfyll det også. Mente at det ikke ble spesielt dyrt PR liter. Det er 7.14 per liter og er da MYE billigere enn brus Anonymkode: e7d47...1da 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #24 Skrevet 27. november 2017 For min del så forguder jeg kullsyremaskinen min. Har ikke sodsstream, men aquia aga sin modell. Jeg har ikke funnet noen smakserstatninger som jeg liker, men jeg foretrekker rent kullsyre vann. Min søster der i mot, digger smaks erstatningene. Så er nok litt opp til en hver Anonymkode: b52cd...d4e 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #25 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For min del så forguder jeg kullsyremaskinen min. Har ikke sodsstream, men aquia aga sin modell. Jeg har ikke funnet noen smakserstatninger som jeg liker, men jeg foretrekker rent kullsyre vann. Min søster der i mot, digger smaks erstatningene. Så er nok litt opp til en hver Anonymkode: b52cd...d4e Jeg og samboer liker mye rart, så vi får bare prøve oss frem Anonymkode: e7d47...1da 1
Krokanis Skrevet 27. november 2017 #26 Skrevet 27. november 2017 Jeg har ikke funnet noen smakstilsetninger som jeg syntes er gode, og er ikke så begreistet for kullsyrevann uten smak så her ble det et bomkjøp 😕
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #27 Skrevet 27. november 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og samboer drikke utrolig store mengder brus (Pepsi Max). Er det verdt pengene å kjøpe sodastream til samboer til jul? Er sodstream noe som kan erstatte brus? Anonymkode: e7d47...1da Jeg kjøpte i høst, beste i test tv2 maskinen. I den tro at den kunne erstatte Pepsi Max/Cola Zero, men det gjør den ikke. Til vann blir den noe brukt men ellers er den nok en kjøkkenmaskin som bare står og aldri burde blitt kjøpt. Anonymkode: 0fbad...9b7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #28 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Krokanis skrev: Jeg har ikke funnet noen smakstilsetninger som jeg syntes er gode, og er ikke så begreistet for kullsyrevann uten smak så her ble det et bomkjøp 😕 Hmm.. blir det et bomkjøp så får vi evt prøve å selge den, gidder ikke ta vare på sånt hvis det ikke faller i smak Anonymkode: e7d47...1da
gladjenta93 Skrevet 27. november 2017 #29 Skrevet 27. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente at det ikke ble spesielt dyrt PR liter. Det er 7.14 per liter og er da MYE billigere enn brus Anonymkode: e7d47...1da Haha, gikk litt fort i svingene der! Tja, sambo drakk mye "billig pepsi max" feks first price cola zero til 15 kr inkl pant før, så blir ca det samme. Skjønner nesten ikke hvordan de som er avhengige av ekte pepsi max har økonomi til det og vi er to 100% arbeidere med god lønn
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #30 Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte i høst, beste i test tv2 maskinen. I den tro at den kunne erstatte Pepsi Max/Cola Zero, men det gjør den ikke. Til vann blir den noe brukt men ellers er den nok en kjøkkenmaskin som bare står og aldri burde blitt kjøpt. Anonymkode: 0fbad...9b7 Er det på grunn av smaken? Veit at det ikke blir nøyaktig som Pepsi men Anonymkode: e7d47...1da
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #31 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, gladjenta93 skrev: Haha, gikk litt fort i svingene der! Tja, sambo drakk mye "billig pepsi max" feks first price cola zero til 15 kr inkl pant før, så blir ca det samme. Skjønner nesten ikke hvordan de som er avhengige av ekte pepsi max har økonomi til det og vi er to 100% arbeidere med god lønn Nei jeg har sett at vi bruker litt vel mye penger på det 😅 Så noen grep på gjøres! Anonymkode: e7d47...1da 1
Lillekråka Skrevet 27. november 2017 #32 Skrevet 27. november 2017 (endret) JAAA!! Helt klart verdt pengene! Jeg drakk helt utrolig mengder pepsimax ( kjæresten min begynte da også) og den har hjulpet MYE! :-) Den kan nok ikke erstatte pepsimax på smaken, men jeg er mest avhengig av den kullsyra tror jeg... ! Og jeg velger å tro at sodastream er bedre mot tennene? Er jo mye syre i brus om jeg ikke tar helt feil? Det er egentlig hovedgrunnen til at jeg bruker den , pga syreskada tenner.. men, som den pepsimax narkomanen jeg var/er så synes jeg det er ett veldig godt kjøp Jeg bruker den MASSE :-) 2-3 ganger om dagen faktisk 😬 KJØP!!! Endret 27. november 2017 av Lillekråka La på mer 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #33 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Lillekråka skrev: JAAA!! Helt klart verdt pengene! Jeg drakk helt utrolig mengder pepsimax ( kjæresten min begynte da også) og den har hjulpet MYE! :-) KJØP!!! Elsker dere som er så ivrige ang maskinen 😂 Gjør at jeg blir ganske overbevist om at det er verdt å prøve. Anonymkode: e7d47...1da 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #34 Skrevet 27. november 2017 Og bare så du vet det, det må ikke være en dyr maskin for å gi bra brus, vi har en til 299 eller noe, og den har blitt haedt kjørt i mange år, går som en kule fortsatt 😃 Anonymkode: 1f633...c88
Lillekråka Skrevet 27. november 2017 #35 Skrevet 27. november 2017 6 minutter siden, Lillekråka skrev: JAAA!! Helt klart verdt pengene! Jeg drakk helt utrolig mengder pepsimax ( kjæresten min begynte da også) og den har hjulpet MYE! :-) Den kan nok ikke erstatte pepsimax på smaken, men jeg er mest avhengig av den kullsyra tror jeg... ! Og jeg velger å tro at sodastream er bedre mot tennene? Er jo mye syre i brus om jeg ikke tar helt feil? Det er egentlig hovedgrunnen til at jeg bruker den , pga syreskada tenner.. men, som den pepsimax narkomanen jeg var/er så synes jeg det er ett veldig godt kjøp Jeg bruker den MASSE :-) 2-3 ganger om dagen faktisk 😬 KJØP!!! Ville bare at du skulle få med deg at jeg skreiv på litt mer 😇 MEEEN, jeg elsker den!! Det er verdt og prøve
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #36 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Lillekråka skrev: Ville bare at du skulle få med deg at jeg skreiv på litt mer 😇 MEEEN, jeg elsker den!! Det er verdt og prøve Ja det har du det ja tenker jo litt på syreskader jeg også. Er ikke akkurat rik så å måtte dra til tannlegen på grunn av syreskader er litt kleint Anonymkode: e7d47...1da 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #37 Skrevet 27. november 2017 Vi har brukt sodastream fast i en del år, jeg hadde ingen syreskader eller problemer med det sist jeg sjekka med tannlegen for noen måneder siden, så det er nok mye mindre syre i saft og sånn enn ren pepsi max, som jeg tror er den verste etter olden vann med smak, tror jeg da 😄 Anonymkode: 1f633...c88 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #38 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har brukt sodastream fast i en del år, jeg hadde ingen syreskader eller problemer med det sist jeg sjekka med tannlegen for noen måneder siden, så det er nok mye mindre syre i saft og sånn enn ren pepsi max, som jeg tror er den verste etter olden vann med smak, tror jeg da 😄 Anonymkode: 1f633...c88 Kjøper ikke vann så kan ikke si så mye om det, men har lest noe mener jeg om at vann med smak fra butikken ikke er helt bra Anonymkode: e7d47...1da
Lillekråka Skrevet 27. november 2017 #39 Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det har du det ja tenker jo litt på syreskader jeg også. Er ikke akkurat rik så å måtte dra til tannlegen på grunn av syreskader er litt kleint Anonymkode: e7d47...1da Jaa, eller syreskader og syreskadee, er ikke sååå ekstremt som det hørtes ut som på meg .. men litt , husker jeg måtte bruke en sånn slipe maskin på noen av tennene ( fortenne om jeg husker riktig) og slipe vekk det som var ødelagt, var jo helt gjennomsiktig litt av tennene i bånn og helt spist og taggete - så jeg kutta meg på tunga ogsånt det var litt flaut ja haha... meen, håper det er riktig da ? At sodastream er bedre mot tennene? Noen her som veit det?
Lillekråka Skrevet 27. november 2017 #40 Skrevet 27. november 2017 Jaa det var godt og høre :D 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har brukt sodastream fast i en del år, jeg hadde ingen syreskader eller problemer med det sist jeg sjekka med tannlegen for noen måneder siden, så det er nok mye mindre syre i saft og sånn enn ren pepsi max, som jeg tror er den verste etter olden vann med smak, tror jeg da 😄 Anonymkode: 1f633...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå