Gå til innhold

Sodastream, verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer drikke utrolig store mengder brus (Pepsi Max). Er det verdt pengene å kjøpe sodastream til samboer til jul? Er sodstream noe som kan erstatte brus? :P 

Anonymkode: e7d47...1da

Skrevet

Vi fikk til jul i fjor. Brukte den litt i begynnelsen, men etterpå har den stått mest i skapet. 

Skrevet
1 minutt siden, Zinatara skrev:

Vi fikk til jul i fjor. Brukte den litt i begynnelsen, men etterpå har den stått mest i skapet. 

Drikker dere mye brus til vanlig? 

Skrevet

JA!!! Jeg og samboer drikker brus hver dag, etter at vi kjøpte sodastream så har vi spart mange tusen kroner i året, seriøst. Definitivt beste økonomiske investeringen vi har gjort. 

Anonymkode: 1f633...c88

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikker dere mye brus til vanlig? 

Ja, spesielt mannen er avhengig av cola zero. 

Men det skal sies at det var en gave vi ikke hadde ønsket oss og det kan nok hende det ikke gjorde oss motiverte nok. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

JA!!! Jeg og samboer drikker brus hver dag, etter at vi kjøpte sodastream så har vi spart mange tusen kroner i året, seriøst. Definitivt beste økonomiske investeringen vi har gjort. 

Åh så bra! Er den smakstilsetninger sukkerfri? For hvis vi ender opp med å drikke masse sukker så er det ikke verdt det uansett for helsa sin del :P 

det er tilbud på en nå så tenkte å gi den pluss et par ting til i julegave. Bør vel legge med noen smaker å sikkert. 

Skrevet
Akkurat nå, Zinatara skrev:

Ja, spesielt mannen er avhengig av cola zero. 

Men det skal sies at det var en gave vi ikke hadde ønsket oss og det kan nok hende det ikke gjorde oss motiverte nok. 

Den ser jeg. Jeg ser på det som en mulighet for å spare litt penger 😅

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer drikke utrolig store mengder brus (Pepsi Max). Er det verdt pengene å kjøpe sodastream til samboer til jul? Er sodstream noe som kan erstatte brus? :P 

Jeg syns det er verdt pengene. Bruker ikke disse vanlige blandemåtene, bruker å blande med saft som regel ellers drikker jeg det som farris.

Anonymkode: 6d79c...f75

• Liker 4
Skrevet

Åh så bra! Er den smakstilsetninger sukkerfri? For hvis vi ender opp med å drikke masse sukker så er det ikke verdt det uansett for helsa sin del :P 

det er tilbud på en nå så tenkte å gi den pluss et par ting til i julegave. Bør vel legge med noen smaker å sikkert. 

Ja, masse cola smakstilsetning som er sukkerfri, vi bruker kun det sukkerfri smakene :) og du trenger ikke alltid å kjøpe de smakene, men feks alle typer sa fungerer.  Fruktfest fra fun light  blir champagnebrus, appelsinsaft blir veldig lik solo, og rød husholdningssaft blir veldig lik julebrus :) den rosa saften til fun light smaka helt himmelsk med kullsyre. 

• Liker 3
Skrevet

Sodastream er det beste kjøpet jeg har gjort. Jeg og sambo drakk masse farris før, noe som så klart ble dyrt. Nå kjøper vi ny patron til sodastreamen noen ganger i året og er strålende fornøyd.

Kan ikke garantere at sodastream erstatter brus, og bruskonsentratene de selger er ganske dyre, så det må du nesten regne på, men for oss som drikker boblevann er den helt genial.

• Liker 8
Skrevet

Ja, masse cola smakstilsetning som er sukkerfri, vi bruker kun det sukkerfri smakene :) og du trenger ikke alltid å kjøpe de smakene, men feks alle typer sa fungerer.  Fruktfest fra fun light  blir champagnebrus, appelsinsaft blir veldig lik solo, og rød husholdningssaft blir veldig lik julebrus :) den rosa saften til fun light smaka helt himmelsk med kullsyre. 

Kult 👌🏼 Takk for tips 😁 Da blir det sodastream 😁

• Liker 2
Skrevet

Kult 👌🏼 Takk for tips 😁 Da blir det sodastream 😁

Bare hyggelig, kos dere med den 😊

Skrevet

Samboer drikker ca 2 liter pepsi max pr dag og vi har brukt soda stream fast i over 1,5 år nå. Vet ikke om det er så økonomisk mye bedre, men vi slipper MYE pant og mye "tunge løft" på butikken da de veier en del. Med andre ord; Praktisk mye bedre :-) 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, altflyter skrev:

Sodastream er det beste kjøpet jeg har gjort. Jeg og sambo drakk masse farris før, noe som så klart ble dyrt. Nå kjøper vi ny patron til sodastreamen noen ganger i året og er strålende fornøyd.

Kan ikke garantere at sodastream erstatter brus, og bruskonsentratene de selger er ganske dyre, så det må du nesten regne på, men for oss som drikker boblevann er den helt genial.

Ser det er i overkant av 50 kr for en flaske med konsentrat, hvor mye drikke får man ut av en sånn flaske? 

Skrevet
Akkurat nå, gladjenta93 skrev:

Samboer drikker ca 2 liter pepsi max pr dag og vi har brukt soda stream fast i over 1,5 år nå. Vet ikke om det er så økonomisk mye bedre, men vi slipper MYE pant og mye "tunge løft" på butikken da de veier en del. Med andre ord; Praktisk mye bedre :-) 

Vi kan drikke en stor flaske Pepsi Max om dagen på det værste, så det blir en del pant her ja 😅

• Liker 1
Skrevet

Ser det er i overkant av 50 kr for en flaske med konsentrat, hvor mye drikke får man ut av en sånn flaske? 

7 liter pr konsentrat står på flasken :-) 

Skrevet

Bruker å være en 9-10 liter ca

Skrevet
Akkurat nå, gladjenta93 skrev:

7 liter pr konsentrat står på flasken :-) 

Okai, har bare bilde i et blad er så fikk ikke sett hvor mye det gir :P men 7 liter PR flaske på 50 kr er jo ikke spesielt mye. 

Skrevet

Vi har en slik. Den har stått ubrukt her lenge nå, men forstår ikke hvorfor. For det er en bra investering og det er mange smakstilsetninger du kan få kjøpt. Men vi har blandet ofte med saft. Kjempegodt! 

Anonymkode: 627b7...f2c

Skrevet

Jeg kjøpte den til 299 kr og har hatt den i to år og har helt klart vært verdt pengene! Jeg drikker ikke så mye brus, men elsker vann med kullsyre. Jeg synes brusmixene uten sukker smaker litt for kjemisk og fake, noen med sukker smaker bare meh (eple, pære, sitron) , mens andre er kjempegode. Elsker den med grapefrukt og pink lemonade. Dr Pepper og Cola variantene er også gode. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...