Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk beskjed på barsel st jeh bare måtte bruke ørepropper for baby ville jeg høre uansett gjennom dem. Har brukt det hele tia, så jeg slipper å høre at baby bebeger en finger men hører bår baby gråter, suttrer og pludrer likevel. 

Anonymkode: a30e4...0ef

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det. Da vesla var lita og lå sidenav meg og lagde veldig mye sovelyder, veldig søtt og alt... men når man da ikke klarer å sove enda babyen sover så blir det drøyt. Så jeg brukte ørepropper en periode, våknet uansett med en gang det ble sutring utover sovelydene. Startet med en ørepropp, men endte opp med begge da jeg erfarte at jeg uansett våknet veldig lett i det lydene ble kraftigere.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sovet med ørepropper siden det eldste barnet mitt ble født, og gjør det ennå... Jeg har alltid hatt et godt sovehjerte, men etter at jeg fikk barn er det som om noe i søvnsenteret i hjernen min har streika, for jeg sover utrolig lett. Da eldstemann var baby lagde han massevis av lyder (alle sa det var normalt, mens ønh-lege ikke kan skjønne at ingen reagerte på at gutten snorket som en voksen mann fra han var baby, noe som gikk over da han fjernet mandlene), i tillegg til at han våknet i snitt hver halvtime gjennom natta i flere måneder. Og jo mindre jeg sov jo lettere og dårligere sov jeg, og lå ofte våken og hørte på lyder. En ørepropp i det øret som vender opp (ligger på siden) har hjulpet en del. Fortsatt er det alltid jeg som våkner først av lyder fra barna, så jeg er ikke helt "borte" selv om jeg bruker propper. Andre kan kanskje bli det, men det må man jo se selv.

• Liker 1
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Ville ikke engang falt meg inn at dette skulle være galt. Gjør det hele tiden. Våkner uansett av det om han gråter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...