Gå til innhold

Finne igjen egne kommentarer på IG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt vekk lyd og de fleste varsler på SoMe fordi jeg ikke gidder at det piper i tide og utide, så det hender jeg åpner telefonen litt kjapt før jeg får sett gjennom alle bannere. Det er ikke noe problem på spillapper, mail eller Snap/FB, for der ligger nye henvendelser uansett når jeg går inn, men i dag rakk jeg akkurat å se ikonet til IG fulgt av en del tekst - så var det ikke noe varsel da jeg åpnet appen for å se.

Vet ikke om det er noen som har kommentert noe jeg har kommentert på andre eller hva det er, men jeg finner ikke noe sted hvor jeg kan se noen logg over hva jeg selv har skrevet på Insta? Noen som vet?

Anonymkode: a6359...4d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det noen som har sendt deg en pm som fortsatt ligger i en egen mappe eller har angret og slettet den. 

Kommentarer i kommentarfelt med @ ditt navn kommer alltid opp i din feed.

Anonymkode: 4b629...26a

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det noen som har sendt deg en pm som fortsatt ligger i en egen mappe eller har angret og slettet den. 

Kommentarer i kommentarfelt med @ ditt navn kommer alltid opp i din feed.

Anonymkode: 4b629...26a

Men hvis noen har svart uten @ så vil jeg kanskje ikke se noe? Har gått inn på profil og innboks uten å finne noe.

Har vært på IG noen år og er nøye med hva jeg følger, liker og kommenterer, men det er kjipt ikke å ha en logg på egne kommentarer. Der er FB mer oversiktlig.

Anonymkode: a6359...4d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...