Gå til innhold

Se "min" brudebukett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fant jeg et bilde av slik jeg ser for meg at brudebuketten min skal være. Har tenkt i mange år at den skal bestå av hvite liljer og er nesten helt sikker nå på at den skal være rund... :rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Nydelig

Heldig du er som har funnet buketten din :wink:

Har ikke funnet min enda og men vet sånn cirka åssen blomst det skal være. Prøver å finne ut av det slik at sambo får noen tips fra meg, han skal ordne med buketten da.

Skrevet
Nydelig

Heldig du er som har funnet buketten din :wink:

Har ikke funnet min enda og men vet sånn cirka åssen blomst det skal være. Prøver å finne ut av det slik at sambo får noen tips fra meg, han skal ordne med buketten da.

Hvilken blomst er det du vil ha?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Det er det jeg ikke klarer å bestemme meg om

Har selfølgelig favoritter som roser, lilljer og orkide men

høres sikkert dumt ut, vet ikke hva jeg vil ha. Derfor synes jeg det sikkert er greit at sambo ordner det.

Kan sikkert få disse tre blomstene som jeg nevnte men vet ikke åssen fasong jeg vil ha dem i :-?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Alle var fine, men alternativ 9 var bare helt min smak, skal vise den til sambo med det samme.

Takk :klem2:

Skrevet
Alle var fine, men alternativ 9 var bare helt min smak, skal vise den til sambo med det samme.

Takk :klem2:

Vær så god :-) Bare glad for å kunne hjelpe. Vet det er vanskelig å velge. Jeg endte selv til slutt opp med kun Calla i bukett til mitt bryllup.

Skrevet

Om dere sliter med å "finne" deres bukett, hvorfor ikke samarbeide med blomsterdekoratøren og designe din egen bukett? Det gjorde jeg da jeg giftet meg og både jeg og dekoratøren syntes det var VELDIG mye morsommere enn å finne en å kopiere. Ikke var det dyrere heller.

• 1 måned senere...
Skrevet

MrsL: Tuuuusen takk!!

Nummer 1 og 9 var bare nyelige!!

Jeg skal designe min selv sammen med dekoratøren, og da er dt greit å finne noen jeg synes er fine i alle fall!!

Skrevet
MrsL: Tuuuusen takk!!

Nummer 1 og 9 var bare nyelige!!

Jeg skal designe min selv sammen med dekoratøren, og da er dt greit å finne noen jeg synes er fine i alle fall!!

Vær så god :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...