rutti Skrevet 29. januar 2005 #1 Del Skrevet 29. januar 2005 noen som bruker celebra her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 30. januar 2005 #2 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har brukt det pga ryggplager en tid. Noe spess du tenkte på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2005 har du hatt effekt av det? Er det noen skumle bivirkninger? Har begynt med det pga bechtrev sykdom jeg, men prøver å ikke ta de når jeg absolutt ikke trenger de. Er det farlig å ta daglig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #4 Del Skrevet 30. januar 2005 Har brukt de lengre tid sammen med Ibumentin for slitasjegikt. Har tatt tre tabletter daglig og ikke hatt noen bivirkninger, men dette er jo forskjellig fra person til person :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 30. januar 2005 er redd jeg skal ta for mye liksom, tar bare en tablett om dagen da, men er redd at når jeg blir gammel så virker det ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 30. januar 2005 #6 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg gikk på de en gang, merket liten effekt av de men heller ingen bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 31. januar 2005 #7 Del Skrevet 31. januar 2005 De ga meg ingen smertelindrende effekt . Jeg har gått over til paracet og ibux kombinasjonen i steden. Bivirkninger/effekt er jo individuelt, så en må bare prøve seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå