AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Som mann som tenner på begge kjønn, er jeg kommet i kontakt med en fyr. Vi har snakket over lengre tid, og han har fantasert om å suge meg tom. Jeg tenner på å gjøre det tilbake. Jeg har aldri prøvd med en mann, men nå frister det veldig. Han har sagt at han skal sjekke seg før vi treffes, men at han stoler på meg og at jeg ikke trenger det. Og jeg vet jeg er frisk. Bør jeg bare kjøre på? Hva syns damene om en mann som eventuelt hadde gjort noe slikt? Anonymkode: 42405...683
Maleficenta Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som mann som tenner på begge kjønn, er jeg kommet i kontakt med en fyr. Vi har snakket over lengre tid, og han har fantasert om å suge meg tom. Jeg tenner på å gjøre det tilbake. Jeg har aldri prøvd med en mann, men nå frister det veldig. Han har sagt at han skal sjekke seg før vi treffes, men at han stoler på meg og at jeg ikke trenger det. Og jeg vet jeg er frisk. Bør jeg bare kjøre på? Hva syns damene om en mann som eventuelt hadde gjort noe slikt? Anonymkode: 42405...683 Ville ikke stolt på en fremmed som bare sa han hadde sjekket seg 3
isw Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Må du rapportere dette til alle damer du møter da? Gjør det du har lyst til! 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å date eller bli kjæreste med en som har hatt sex med andre menn så lenge han ikke driver med noen mens vi dater - menn eller kvinner. Det er litt turn on med menn som ikke er homofobe, men som tør å utforske seksualiteten sin, syns jeg. Anonymkode: 7299e...a85 7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Jeg skal ærlig si at det for meg hadde vært en stor dealbreaker om mannnen hadde vært bifil eller hatt sex med menn. For meg blir det veldig avtennende og jeg hadde mistet respekten for mannen (ikke som mann generelt, men som mannen min), og da hadde jeg ikke klart å være sammen med han. Nå hadde sikkert ikke du viklet være sammen med meg uansett da, så hva jeg mener er jo ubetydelig for deg, sånn egentlig. Anonymkode: 69dcf...0b9 5
Gjest Svigermor Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 Suge deg tom, er det noe annet enn vanlig suging?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 For min del hadde jeg syntes det var en turn off men hvorfor skal du bry deg hva fremmede syns. Bare ikke vær så naiv at du tar hans ord på at han har "sjekket seg". Ikke alle sos lar seg sjekke heller. Anonymkode: 26da3...b52 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #8 Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, Svigermor skrev: Suge deg tom, er det noe annet enn vanlig suging? Suge meg til så mange orgasmer at det blir tomt, og svelge hver gang. Anonymkode: 42405...683
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #9 Skrevet 27. november 2017 Veldig turn off og dealbreaker for meg med menn som også tenner på menn. Jeg er veldig for rettferdighetene til homofile, bifile osv, og jeg synes kjærlighet er vakkert uansett, så det har ikke noe med det å gjøre. Anonymkode: 5bc62...728 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #10 Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig turn off og dealbreaker for meg med menn som også tenner på menn. Jeg er veldig for rettferdighetene til homofile, bifile osv, og jeg synes kjærlighet er vakkert uansett, så det har ikke noe med det å gjøre. Anonymkode: 5bc62...728 *rettighetene Anonymkode: 5bc62...728
Maleficenta Skrevet 27. november 2017 #11 Skrevet 27. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Suge meg til så mange orgasmer at det blir tomt, og svelge hver gang. Anonymkode: 42405...683 Klarer menn å komme ørten ganger på rad uten pause? Trodde multiorgasmer var kun noe kvinner kunne få. Og du blir vel aldri helt tom uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #12 Skrevet 27. november 2017 Jeg ville vært skeptisk til en mann som sier han skal sjekke seg, men ikke krever det samme av deg. I tillegg er han en fremmed, så hva vet du om hvor mange andre menn han har vært med som det heller ikke var så farlig om sjekket seg? Som kvinne ville jeg aldri innledet et forhold til en mann som har hatt et seksuelt forhold ril en annen mann. For meg er det komplett avtennende, og jeg ville alltid tenkt at han egentlig har lyst på noe jeg ikke kan gi han. Anonymkode: 67769...ce3 3
Gjest Axl Rose Skrevet 27. november 2017 #13 Skrevet 27. november 2017 Kjør på. Gi faen i hva andre tenker om det!! Du gjør hva du vil. Tror du jeg sier til alle damer jeg møter på alt jeg gjør og har gjort?
Gjest Axl Rose Skrevet 27. november 2017 #14 Skrevet 27. november 2017 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Klarer menn å komme ørten ganger på rad uten pause? Trodde multiorgasmer var kun noe kvinner kunne få. Og du blir vel aldri helt tom uansett. Går fint an å trene seg til det. Men blir helt ferdig etter multiorgasmer.
Maleficenta Skrevet 27. november 2017 #15 Skrevet 27. november 2017 4 minutter siden, Axl Rose skrev: Går fint an å trene seg til det. Men blir helt ferdig etter multiorgasmer. Å ok
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #16 Skrevet 27. november 2017 9 minutter siden, Maleficenta skrev: Klarer menn å komme ørten ganger på rad uten pause? Trodde multiorgasmer var kun noe kvinner kunne få. Og du blir vel aldri helt tom uansett. Når sa jeg uten pause. Snakker om flere orgasmer med mellomrom så klart. Og jo, til slutt blir man så godt som tom. Anonymkode: 42405...683
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #17 Skrevet 27. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke hatt noe problem med å date eller bli kjæreste med en som har hatt sex med andre menn så lenge han ikke driver med noen mens vi dater - menn eller kvinner. Det er litt turn on med menn som ikke er homofobe, men som tør å utforske seksualiteten sin, syns jeg. Anonymkode: 7299e...a85 Så alle menn som ikke utforsker sex med andre menn er homofobe? Jøss. Anonymkode: b1129...187 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #18 Skrevet 27. november 2017 Det er en FREMMED som allerede forteller deg hva du ikke trenger å gjøre.... hallooooooo, RØDT FLAGG, alle mennesker er ikke ikke ærlige og snille, lest om folk som har fått hiv på den måten. Anonymkode: 58aae...cbd 1
WubWub Skrevet 27. november 2017 #19 Skrevet 27. november 2017 Har du lyst har du lov, skader ikke å utforske seksualiteten sin. Ellers så tenker jeg at du ikke bør ta hans ord for god fisk angående sykdom, du bør be om å få papirer på at han er frisk. Legeerklæringen bør være av nyere dato. Når det angår fremtidige kvinners potensielle reaksjon på dette så hadde jeg ikke fortalt noe om dette treffet da biseksuelle menn blir stigmatisert mer enn biseksuelle kvinner - mens det ene er skambelagt og tabu så er det andre akseptert, tolerert og i mange tilfeller også hyllet (sterke kvinner som lever ut sin seksualitet osv).
Hottrio Skrevet 27. november 2017 #20 Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, Svigermor skrev: Suge deg tom, er det noe annet enn vanlig suging? De har flere "sugerunder" med litt tid mellom. Evt. bytter de på og suger hverandre annenhver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå