Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde rådgivning hos Sonans i dag. Vi var over tiden, rådgiveren virket stresset og jeg ble bedt om å skrive under en kontrakt. Jeg spurte om dette var uforpliktende i den forstand at jeg kan avmelde meg før skolestart kostnadsfritt, og hun bekreftet dette. Nå ser jeg at det koster 1750 å avmelde seg uansett. Jeg føler meg utrolig dum. Selvsagt burde jeg lest, selv om det egentlig ikke var tid til det. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg lurt, selv om det selvsagt er jeg som var den dumme her. Har i det minste lært, for å si det sånn...

Er det ingenting man kan gjøre i denne situasjonen? :( 

Anonymkode: d288f...b00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? :(

Skrevet

Har du prøvd å kontakte denne damen igjen? Hun må jo ha forståelse og samvittighet, er jo rett og slett lureri..Sonans skal jo liksom være profesjonelle også :)

Anonymkode: eda7e...a06

Skrevet

Juridisk sett er det ikke så mye du kan gjøre. Men du kan jo selvsagt prøve å kontakte henne igjen.

Anonymkode: 4dac6...f3f

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Juridisk sett er det ikke så mye du kan gjøre. Men du kan jo selvsagt prøve å kontakte henne igjen.

Anonymkode: 4dac6...f3f

Jeg er klar over at det dessverre ikke er noe å gjøre juridisk sett.

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å kontakte denne damen igjen? Hun må jo ha forståelse og samvittighet, er jo rett og slett lureri..Sonans skal jo liksom være profesjonelle også :)

Anonymkode: eda7e...a06

Får nesten gjøre det, men føler meg temmelig dum. Hadde ikke sovet på  over to døgn grunnet søvnproblemer, så var nokså borte. Men er selvsagt ingen unnskyldning, kontrakten er signert... Blir helt oppgitt over meg selv.

Skrevet

Å herregud, kontaktet de på mail og det har ordnet seg! Er så utrolig letta nå, hadde absolutt ikke trodd det skulle gå å få ordnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...