Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Hei, jeg så tilfeldigvis at eros-chat lå lagret på¨favoritter på vår pc. Jeg ble irritert og spurte min samboer hva det var. Nei det var bare en kompis som skulle vise han noe tøft! Hva da tøft spurte jeg? Nei det visste han ikke. Jeg tok skikkelig fyr, fordi denne kompisen også var veldig "morsom" på telefonen en gang (nylig) da han trodde at samboeren min sa han hadde vært utro mot meg. Han missforstod det hele, det var ikke det kjæresten min mente å si. Men han trodde altså det var det samboeren min antydet (han visste ikke at jeg var der). Angående den eros-chatten som ble lagt på favoritter så sa samboeren min til slutt at det bare var han der kompisen som skulle vise han hvor mye rart folk fikk seg til å si. Han der kompisen har dame. Jeg ble i alle fall skikkelig sur, å sa han samboeren min kunne sagt med engang hva det var, istedenfor å late som han ikke visste i det hele tatt. Ja, ståa er at han er drit sur på meg, å jeg er forbannet på både han å den der kompisen. Spesielt siden han faktisk hørtes ut som han syntes det var morsomt da han trodde samboeren min hadde vært utro. Er jeg dum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå