Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har problemer med tørre hæler. hOLDER på å bli gal, kan jo ikke file og smøre hele tiden vel? Hva er det som gjør at jeg har dette da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som gjør at du blir sånn, men samboeren min sliter med dette og kjøpte en sånn "skrape" i England. Du får kjøpt dem i Norge også, på Vita o.l. tror jeg.

Den "skrapa" funker iallfall på ham. Sitt med beina i saltvann i 20min og så skrape, så blir det bedre. Må gjentas en del ganger, men for hver gang blir hælene litt og litt bedre.

Lykke til!!

Og forresten; smør med Aloe Vera - det hjelper på etterpå.

Gjest GreenSky
Skrevet

Stapp en god handfull lotion i et par plastposer og gå med dem på.

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde samme problem og gikk til naturterapaut. Ble testet og fant ut at jeg måtte kutte ut melk og hvetemel. Det har jeg nå gjort i en del mnd. og tørre hæler er ikke lenger et problem for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

"Husets salve" som du får kjøpt på helsekostbutikker. Koster ca. 70 kr, den er drøy og kan brukes til "ALT".

Har hjulpet på sprukne hæler, soleksem, "sorte prikker", kviser, soleksem m.m.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har samme problem, spesielt på sommeren når jeg går mye med sandaler. Jeg har kjøpt transalve på apoteket. Det lukter helt FORJÆ...., men det er i hvertfall effektivt!

Skrevet
hadde samme problem og gikk til naturterapaut. Ble testet og fant ut at jeg måtte kutte ut melk og hvetemel. Det har jeg nå gjort i en del mnd. og tørre hæler er ikke lenger et problem for meg.

Hva koster en time hos naturterapaut? Hvordan tester de sånt, blodprøver, eller? Nyskjerrig jeg nå... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...