Gjest trådstarteren Skrevet 30. januar 2005 #21 Del Skrevet 30. januar 2005 Der sier du noe. Jeg har en treningssykkel hjemme, men det er kjedelig å bruke den i hjemmet.... kanskje jeg må finne andre treningsformer (selv om det ikke er treningsstudio her) men ute er det så kaldt Brrr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. januar 2005 #22 Del Skrevet 30. januar 2005 :o Du kan da ikke bruke str. S når du er 1,70 høy?? Jeg er 1.80 og veier 85 kg. (jeg må jo være skikkelig feit sammenlignet med mange andre her inne??). Jeg bruker str. XL og det gjorde jeg også da jeg veide 20 kg. mindre, pga. høyden. Vil forøvrig gjerne ha tilbakemeldinger på min høyde og vekt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 30. januar 2005 #23 Del Skrevet 30. januar 2005 Gjest skrev: Jeg er 33 år, 170 høy og veier 65 kg. Hvis du føler deg feit så har du et problem. Det problemet ligger i hodet ditt - ikke i kroppen. Lær å akseptere at du er den du er - sett pris på den kroppen du har istedet for å henge deg opp i bagateller - for det er bagateller dette er. Igår leste jeg to artikler i to forskjellige aviser. Den ene artikkelen var om en norsk kvinne på 39 som mistet mannen og sine to tenåringsdøtre under flodbølgekatastrofen i Thailand. Den andre artikkelen var om en norsk mann i 30-årene som mistet konen og sin 4-årige sønn i samme katastrofe. Råder deg til å lese artiklene og høyst sannsynlig få en litt annen vinkling på livet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 30. januar 2005 #24 Del Skrevet 30. januar 2005 Du har min idealvekt! Blir du for tynn vil du trolig se eldre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 30. januar 2005 #25 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg veier det samme som deg, men er 20 cm lavere.... Ser på meg selv som litt lubben og bruker str 38/40 oppe og 42 nede. Så da kan du vel selv tenke deg hvordan jeg ser på deg og hvor glad jeg er for å tenke på hvor feit slike som deg mener at jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarteren Skrevet 30. januar 2005 #26 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg veier det samme som deg, men er 20 cm lavere.... Ser på meg selv som litt lubben og bruker str 38/40 oppe og 42 nede. Så da kan du vel selv tenke deg hvordan jeg ser på deg og hvor glad jeg er for å tenke på hvor feit slike som deg mener at jeg er... Vel, jeg forstår det. Men da har sikkert du og dere andre noe som jeg mangler: selvtillit nok til å være fornøyd slik jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #27 Del Skrevet 30. januar 2005 alle har forskjellig kroppsfasong, kroppsbygning og trivselsvekt..så spørsmålet du stiller er latterlig..jeg er hhv 168cm og 72kg..jeg trener mye og er langt fra tykk..bruker M, 38 i overdeler og 40 i bukse..men jeg trives nok best under 70 tallet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 30. januar 2005 #28 Del Skrevet 30. januar 2005 Men da har sikkert du og dere andre noe som jeg mangler: selvtillit nok til å være fornøyd slik jeg er. Leste du hva jeg skrev? hvor glad jeg er for å tenke på hvor feit slike som deg mener at jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. januar 2005 #29 Del Skrevet 30. januar 2005 Melk har et godt poeng. Greit nok å selvtillit og være glad i seg selv. Men det er ikke så lett når folk indirekte sier at du er feit. Hadde du, trådstarter likt det om vi sa du var feit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. januar 2005 #30 Del Skrevet 30. januar 2005 Melk har et godt poeng. Greit nok å selvtillit og være glad i seg selv. Men det er ikke så lett når folk indirekte sier at du er feit. Hadde du' date=' trådstarter likt det om vi sa du var feit?[/quote'] Ikke sant. Hva hvis alle hadde svart "Oida, ja du er for feit, dette høres skrekkelig ut, for å være ærlig" [color=cyan]? som du kanskje skjønner er det veeeeldig mange som har flere kg enn du har - noen av de er fornøyd med seg selv, andre er det ikke. (og når det gjelder min vekt/høyde, sier den faktisk svært lite om hvordan kroppen min er, om jeg er veltrent, har stor mage, sprett rumpe eller digre hofter, er dvask og slapp eller super veltrent. ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2005 #31 Del Skrevet 30. januar 2005 Altså. For å ta meg selv, da. Jeg veide meg her om dagen. Jeg veide mer enn jeg trodde. 1.70 høy, 70 kg. Tar det ikke så tungt. Bokastavelig talt. Det er mye som veier inn, beinbygning, muskelmasse, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 30. januar 2005 #32 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis du ikke syns måleindekser gir noe troverdig svar - hvordan kan noen som aldri har sett deg gi troverdig svar utfra oppgitt høyde/vekt?? (som måleindeksene anser for å være normal-mål)? Det er vel sånn at to med identisk høyde/vekt kan virke ulike mht hvor tynn/tykk de ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarteren Skrevet 30. januar 2005 #33 Del Skrevet 30. januar 2005 Melk har et godt poeng. Greit nok å selvtillit og være glad i seg selv. Men det er ikke så lett når folk indirekte sier at du er feit. Hadde du' date=' trådstarter likt det om vi sa du var feit?[/quote'] Vel, ja, jeg hadde foretrukket helt ærlige svar- det var hensikten med tråden da.. Jeg spør jo om ærlige svar fordi jeg tåler sannheten, ellers er det ikke noe poeng. Men jeg beklager det naturligvis dersom mange her føler at jeg synes de er for tykke. Det var i grunnen mest for meg selv at jeg spurte, ikke for alle andre som eventuelt er tykkere. Vi har jo alle ulike standarder sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 30. januar 2005 #34 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er vanskelig for oss her å si om du kanskje veier litt for mye når vi ikke har sett deg. Kommer jo an på benbyggning osv. Men du hadde sikkert ikke hatt vondt av å gå ned noen kilo, men tykk er du nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #35 Del Skrevet 30. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 31. januar 2005 #36 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg er 170 høy, og veide mellom 62 og 65 kg. Har hatt store problemer med huden på magen og fikk avslag på sykehuset om operasjon. Da jeg hadde fått time på privatklinikk noen uker etter ble livet lettere. Livet ble mye lettere uten kløe på magen/hudfollen og nå er vekten stabil på 58 kg. Nå spiser jeg normalt og trives med vekten. Alle buksene mine er blitt for stor, og jeg bruker nå klær i 36/38. Jeg har tynn beinbygning, og veide 55 kg før jeg ble gravid. Min måte å gå ned på var nok ikke den beste. Jeg ble så lei av alt styret med magen og orket ikke mat i noen uker. N har jeg ligget på 58 kg i over fire mnd. Skal begynne å trene for å stramme opp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 31. januar 2005 #37 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg er også 170 og hadde jeg veid 65 kilo ville jeg syntes jeg var tynn! Tror ikke jeg har veid det siden jeg var 20 år gammel - nå veier jeg 75 og synes faktisk ikke jeg er spesielt feit. Bruker størrelse 42, men er velproposjonert og veltrent. Kunne godt vært tynnere, men under 60 kilo - da hadde jeg sett syk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 31. januar 2005 #38 Del Skrevet 31. januar 2005 Tallet på vekta er det igenting i veien med. Men for generell form og selvtillitt vil jeg likevel anbefale deg å trene og røre på deg! Det viktigste da er at du finner en aktivitetsform som du LIKER - du skal ikke jogge bare for å brenne fett, du skal danse fordi du liker det, om du skjønner hva jeg mener.. Du skrev at det ikke finnes noe treningsstudio der du bor, men kanskje det finnes andre former for gruppetrening? Hva med svømmehall? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #39 Del Skrevet 31. januar 2005 huff.. Du høres jo helt normal ut.. litt trening er ikke dumt i det hele tatt.. dette blir jeg hvertfall gal av.. jeg er 158 og veier 60 jeg MÅ jo være eh dritfeit :oops: .. iflg. dere det verste er at jeg har trent i tre uker nå og går OPP i vekt.. hjelp og hjelp :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #40 Del Skrevet 31. januar 2005 det verste er at jeg har trent i tre uker nå og går OPP i vekt.. hjelp og hjelp :veldigsur: I begynnelsen når du trener, får du økt matlyst, og spiser gjerne mer karbohydrater som trekker vann inn i musklene, slik at du får litt mer vann i kroppen enn tidligere. Dette jevner seg ut over tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå