Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #1 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg vil gjerne ha ærlige og direkte tilbakemeldinger fra de som eventuelt svarer. Jeg er ute etter en rettesnor på vekten min (selv om slikt ikek alltid kan måles i vekt er den en pekepinn). Jeg er 33 år, 170 høy og veier 65 kg. Jeg føler meg 8 kg overvektig og trivdes mye bedre før da jeg veide 57-58 Men hva synes dere, høres jeg normalvektig ut eller litt lubben? Ifølge målinger på indekser og slikt er jeg "normal" men hallo?! Slike indekser har alt for stort slingringsmonn etter min smak. Tidligere trente jeg 3 ganger i uken men nå trener jeg ingenting og jeg spiser ikke mange måltider lengre, bare 3-4 (framfor flere små tidligere). Nå er det vinter og jeg er ikke motivert til å trene, fopr etter jobb er det mørkt og en er jo sliten etter jobb... Hvordan skal en klare dette da? Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 29. januar 2005 #2 Del Skrevet 29. januar 2005 Men hva synes dere, høres jeg normalvektig ut eller litt lubben? Ifølge målinger på indekser og slikt er jeg "normal" men hallo?! Slike indekser har alt for stort slingringsmonn etter min smak. Takk for innspill Synes du høres helt normal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2005 #3 Del Skrevet 29. januar 2005 Du høres absolutt normalvektig ut. Trening gjør underverker for både kropp og sinn, så jeg vil anbefale deg noen treningsøkter. Trenger jo ikke gjøre det så vanskelig - gå tur, gjør øvelser hjemme eller tren i treningsstudio. Gjør det som passer best for deg. Det kan være tungt å komme i gang, men er garantert verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 29. januar 2005 #4 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg får håpe at de fleste ikke ser på deg som overvektig, siden jeg har eksakt samme tall selv.. (Eller, det har vel i grunn svært lite å si, jeg kunne sikkert ha gått ned noen kilo som de aller fleste andre norske damer, men jeg er i grunn fornøyd jeg. Og det er vel det viktigste?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 29. januar 2005 #5 Del Skrevet 29. januar 2005 Kommer veldig an på, for det er ikke alltid mulig å bedømme bare på grunnlag av antall cm og kilo. Jeg vet av jenter med samme tall som deg som ser ganske kvapsete ut, og andre som ser helt fine ut. Men en normal vekt har du uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #6 Del Skrevet 29. januar 2005 Ja, det er ikke lett å komme igang igjen med noe trening. Var flink før, men det går i perioder: kjempeflink i et par år og så pause i et par år, for så å være flink i et par år igjen! Finnes ingen stabilitet i det, nei. Man går jo lei i perioder av å være så flink. Men dere som sier dere vieer like skrekkelig mye som meg, bruker dere str. M i klær da? Jeg skull eønske jeg ble en Small...med store pupper! Men jeg har bare 75 B nå og tenke hvis jeg går ned til 57 så minsker størrelsen til lite, lite.. Jeg vil faktisk ikke operere puppene heller, men min ny ekjæreste sier han er fornøyd med meg, men jeg vet ikke om han sier det bare for å unngå fornærmelser og krangel. Gutter vil jo gjerne unngå mas og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #7 Del Skrevet 29. januar 2005 Så du skal være 170 høy og størrelse small.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 29. januar 2005 #8 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har større underkropp enn overkropp, men jeg bruker nok M sånn generelt ja. Small kan jeg kanskje bruke i noen gensere/topper, men det er sjelden. Er det noe mål i seg selv å være en "small" da? Forøvrig vil vi vel alle helst være slanke med store pupper, men gud så kjedelig det er om alle er like. Og om kjæresten din sier han er fornøyd, så er han nok det. Det beste du kan gjøre er å prøve å være fornøyd selv også, for da ser du faktisk mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2005 #9 Del Skrevet 29. januar 2005 Høyde er viktig i forhold til størrelser. Hadde jeg blitt en str 36 i bukser, så hadde de vært for kort i bena til meg, derfor er det bra at jeg ikke er det. Det samme gjelder overdeler - small ville sannsynligvis bli for kort selv om den hadde passet ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #10 Del Skrevet 29. januar 2005 hjertlig takk for at du nå fikk meg som veier 70kg og som er like høy som deg til å virke feit. herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud for et problem du må ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #11 Del Skrevet 29. januar 2005 Kommer veldig an på' date=' for det er ikke alltid mulig å bedømme bare på grunnlag av antall cm og kilo. Jeg vet av jenter med samme tall som deg som ser ganske kvapsete ut, og andre som ser helt fine ut. Men en normal vekt har du uansett.[/quote'] Jeg vet ikke hva andre ville ha sagt, men jeg føler meg skvapsete med stor fett-mage! Jeg vet jo at trening om sunt kosthold må til over tid, men hvor henter jeg motivasjonen til å starte og fortsette...? Hvordan klarer alle dere andre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 29. januar 2005 #12 Del Skrevet 29. januar 2005 170cm og 65 kg syns eg høyrest rett og slett ganske slankt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #13 Del Skrevet 29. januar 2005 hjertlig takk for at du nå fikk meg som veier 70kg og som er like høy som deg til å virke feit. herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud for et problem du må ha Sorry, det er jo ikke meningen å få andre til å føel seg ille pga. innlegget mitt heller. Jeg snakker jo bare på egne vegne her og min (mis)trivsel med egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. januar 2005 #14 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvis du ikke syns måleindekser gir noe troverdig svar - hvordan kan noen som aldri har sett deg gi troverdig svar utfra oppgitt høyde/vekt?? (som måleindeksene anser for å være normal-mål)? Det er vel sånn at to med identisk høyde/vekt kan virke ulike mht hvor tynn/tykk de ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #15 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvis du ikke syns måleindekser gir noe troverdig svar - hvordan kan noen som aldri har sett deg gi troverdig svar utfra oppgitt høyde/vekt?? (som måleindeksene anser for å være normal-mål)? Det er vel sånn at to med identisk høyde/vekt kan virke ulike mht hvor tynn/tykk de ser ut? Jo, det er klart. Men ved å sjekke ut hva andre jenter mener og tror får man til slutt et inntrykk av saken: ett inntrykk blant flere. Jeg liker i grunnen å høre hva andre tror og tenker for da sitter man gjerne igjen noe klokere enn man var før. Det hjelper litt å høre hva andre har av erfaringer, enten de er totalt negative, nøytrale eller positive. KG er fint på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. januar 2005 #16 Del Skrevet 29. januar 2005 OK. Jeg er 174 og veier 61 kg. Syns du jeg er for tykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 29. januar 2005 #17 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvis du finner en treningsform du synes er gøy å holde på med, vil det gå av seg selv. Det er ingen vits i å for eksempel sykle til du ser mannen med ljåen hvis du ikke liker å sykle, da er det opplagt at du ikke finner motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 30. januar 2005 #18 Del Skrevet 30. januar 2005 Herregud... Jeg er 164 og veier 62 kg. Så ifølge deg må jeg være overvektig jeg da ? Jeez !!!!!!!!!!!!! :o Tilogmed MEG (med alle mine vrangforestillinger) vet at jeg ikke er overvektig. Og ettersom du ikke veier så mye mer, men er flere cm høyere så er nok ikkke du det eller (og hvis du er det, da er vist jeg det og) Håper du er klar over hva slike innlegg kan gjøre med folks selvbilde. Skulle ikke lest dette.. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 30. januar 2005 #19 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg er 1.70 høy veier 77 kg, bruker str 40-42 i bukser og 42 til 44 i overdeler, og jeg er ikke feit. Jeg er veltrent med fin fasong på kroppen. Altså inn og ut på de rette stedene. Jeg får mange blikk og kommentarer fra menn, så jeg regner med at de syntes jeg ser bra ut, ikke at det får styre min vekt, men det er litt ok. Det er vel ikke vekten men forholdet mellom liv og hoftemål og slikt som avgjør om man ser feit ut eller ikke. Hvis trådstarter syntes hun ser feit og kvaspete ut kan du måle deg i stedet for å veie deg, vekten din er passe, men hvis du bare sitter stille og det er dårlig med muskler, magen stikker på utsiden av puppene, og buksen i tillegg er for trang så sideflesket ligger ut over bukselinningen kan du se feit ut ut, nesten uansett hvor tynn du er. Hvis typen din nyntes du ser ok ut så mener han vel det, han har vel tross alt falt for deg, og da kan du regne med at han liker deg. Alle dere jenter og kvinner som tror alle menn vil ha syltynne modellkropper med store pupper. Hvor har dere det fra. Menn liker friske sunne damer som er trygge på seg selv, ser velstelte ut og ikke er så veldig opptatt av slanking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarteren Skrevet 30. januar 2005 #20 Del Skrevet 30. januar 2005 OK. Jeg er 174 og veier 61 kg. Syns du jeg er for tykk? Nei....du er høyere enn meg og veier mindre enn meg, nei, det høres bra slankt ut. Veltrent er du sikkert også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå