MiriamH Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 (endret) Jeg spiller futsal og har møtt en utrolig kjekk fyr som er fra Trondheim. Vi har møttes på en del samlinger. Første gangen var vi i Stavanger og Oslo på samling (begge spiller futsal for Norge) Han for herrer og jeg for damer vel og merke. Men så har vi når vært på 4 samlinger til sammen og da snakker vi sammen når vi har mulighet. Vi har felles måltider på hotellet og sosial kvelder sammen på samlingene. Jeg har blitt utrolig glad i han og har aldri møtt en så jordnær og fin fyr før og han føler det samme. Vi snakker daglig på facebook og snapchat, men synes det er veldig dumt med den lange avstanden fra hverandre. Han bor i Trondheim og jeg i Stavanger.. Får sommerfugler i magen og smiler når jeg tenker på ham. Tenker på ham hele tiden og han sier han gjør det samme. Jeg er blitt veldig betatt av ham. Han kommer til Stavanger i forbindelse med idrettsgalla, så da har hintet til at han skal komme ner noen dager før for å få mer tid og at han vil sove hos meg. Det syns jeg er koselig og vi har snakket om å reise til syden sammen med et vennerpar som vi kjenner. Men er så usikker når han bor så langt unna og har aldri vært i sånn avstandsforhold før. Lurer på om noen har noen gode tips? Endret 27. november 2017 av MiriamH
Gjest Vilunich Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Altså... jeg bodde i Oslo, han jeg var betatt av i Spania. I dag er vi gift på 9 året.. tre barn snart... ville ALDRI gitt opp kjærlighet pga avstand. Vi så hverandre annenhver helg først, så hver helg ( byttet på hvem som fløy annenhver gang) og etter ett år flyttet jeg til hans by
MiriamH Skrevet 27. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, Vilunich skrev: Altså... jeg bodde i Oslo, han jeg var betatt av i Spania. I dag er vi gift på 9 året.. tre barn snart... ville ALDRI gitt opp kjærlighet pga avstand. Vi så hverandre annenhver helg først, så hver helg ( byttet på hvem som fløy annenhver gang) og etter ett år flyttet jeg til hans by Åh, så fint å hørre <3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Jeg bor på vestlandet og kjæresten min på vestkysten av USA. Stavanger-Trondheim er ingenting! Go for it! Anonymkode: 60d06...ee3 1
MiriamH Skrevet 27. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor på vestlandet og kjæresten min på vestkysten av USA. Stavanger-Trondheim er ingenting! Go for it! Anonymkode: 60d06...ee3 <3 <3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 Jeg reiser med jobben og han jeg liker bor også en 4 timer flytur unna. Stavanger -Trondheim er som sagt absolutt ingenting! Anonymkode: fa77d...244
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 Min erfaring er at det ikke fungerer og at jeg aldri skal gjøre det igjen. Anonymkode: 68f05...a0e
MiriamH Skrevet 27. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reiser med jobben og han jeg liker bor også en 4 timer flytur unna. Stavanger -Trondheim er som sagt absolutt ingenting! Anonymkode: fa77d...244 Så godt å hørre <3
MiriamH Skrevet 27. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at det ikke fungerer og at jeg aldri skal gjøre det igjen. Anonymkode: 68f05...a0e Huff, så dumt då :/
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #10 Skrevet 27. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at det ikke fungerer og at jeg aldri skal gjøre det igjen. Anonymkode: 68f05...a0e For meg må det funke. Reisejobb krever at jeg ikke er hjemme noe særlig. Så slik blir det uansett hvor jeg finner noen Anonymkode: fa77d...244
MiriamH Skrevet 27. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg må det funke. Reisejobb krever at jeg ikke er hjemme noe særlig. Så slik blir det uansett hvor jeg finner noen Anonymkode: fa77d...244 Ja det skjønner jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå