AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Hvert år, like vanskelig. Han er noen-og-førti, vi er gift, og han ønsker seg ingenting Han er veldig datainteressert, og løper/trener, men han kjøper alt han vil ha selv.. Jeg kan ikke kjøpe klær osv, det er for kjedelig. Samme med verktøy og ting til huset, sånt er ikke "gøy" å få i gave. Han trenger ikke ny mobil, nettbrett eller lignende heller.. Han er ikke "jålete", bruker ikke annet enn sportsklokke og i hvert fall ikke smykker. Noen som kan hjelpe meg å finne på noe? (Snakk om luksusproblem :ler:) Anonymkode: e2965...133
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Noe slags alkohol? Eller trener han så mye at alkohol er uaktuelt? Det høres ikke ut som han bryr seg noe særlig om hva han får, men jeg kan liste opp noen ting. Gavekort, bøker, opplevelser (reiser, teater, kino, vinsmaking, stand-up) Anonymkode: 99538...02a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Hvis han drikker, så en fin flaske whisky? Eller hva med en dag på skytebane? Det syns menn er stas uansett alder Ellers så er jo også en god hjemmelaget middag etterfulgt av en fullbodymassage med happy ending gjort av deg en slager Anonymkode: aba68...126
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Om han ikke trenger noen "ting", kan han få opplevelse. Gjerne noe dere kan gjøre sammen. Som billetter til konsert/show, eller gavekort på restaurant. Anonymkode: 7cd89...0db
Trolltunge Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 https://www.follestad.no/swims-kallosjer-sorte Dette får min mann, som heller ikke ønsker seg noe. Så flere unge menn gå med slike i helgen, og tenkte "Så lurt!" Kallosjer er noe noe jeg relaterer til gamle mennesker, men nå er det visst blitt inn å passe godt på finskoene.
Gjest Optimo Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 Når man er i den situasjonen at man har "alt" og ikke ønsker seg noe... Hvorfor ikke droppe julegavene? Gi til ungene (=under 18), ferdig med det. Deilig!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, Guile skrev: Når man er i den situasjonen at man har "alt" og ikke ønsker seg noe... Hvorfor ikke droppe julegavene? Gi til ungene (=under 18), ferdig med det. Deilig! Fordi det er stas å få presanger, og stusselig å ikke få noe. Jeg har råd til å kjøpe meg alt jeg ønsker selv, men det er nikjipt å sitte på julaften og ikke få en eneste pakkesang. Anonymkode: 7cd89...0db 1
Krokanis Skrevet 27. november 2017 #8 Skrevet 27. november 2017 Her blir det robotstøvsuger på mannen. Han ønsker seg jo ingen ting, så da ble det noe som huset ønsker seg 😉
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #9 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Krokanis skrev: Her blir det robotstøvsuger på mannen. Han ønsker seg jo ingen ting, så da ble det noe som huset ønsker seg 😉 The gift that keeps on sucking Neida, foreldrene mine får håndstøvsuger av meg til jul (da de heller ikke klarer ønske seg noe), og jeg gleder meg som en unge til vi får vår robotstøvsuger som er på vei i posten. Anonymkode: 7cd89...0db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå