Gå til innhold

Doffen har daua -Årets Gullfisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ble det slik vi trodde, Doffen ble årets Gullfisk! Grattis!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste i år! Ler litt hver gang jeg ser den :hoho:

:hoho:

:hoho: :o

Skrevet

Jeg synes også den fra Kims også er ganske bra, eller den andre Rema1000 reklamen- er det pule du mener mamma? :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Doffen har dævva fortente absolutt gull. :klappe:

Men eg syns den bombe-micro-seigmann-reklama er innmari bra og :ler:

Gjest Embla s
Skrevet
eller den andre Rema1000 reklamen- er det pule du mener mamma? :ler:

:

:ler: Den er morsom ja! :ler:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
:klappe: Flere som var morsomme,men Doffen var uten tvil best!
Skrevet

Doffen fortjente å vinne ja :)

Hun moren er liksom prototypen på "ordentlig pedagogisk forklaring til barn". Noen ganger kan det bli litt vel voldsomt. :ler:

Skrevet

Yey! :D

Doffen ruler :)

Skrevet
:klappe: Flere som var morsomme' date='men Doffen var uten tvil best![/quote'] :Nikke:
Gjest Primula
Skrevet

Doffen er genial! vant som fortjent ja.

Men jeg savnet de VG- reklamene fra badstua jeg..Synes der er så morsomme. Eller er de for gamle?

Synes forresten at showet i år var utrolig mye bedre enn i fjor.

Skrevet

Synes forresten at showet i år var utrolig mye bedre enn i fjor.

Setter en tier på at det har alt å gjøre med at frøken Melbye er utrolig mye bedre som programleder enn Herr Aasheim :wink:

Skrevet

Setter en tier på at det har alt å gjøre med at frøken Melbye er utrolig mye bedre som programleder enn Herr Aasheim :wink:

:Nikke:

Skrevet

synes ikke doffen har daua er så veldig morsomt lenger.

var morsomt en liten stund bare

Gjest Primula
Skrevet

ja, det er helt klart. De dårlige vitsene til Aasheim er utgått for lenge siden.

Skrevet

Doffen er bra, ja. :-)

Syns det var rart at ingen takket skuespillerne, for det er jo de som utgjør hele filmen. Ja, også Doffen da. :wink:

Jeg savnet han hardbarka MC-bergenseren: "Du e' så grådig fin i tuppene. Ka slags balsam bruker du?" :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Doffen er kul, men også den med "er det pule du mener mamma?" :ler:

Forøvrig savnet jeg dne med de som skal i bryllup blant sølvfiskene. den "ble det noe av det da?" :hoho:

og den obos reklamen, på slutten sier han: "men hvis du liker ........... og har tenkt å flytte hit" etc.

hva søren sier han der jeg satte streker, irriterer meg over at jeg aldri får det med meg :-x

Skrevet

Likte underholdningsinnslagene også jeg.... " Ai hævv jøst ærraivd in mai båot...." med Raske Menn var rett og slett til å småflire litt av. Og de to som imiterte Dagfinn Lyngbø og Bjarne Betjent var også småtidige. Men Cheezy Keys skuffet - jeg synes de er knall til vanlig, men dette ble litt kjipt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...