AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Hva er det? På snapchat, har hørt folk si at de har sendt en fellessnap. Betyr det at de legger ut på mystory, eller er det et mer random bilde man sender til flere, eller er det når man sender noe til mer enn en person? Anonymkode: 4930f...d43
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Begge deler. En man sender til flere eller har på mystory. En privatsnap er en man sender til bare en eller et par "utvalgte". Anonymkode: ea98f...de3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Så når jeg tidligere har sendt f.eks bilde av at det blir hengt opp julepynt i byen, og sendt rundt til flere, så er det det som er en fellessnap? En som like så godt kunne blitt lagt ut på mystory, fordi det ikke er noe internt eller privat der? Anonymkode: 4930f...d43
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Det kan også være at man har en "gruppe" på snap og man har sendt til den gruppen. Anonymkode: fbbb7...005
_popcorn_ Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Venninegjengen min har en gruppe, hvor vi enkelt kan sende snapper til alle i gruppen samtidig, og alle kan delta i samme chat. Jeg regner snaps sendt i lukket gruppe som fellessnap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå