Christiane_W Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Jeg har en iPhone 7 Plus som er ca et år gammel og har vært veldig fornøyd med den, bortsett fra at den er litt vel stor og tung. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å bytte telefon før tidligst neste høst, men så klarte jeg for noen dager siden å miste telefonen i bakken og skjermen ble knust. Knusingen var ikke verre enn at jeg har kunnet bruke telefonen, men jeg mistenker at det er mer som har blitt skadet da den har oppført seg rart siden det skjedde (bl.a. restarter den stadig på egenhånd, apper henger seg opp og dataoverføring går veldig tregt til tross for full 4G dekning eller raskt fibernett via wifi). Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe ny telefon i stedet for å bruke et par tusen på å bytte skjermen. Så da er jo, som tittelen sier, det store spørsmålet: Hvilken iPhone skal jeg velge? Jeg kommer til å gå for en av de nye modellene som ble lansert nå i høst, men jeg er usikker på hvilken av dem jeg skal gå for. Jeg har vært fornøyd med 7 Plus, bortsett fra størrelsen og vekten. Mannen min har en "vanlig" iPhone 6s og den er mye lettere og ligger langt bedre i lomma. Men jeg er veldig glad i kameraet og ikke minst den store skjermen på Plus modellen, så derfor er jeg litt skeptisk til å gå tilbake til den "vanlige" modellen. iPhone X har jeg vurdert, siden den størrelsesmessig er en mellomting mellom de 8 og 8 Plus, og har bedre kamera og større skjerm enn 8 Plus. Men X er jo også en god del dyrere enn 8 Plus og det er uvisst når den kan leveres, sannsynligvis får jeg den ikke før godt over nyttår om jeg bestiller den nå. iPhone 8 og 8 Plus er på lager de fleste steder nå, så en av dem kan jeg få på dagen. Jeg heller mest mot 8 Plus i 256 GB versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå