Gå til innhold

Slapp Hamster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en hamster som er helt stiv (ser veldig dø ut) når jeg finner den i sovehuset sitt, hver morgen. Når jeg tar den ut av buret å koser litt med den blir den normal igjen. Dette har aldri skjedd før, hamsteren spiser og drikker, men er ikke våken verken på natta eller dagen. Syntes dette var rart. Jeg er redd han skal dø eller noe sånt, han er bare et halv år ca. Trenger svar. Burde jeg dra til dyrelegen? Har vært slik siden fredag (mandag nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør dra til dyrlegen med den, iallefall ringe å høre hva de mener.

• Liker 1
Skrevet

Ta med den hamsteren din til dyrlegen. Bør ikke være noe farlig, men sjekk det ut for det.  Lykke til med den lille sjarmtrollet 😊

Skrevet
12 timer siden, wintergirl skrev:

Ta med den hamsteren din til dyrlegen. Bør ikke være noe farlig, men sjekk det ut for det.  Lykke til med den lille sjarmtrollet 😊

Tusen takk. Jeg skal ringe dyrelegen snart😊

Skrevet

Anbefaler kontakt med dyrlegen ja. Det er ikke normalt at de skal bli slappe og stive som du skriver. 
Er det dverg eller syrisk du har?
Du kan også finne mye god info inne på Norsk hamsterklubb sine info sider og facebook side. 

Skrevet
5 timer siden, Meley skrev:

Anbefaler kontakt med dyrlegen ja. Det er ikke normalt at de skal bli slappe og stive som du skriver. 
Er det dverg eller syrisk du har?
Du kan også finne mye god info inne på Norsk hamsterklubb sine info sider og facebook side. 

Det er en syrisk hann hamster og jeg har tenkt til å dra til dyrlegen... Skal skjekke ut Norsk Hamsterklubb. Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...