Helene_1015 Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Hei jeg har en hamster som er helt stiv (ser veldig dø ut) når jeg finner den i sovehuset sitt, hver morgen. Når jeg tar den ut av buret å koser litt med den blir den normal igjen. Dette har aldri skjedd før, hamsteren spiser og drikker, men er ikke våken verken på natta eller dagen. Syntes dette var rart. Jeg er redd han skal dø eller noe sånt, han er bare et halv år ca. Trenger svar. Burde jeg dra til dyrelegen? Har vært slik siden fredag (mandag nå)
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Først og fremst bør du ikke vekke hamsteren! Den skal få sove uforstyrret så lenge den vil. Dette er viktig for hamsterens livskvalitet. Anonymkode: f822d...7b4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Snakker vi om en hamster..... eller "hamster" her ? Anonymkode: 96d9d...03a
Helene_1015 Skrevet 27. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst bør du ikke vekke hamsteren! Den skal få sove uforstyrret så lenge den vil. Dette er viktig for hamsterens livskvalitet. Anonymkode: f822d...7b4 Hvis jeg ikke vekker den blir den kjempestiv og puster såvidt😧 jeg er redd den er på tur mot lyset... 5 timer siden, Helene_1015 skrev: Hei jeg har en hamster som er helt stiv (ser veldig dø ut) når jeg finner den i sovehuset sitt, hver morgen. Når jeg tar den ut av buret å koser litt med den blir den normal igjen. Dette har aldri skjedd før, hamsteren spiser og drikker, men er ikke våken verken på natta eller dagen. Syntes dette var rart. Jeg er redd han skal dø eller noe sånt, han er bare et halv år ca. Trenger svar. Burde jeg dra til dyrelegen? Har vært slik siden fredag (mandag nå)
Helene_1015 Skrevet 27. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker vi om en hamster..... eller "hamster" her ? Anonymkode: 96d9d...03a En hamster.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 Har du det veldig kaldt på rommet? En hamster kan gå i dvale om det er for kaldt, å det kan være livsfarlig for dem Anonymkode: 3cd7d...0cd 1
Helene_1015 Skrevet 27. november 2017 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du det veldig kaldt på rommet? En hamster kan gå i dvale om det er for kaldt, å det kan være livsfarlig for dem Anonymkode: 3cd7d...0cd Har lest litt om dvale... Har det vanligvis over 20° så tror lite at det er det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå