microbabe Skrevet 13. oktober 2011 #19961 Skrevet 13. oktober 2011 Så bra da. Huff, skjønner du ble skremt. Hadde fått panikk selv. Og det med ulikhetene er ekkelt, vet jo at det kommer til å gå seg til, men... vil at det skal skje nå. Mine var værre i går, så i dag ville jeg ikke se på dem heller. Blir spennende å høre hva han sier Huff da Wenche.. Hva er det som gjør att du ikke vil se på dem idag? Er størrelsen veldig forskjellig? Det kan ikke tenkes att du har fått en infeksjon som trenger antibiotika da? Har du mulighet til å stikke innom ett legesenter å fått tatt en crp for å se om denne er for høyet? Jeg fikk det å måtte på en antibiotikakur. crp var ikke mye forhyet, men var på 42 og den skal ligge under 8. Kirurgen skrev og fakset over en resept, og etter det så har puppene blitt mye bedre. Så har du muligheten til det så anbefaler jeg det. Du trenger ikke inn til lege, men få med svaret og hør med din kirurg. Oppdater oss på hva han sier da
*Wenche* Skrevet 13. oktober 2011 #19962 Skrevet 13. oktober 2011 Huff da Wenche.. Hva er det som gjør att du ikke vil se på dem idag? Er størrelsen veldig forskjellig? Det kan ikke tenkes att du har fått en infeksjon som trenger antibiotika da? Har du mulighet til å stikke innom ett legesenter å fått tatt en crp for å se om denne er for høyet? Jeg fikk det å måtte på en antibiotikakur. crp var ikke mye forhyet, men var på 42 og den skal ligge under 8. Kirurgen skrev og fakset over en resept, og etter det så har puppene blitt mye bedre. Så har du muligheten til det så anbefaler jeg det. Du trenger ikke inn til lege, men få med svaret og hør med din kirurg. Oppdater oss på hva han sier da Det var stor forskjell i går, syntes det så veldig rart ut. Og ja.. jeg er utolmodig.. hehe. Men måtte opp å prøve en bh i sted, og da så alt mye bedre. Skal til legen i morgen, så jeg skal få han til å sjekke. Blir nok roligere selv også da
Bianca91 Skrevet 13. oktober 2011 #19963 Skrevet 13. oktober 2011 Microbabe: Kan du ta meg ogsåå? er ihvertfall 70 stramt under og 87 over brystene. I dag SKAL jeg få tatt noen bilder og sendt til dere! Lover
microbabe Skrevet 13. oktober 2011 #19964 Skrevet 13. oktober 2011 Microbabe: Kan du ta meg ogsåå? er ihvertfall 70 stramt under og 87 over brystene. I dag SKAL jeg få tatt noen bilder og sendt til dere! Lover Tar deg før jeg fyker ut av døren :-) 70 87 = 70C Dette er størrelsen som vil passe deg perfekt. Men egnting alle bør huske på er att bilig bhèr fra kjedebutikker kan være litt rare i størrelser. Stort sett så stemmer den størrelsen du er målt til, men i noen typer kan det være du må gå ned/opp akkurat hvordan det er. Om noen ønsker å også vite størrelsen man må ha viss en skal bestille fra f.eks. victoria secret så gi beskjed så skal jeg regne det om for dere. P.s. gleder meg til bilder :-)
Bianca91 Skrevet 13. oktober 2011 #19965 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Tar deg før jeg fyker ut av døren :-) 70 87 = 70C Dette er størrelsen som vil passe deg perfekt. Men egnting alle bør huske på er att bilig bhèr fra kjedebutikker kan være litt rare i størrelser. Stort sett så stemmer den størrelsen du er målt til, men i noen typer kan det være du må gå ned/opp akkurat hvordan det er. Om noen ønsker å også vite størrelsen man må ha viss en skal bestille fra f.eks. victoria secret så gi beskjed så skal jeg regne det om for dere. P.s. gleder meg til bilder :-) Du er en knupp!! Tusen takk!!! Har tatt bilder nå, skal bare legge de inn på pc'n og forminske de litt Endret 13. oktober 2011 av Bianca91
majtine Skrevet 13. oktober 2011 #19966 Skrevet 13. oktober 2011 Hei Har lest litt i dette forumet i flere måneder nå, og har endelig avsatt dato for operasjon. Skal operere meg hos Pål Schistad om 9 dager :D 21 år, 175 cm høy, ca 63 kilo. Ble enige om 420 og 450, og moderat profil.. Men begynner å bli litt usikker på hvordan profil jeg vil ha. Hvorfor valgte dere den dere har valgt? Hadde satt pris på noen bilder Gleder meg helt syyyykt :D
*Wenche* Skrevet 13. oktober 2011 #19967 Skrevet 13. oktober 2011 Om noen ønsker å også vite størrelsen man må ha viss en skal bestille fra f.eks. victoria secret så gi beskjed så skal jeg regne det om for dere. Jeg vil gjerne ha det. Satt å så på sidene i går, og grøss og gru de hadde mye fint. Fant ikke ut av størrelsen min, og fant egentlig ut at det kanskje var like greit. Men... skitt au. Må tømme skuffene for bhèr som er for små, og det går jo ikke ann å ha bare 3 stk liggende der. Så, nå må det shoppes
Zaya Skrevet 13. oktober 2011 #19968 Skrevet 13. oktober 2011 Selvfølgelig kan jeg sjekke deg også. Men jeg håper dere måler riktig, sånn att svaret jeg gir dere stemmer. Dere skal alltid måle stramt under puppene, og vanlig over brystene der brystene er størst. ( dette er vanligvis omtrent ved brystvortene.) For en-to cm feil målt, kan få kosekvens for hvem størrelse jeg får på dere som jeg måler på. Her er dine Zaya: 77 91 = 75C 78 91 = Da får du en 80AA ( dette er en størrelse du kun får i gode undertøysbutikker, og du synes sikkert det hørtes lite ut, og ble kansje skuffet. Men mål engang til, og får du 77 under så er du en 75C. Håper dette var til litt hjelp. Takk for hjelpen. Jeg bruker i allefall 75 C og synes de passer bra.
microbabe Skrevet 13. oktober 2011 #19969 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg vil gjerne ha det. Satt å så på sidene i går, og grøss og gru de hadde mye fint. Fant ikke ut av størrelsen min, og fant egentlig ut at det kanskje var like greit. Men... skitt au. Må tømme skuffene for bhèr som er for små, og det går jo ikke ann å ha bare 3 stk liggende der. Så, nå må det shoppes I usa er størrelsen din 34DDD eller 34F ( disse er like, men noen bhèr opererer med DDD og andre med kun en bokstav.) og i england er størrelsen din 34E. Da er det bare å bestille til kortet brenner!
Mememe Skrevet 13. oktober 2011 #19970 Skrevet 13. oktober 2011 Microbabe: hva er mine str hvis jeg holder meg på samme målene? du sa 75 C eller 70 D. spennende!! haha, ja nå kan det bestilles så det SVIR i pengeboka!!
*Wenche* Skrevet 13. oktober 2011 #19971 Skrevet 13. oktober 2011 Takker så mye for hjelpen Hvordan er det med toll når man bestiller undertøy? Litt surt å måtte betale flere hundre i toll..
<CupCake> Skrevet 13. oktober 2011 #19972 Skrevet 13. oktober 2011 Gratulerer så masse CupCake!!!! håper du får fine dager framover med minimal ubehag!!! Godt fornøyd m str...? Tror du? Takker :D Tror det skal gå bra, litt ubehagelig å reise seg osv i dag men ellers funker alt fint så :D Og jeg tror det, jeg kunne kanskje gått større men for å være ærlig- så var det mer for meg å få noe som helst med tanke på at jeg har vært helt flat hele livet.. tror jeg er en full B.. la bare inn 290..
Chicka Skrevet 13. oktober 2011 #19973 Skrevet 13. oktober 2011 Hei! da er jo virkelig dette stedet for deg!! du har tidligere hatt hva..? kjenner ikke til det? Ja det var jeg som hadde kjøpt en bh, eller mannen min fikk i oppdrag.. den heter Abecita, står et nr her (sikkert produkt nr på bh´n) 144006. den kosta bare 249 eller noe, så det likte jeg! nå sklir min litt opp, selv om stroppene er helt ute, jeg er redd for at de skal ligge på arrene, så jeg har ikke brukt den så mye i det siste. Men den er virkelig verdt et forsøk for den er super-deilig å ha på ellers!! Skjønte ikke om skulle ta "svar" eller den mulit-greia når jeg skal svarrer xD Men jeg har macrolane i puppene. Det er sånn ting man sprøyter i puppa, og dette forsvinner gradvis innen ca et år. Prøvde dette først, siden jeg ikke turde å operere silikon, men ville ha noe større der oppe. Før det er virkelig lite "/ Og etter jeg fikk dette, ville jeg ha silikon. Siden det kosta 34 000 for macrolane (som må fylles på hvert år) ALDRI igjen!
Chicka Skrevet 13. oktober 2011 #19974 Skrevet 13. oktober 2011 Hei Har lest litt i dette forumet i flere måneder nå, og har endelig avsatt dato for operasjon. Skal operere meg hos Pål Schistad om 9 dager :D 21 år, 175 cm høy, ca 63 kilo. Ble enige om 420 og 450, og moderat profil.. Men begynner å bli litt usikker på hvordan profil jeg vil ha. Hvorfor valgte dere den dere har valgt? Hadde satt pris på noen bilder Gleder meg helt syyyykt :D Wii!! Jeg er også ny! Var hos Pål Shcistad i går. Ble enig om 265, moderat pluss. Er 168 høy, og veier ca 53-52. Men håper det ikke blir for lite(Ba selv om en stor b). Har en venninna som tok 290 og mye høyere og større enn meg. Og jeg syns det ser stort ut. Men det er så mange av dere som tar over 350. Forresten, var det noen av dere som følte at Schistad var veldig "flørtene"? Skulle hele tiden punktere at man var pen og sexy + +. Kanskje hans måte å få opp selvtilliten. Haha, måtte jo le litt da:)
microbabe Skrevet 13. oktober 2011 #19975 Skrevet 13. oktober 2011 Microbabe: hva er mine str hvis jeg holder meg på samme målene? du sa 75 C eller 70 D. spennende!! haha, ja nå kan det bestilles så det SVIR i pengeboka!! 32D begge plasser er 70D 34C begge plasser er 75C Ang. toll Det er toøø på alle kjøp over 200.- pluss porto. Men jeg har handlet undertøy utrolig mange ganger og har ikke til dags dato betalt toll. VS pleier å skrive "GIFT" eller lav verdi på pakken. Men man må jo tenke att det kan skje. Da er det pluss 25% pluss ett gebyr til posten. ( aner ikke hva dette er.) Ofte bestiller jeg flere ganger fra samme plass så det blir lavere verdi, ihvertfall viss det er gratis porto.
sanssouci Skrevet 14. oktober 2011 #19976 Skrevet 14. oktober 2011 Wii!! Jeg er også ny! Var hos Pål Shcistad i går. Ble enig om 265, moderat pluss. Er 168 høy, og veier ca 53-52. Men håper det ikke blir for lite(Ba selv om en stor b). Har en venninna som tok 290 og mye høyere og større enn meg. Og jeg syns det ser stort ut. Men det er så mange av dere som tar over 350. Forresten, var det noen av dere som følte at Schistad var veldig "flørtene"? Skulle hele tiden punktere at man var pen og sexy + +. Kanskje hans måte å få opp selvtilliten. Haha, måtte jo le litt da:) Schistad er nok bare flørtete av natur, men utrolig hyggelig og flink! Så det skal du ikke tenke på. Jeg er veldig fornøyd med den han anbefalte, han vet hva han driver med. Han sa til meg at jeg godt kunne gå opp til 410 eller mer, men det ville jeg ikke, av frykt for at de skulle blir for store. Jeg tror ikke det hadde gjort noe å gå opp, men er jo veldig fornøyd nå. Jeg ba om naturlig og det fikk jeg:) Ser frem til ett årskontroll for å høre hva han syns om resultatet, alltid spennende å høre fra en som kan det! Masse lykke til!
*Wenche* Skrevet 14. oktober 2011 #19977 Skrevet 14. oktober 2011 Da har jeg vært til legen og målt crp, den var på under 5.. så da er alt greit. Men følte meg veldig teit da. Fastlegen var borte, så det var kun en vikar der.. en spesiell fyr. Spurte om han kunne måle crp, og han ville jo vite hvorfor. Øhh.. hadde jo ikke lyst til å fortelle hvorfor, så jeg sa bare at jeg likte å følge med. Han så bare rart på meg, og sa ok... trodde sikkert jeg var helt tullerusk Men fikk det gjort ihvertfall. Men det ser ut til at det kan bli vanskelig å finne bhèr i str. 34DDD eller 34F. På Victoria Secret hadde de kun en stk. Så jeg ble litt skuffa. For puppene er jo ikke store i det hele tatt mener jeg da. Men må surfe litt rundt og se hva jeg finner
microbabe Skrevet 14. oktober 2011 #19978 Skrevet 14. oktober 2011 Da har jeg vært til legen og målt crp, den var på under 5.. så da er alt greit. Men følte meg veldig teit da. Fastlegen var borte, så det var kun en vikar der.. en spesiell fyr. Spurte om han kunne måle crp, og han ville jo vite hvorfor. Øhh.. hadde jo ikke lyst til å fortelle hvorfor, så jeg sa bare at jeg likte å følge med. Han så bare rart på meg, og sa ok... trodde sikkert jeg var helt tullerusk Men fikk det gjort ihvertfall. Men det ser ut til at det kan bli vanskelig å finne bhèr i str. 34DDD eller 34F. På Victoria Secret hadde de kun en stk. Så jeg ble litt skuffa. For puppene er jo ikke store i det hele tatt mener jeg da. Men må surfe litt rundt og se hva jeg finner VS har ikke stort utvalg i bhèr med litt størrelse. Men så du om dem hadde bh i størrelse 34E? Vil tro også den vil passe deg bra. Men skal se meg om på nett idag og legger ut linker her om jeg finner til sider som også har litt større størrelser.
Bianca91 Skrevet 14. oktober 2011 #19979 Skrevet 14. oktober 2011 I dag bevegde de på seg når jeg pussa tenna!! woooho!! Herregud, føler meg helt tullerusk litt vel opptatt av mine nye ''fordeler'' kanskje..
microbabe Skrevet 14. oktober 2011 #19980 Skrevet 14. oktober 2011 I dag bevegde de på seg når jeg pussa tenna!! woooho!! Herregud, føler meg helt tullerusk litt vel opptatt av mine nye ''fordeler'' kanskje.. Det gjør mine også Synes det er rart att folk sier att silikonpupper ikke rører seg under sex,løping osv.. Men mine rører seg som bare det! Nå har jeg fått sendt ut bilder til de jeg har fått bilder av ( tror jeg da) Er det noen som fortsatt ønsker bilder så gi beskjed, for nå har jeg skjønt hvordan jeg gjør det Mulig jeg har glemt å sende til noen så bare skrik ut. Kan ikke de som finner linker til undertøy på nett legge ut linker i tråden her. Skal selv legge ut litt linker ikveld. Er kjekt å komme over nye butikker både norske og utenlandske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå