*Wenche* Skrevet 12. oktober 2011 #19941 Skrevet 12. oktober 2011 Nå måtte jeg le! Det er jo denne jeg skrev om igår her inne. Som jeg fikk kjøpt på en undertøysbutikk. Var det ikke noen som spurte om navnet? Da har dere jo link i dette innlegget. Bruker min hele tiden, og har også kjøpt den i hvit i dag. Veldig behagelig å ha på.Min er uten spiler, så ikke om den på linken var det, men regner med det for den er nøyaktig lik min. *ler* godt gjort, var endel å velge mellom også. Kjøpte den i hvit jeg da, men har bestilt sort, hvit og en annen type i honningfarge. Den er uten spiler, og tror nok det er en bh jeg kommer til å bruke lenge. Bedre enn andre bhèr jeg har hatt ihvertfall
Booblina Skrevet 12. oktober 2011 #19942 Skrevet 12. oktober 2011 Bh-Lindex Denne kjøpte jeg på Lindex, er egentlig en amme bh, men ser ut som en normal bh, er lett vattering for de som liker det og er utrolig behagelig å ha på seg, ingen spiler:) Er hvertfall kjempe fornøyd :D
MyBoobJob Skrevet 12. oktober 2011 #19943 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Da har jeg endelig funnet bh som passer, var i alle kjedebutikkene... men ingen hadde. Så fant jeg plutselig en undertøysbutikk.. og der fikk jeg prøvd mange. Gleder meg sååå til jeg får bruke den. Ble str 75E, men de skulle bestille opp 75F til meg slik at jeg kunne prøve det også. Link til bh`n. Den var ihvertfall kjempegod. Bilder med bh`n på ligger i bloggen. Never mind, bare jeg som tuller.. Endret 12. oktober 2011 av MyBoobJob
microbabe Skrevet 12. oktober 2011 #19945 Skrevet 12. oktober 2011 15 dager igjen!! Jeg gleder meg på dine vegne!
Mememe Skrevet 12. oktober 2011 #19947 Skrevet 12. oktober 2011 ... er litt redd jeg nå... Hadde en litt ivrig liten gutt på besøk her idag, han kastet seg om halsen min når jeg satt på huk, sånn at jeg falt over han på gulvet... kjenner det enda i den ene puppen... er så redd det skal ha skjedd noe... Det gikk ikke så fort, så fikk liksom tatt meg imot med albuen, men det var ikke noe godt.... PLEASE, bare SI at det kommer til å gå bra!! ok? mannen min sa at det SÅ ikke så ille ut, sikkert bare jeg som følte det, siden jeg er så nervøs for at det skal skje noe....
*Wenche* Skrevet 12. oktober 2011 #19948 Skrevet 12. oktober 2011 Bh-Lindex Denne kjøpte jeg på Lindex, er egentlig en amme bh, men ser ut som en normal bh, er lett vattering for de som liker det og er utrolig behagelig å ha på seg, ingen spiler:) Er hvertfall kjempe fornøyd :D Den så kjempegod ut. Så den ikke på lindex her i dag, må vist ta en shoppingtur snart.
<CupCake> Skrevet 12. oktober 2011 #19949 Skrevet 12. oktober 2011 Ble operert i dag tidlig.. Tror jeg er fornød, får se i morgen når jeg tar av bandasjen :D Imponert over null kvalme, null smerte og minimalt med ubehag.. :D så det er jeg fornødt med ihvertfall :D hehe
Julie:) Skrevet 12. oktober 2011 #19950 Skrevet 12. oktober 2011 ... er litt redd jeg nå... Hadde en litt ivrig liten gutt på besøk her idag, han kastet seg om halsen min når jeg satt på huk, sånn at jeg falt over han på gulvet... kjenner det enda i den ene puppen... er så redd det skal ha skjedd noe... Det gikk ikke så fort, så fikk liksom tatt meg imot med albuen, men det var ikke noe godt.... PLEASE, bare SI at det kommer til å gå bra!! ok? mannen min sa at det SÅ ikke så ille ut, sikkert bare jeg som følte det, siden jeg er så nervøs for at det skal skje noe.... Det er vi jo alle nervøs for at det skal skje noe uventet sånn, men jeg tror også at det er mest følelsen og redselen over at det skal gå galt som trer frem, de blir jo ikke ødelagt av voldsom berøring. Du sier jo at du også fikk tatt deg i mot og at det gjør vondt er jo veldig naturlig tenker jeg da, jeg merker jo at jeg får mer vondt jo mer jeg belaster også gir det seg igjen når jeg har fått hvile lenge nok. Tenker det hjelper å ta det med ro og hvile for deg også. Om du er veldig bekymret så kan du jo ta en telefon til klinikken å høre hva de tenker. Men er sikker på at det har gått bra. Men skjønner skrekken. Jeg er livredd for at noen skal dulte borti meg på butikket etc og ser for meg at jeg detter ned trappa, men det ligger jo i underbevistheten hele tiden at man skal være forsiktig og da er det lett og tenke worst case scenario også..
Bianca91 Skrevet 12. oktober 2011 #19951 Skrevet 12. oktober 2011 ... er litt redd jeg nå... Hadde en litt ivrig liten gutt på besøk her idag, han kastet seg om halsen min når jeg satt på huk, sånn at jeg falt over han på gulvet... kjenner det enda i den ene puppen... er så redd det skal ha skjedd noe... Det gikk ikke så fort, så fikk liksom tatt meg imot med albuen, men det var ikke noe godt.... PLEASE, bare SI at det kommer til å gå bra!! ok? mannen min sa at det SÅ ikke så ille ut, sikkert bare jeg som følte det, siden jeg er så nervøs for at det skal skje noe.... Det gikk helt sikkert bra, vi er nok litt overbeskyttende Tror det eneste å gjøre er å avse situasjonen litt, hvis du fortsetter og ha vondt veldig lenge så er det sikkert lurt å ringe klinikken, men litt vondt etterpå er nok helt normalt hvis den har fått en liten smell
Mememe Skrevet 12. oktober 2011 #19952 Skrevet 12. oktober 2011 Takk jenter!!! Off ja, tenker jo worst case hele tia.... Livredd for å skade noe!!! Går litt bedre nå, så lott søvn og hvile så er det borte håper jeg... Herregud jeg kommer til å le av mitt over-hysteri når puppene er noen år.... Haha.. Jaja, kan jo ikke være NOK forsiktig uansett!!
Mememe Skrevet 12. oktober 2011 #19953 Skrevet 12. oktober 2011 Gratulerer så masse CupCake!!!! håper du får fine dager framover med minimal ubehag!!! Godt fornøyd m str...? Tror du?
Chicka Skrevet 12. oktober 2011 #19954 Skrevet 12. oktober 2011 Hei! :D Titta en stund på dette forumet. Og siden jeg har veldig lyst til å skaffe nye fordeler, hadde det vært fint med andre folk som tenker det samme, og erfaring som jeg kunne dele tanker med! :D Noe jeg allerede lurer på, Meenee (eller noe lignende *oobs*). Du skrev noe om den svarte bhen som var så utrolig god og myk. Hva heter modellen? Begynner å titte allerede etter ting:) Har tidligere tatt macrolane da, så har hatt noe inni der. Men man har ikke rå til å gjøre dette hvert år, og puppene er heller ikke noe myke "/
Zaya Skrevet 13. oktober 2011 #19955 Skrevet 13. oktober 2011 Tar gjerne deg også, nå når jeg først har funnet frem papirene mine og kalkulatoren. Har faktisk en kalkulator som er kun til å finne bh størrelse på europeiske og norske størrelser. Den fungerer og ser ut som vanlige kalkulatorer, men er altså ikke brukenes til noe annet en å finne riktig BH`størrelse. ( dere som vil vite størrelsen bare gi beskjed her eller på privat melding så skal jeg finne for dere.) På undertøysbutikker tror jeg dem kun bruker det skjema jeg har, men det kan være litt unøyaktig i forhold til kalkulatoren, men jeg dobbeltsjekker på begge for å være sikker. Her er din størrelse Memene: 70 88,5 = 70D vil passe deg perfekt! ( såfremt du ikke kjøper bhèr som er helt rare i størrelsen da ) Er dette du ville fått på butikk om du har målt deg riktig.) P.s. Venter på bilder jeg Åh...gidder du sjekke ut meg også? Er 77-78 stramt rundt og 91 cm over puppene.
Mememe Skrevet 13. oktober 2011 #19956 Skrevet 13. oktober 2011 Hei! :D Titta en stund på dette forumet. Og siden jeg har veldig lyst til å skaffe nye fordeler, hadde det vært fint med andre folk som tenker det samme, og erfaring som jeg kunne dele tanker med! :D Noe jeg allerede lurer på, Meenee (eller noe lignende *oobs*). Du skrev noe om den svarte bhen som var så utrolig god og myk. Hva heter modellen? Begynner å titte allerede etter ting:) Har tidligere tatt macrolane da, så har hatt noe inni der. Men man har ikke rå til å gjøre dette hvert år, og puppene er heller ikke noe myke "/ Hei! da er jo virkelig dette stedet for deg!! du har tidligere hatt hva..? kjenner ikke til det? Ja det var jeg som hadde kjøpt en bh, eller mannen min fikk i oppdrag.. den heter Abecita, står et nr her (sikkert produkt nr på bh´n) 144006. den kosta bare 249 eller noe, så det likte jeg! nå sklir min litt opp, selv om stroppene er helt ute, jeg er redd for at de skal ligge på arrene, så jeg har ikke brukt den så mye i det siste. Men den er virkelig verdt et forsøk for den er super-deilig å ha på ellers!!
Mememe Skrevet 13. oktober 2011 #19958 Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan går det Mememe? Joda, MYE bedre!! takk! haha, tror jeg slapp unna med skrekken gitt... Sendte Mail til Barstad idag med bilde, vil han skal se på den ulikheten jeg har, har pratet med dem og, og de sa de ikke trodde det var noe farlig at de var ulike, men ville bare sende han en Mail også, så får han se hva han tror!
*Wenche* Skrevet 13. oktober 2011 #19959 Skrevet 13. oktober 2011 Joda, MYE bedre!! takk! haha, tror jeg slapp unna med skrekken gitt... Sendte Mail til Barstad idag med bilde, vil han skal se på den ulikheten jeg har, har pratet med dem og, og de sa de ikke trodde det var noe farlig at de var ulike, men ville bare sende han en Mail også, så får han se hva han tror! Så bra da. Huff, skjønner du ble skremt. Hadde fått panikk selv. Og det med ulikhetene er ekkelt, vet jo at det kommer til å gå seg til, men... vil at det skal skje nå. Mine var værre i går, så i dag ville jeg ikke se på dem heller. Blir spennende å høre hva han sier
microbabe Skrevet 13. oktober 2011 #19960 Skrevet 13. oktober 2011 Åh...gidder du sjekke ut meg også? Er 77-78 stramt rundt og 91 cm over puppene. Selvfølgelig kan jeg sjekke deg også. Men jeg håper dere måler riktig, sånn att svaret jeg gir dere stemmer. Dere skal alltid måle stramt under puppene, og vanlig over brystene der brystene er størst. ( dette er vanligvis omtrent ved brystvortene.) For en-to cm feil målt, kan få kosekvens for hvem størrelse jeg får på dere som jeg måler på. Her er dine Zaya: 77 91 = 75C 78 91 = Da får du en 80AA ( dette er en størrelse du kun får i gode undertøysbutikker, og du synes sikkert det hørtes lite ut, og ble kansje skuffet. Men mål engang til, og får du 77 under så er du en 75C. Håper dette var til litt hjelp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå