Booblina Skrevet 11. oktober 2011 #19921 Skrevet 11. oktober 2011 Hvis noen vil sende bilder til meg blir jeg kjempeglad Har ikke fått lagt inn noen bilder ennå, men tenker å gjøre det snart Har før og etter bilder på bloggen min om du vil se:)
MyBoobJob Skrevet 11. oktober 2011 #19922 Skrevet 11. oktober 2011 Hvis noen vil sende bilder til meg blir jeg kjempeglad Har ikke fått lagt inn noen bilder ennå, men tenker å gjøre det snart Slenger meg med på denne Hadde vært morro å sett andres resultat også. Så hvis noen (som ikke slenger det ut til alle på en blogg spm meg) vil sende et par bilder så gjør ikke det noe, hehe
MyBoobJob Skrevet 11. oktober 2011 #19923 Skrevet 11. oktober 2011 Har før og etter bilder på bloggen min om du vil se:) Hva var bloggen din igjen?
Booblina Skrevet 11. oktober 2011 #19924 Skrevet 11. oktober 2011 Hva var bloggen din igjen? www.myboobs.blogg.no
MyBoobJob Skrevet 11. oktober 2011 #19925 Skrevet 11. oktober 2011 www.myboobs.blogg.no Takk Sjekker ut nå
microbabe Skrevet 11. oktober 2011 #19926 Skrevet 11. oktober 2011 Den bh`n vil jeg også prøve. Hva heter den mere enn Abecita? Og den tapen skal jeg kjøpe Takker så mye for tips Ser på esken med bhèn nå, og det står ikke noe mer en navnet jeg skrev. Har kjøpt den på ett litt eksklusivt parfymeri hvor de i tillegg selger litt dyrere undertøy osv. Ser nå att på navn så står det glitter, og modell er soft bra.Navnet som også står er jo da abecita. Håper du finner viss ikke si ifra, så kan jeg muligens hjelpe deg med å kjøpe. ( er ei her inne som kjøpte bh for meg, og jeg ble sååå glad, så hjelper gjerne.) Kjøpte jo denne kun i sort og tenkte å prøve den bra ut før jeg kjøpte flere. Nå er den brukt noen dager både dag og natt, og jeg kommer til å kjøpe i hvit og hudfarget imorra.
dingding Skrevet 11. oktober 2011 #19927 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Ja, dette lurte jeg også på. Godt å høre de blir mykere da - de er jo ganske harde nå, hehe Hehe, ja Det blir bedre Jeg kjenner kanten på innlegget (under brystet) og de er jo litt hardere enn orginale, men jeg er fornøyd Endret 11. oktober 2011 av dingding 1
Grayangel Skrevet 11. oktober 2011 #19928 Skrevet 11. oktober 2011 Hei igjen jenter Har fremdeles veldig vondt til tider i begge puppene. Nå er det 2 uker siden jeg har operert, så syns det er litt merkelig att det ikke gir seg... Når skal man egentlig slutte å bruke den sportsbhen også? Syns de strammer så fælt, ennå jeg kjøpte ny etter den jeg fikk fra klinikken ble altfor liten.. Men ellers er jeg sååå fornøyd =)=)=)
*Wenche* Skrevet 12. oktober 2011 #19929 Skrevet 12. oktober 2011 Hei igjen jenter Har fremdeles veldig vondt til tider i begge puppene. Nå er det 2 uker siden jeg har operert, så syns det er litt merkelig att det ikke gir seg... Når skal man egentlig slutte å bruke den sportsbhen også? Syns de strammer så fælt, ennå jeg kjøpte ny etter den jeg fikk fra klinikken ble altfor liten.. Men ellers er jeg sååå fornøyd =)=)=) Tror det er ganske vanlig med smerter nå og da. Selv har jeg det som regel når jeg reiser meg fra sengen.. eller styrer på for mye hjemme. Og sportsbh`n skal sitte dag og natt i 4 uker, og etter det så skal man bruke bh så mye som mulig hvis jeg husker riktig.
*Wenche* Skrevet 12. oktober 2011 #19930 Skrevet 12. oktober 2011 Bh størrelse. Nå er det bare 1,5 uke til jeg kan begynne å bruke vanlig bh, og jeg gleder meg som en unge. Skal bli så godt å slippe denne sports bh`n. Men ettersom vi kun har hm, lindex, osv her så er det ikke noe sted jeg kan måle meg. Har prøvd forskjellige bh-kalkulatorer, og de sier jo så forskjellig. Har ikke lyst til å handle inn masse bhèr i feil størrelse heller. Er det noen som vet om en kalkulator som stemmer? På en så skulle jeg bruke 70G, og en annen 80D... så jeg blir litt småsprø av dette. Eller er det noen som har sånn ca samme størrelse som meg? Stramt under puppen: 77-78 Over puppen: 97-98
microbabe Skrevet 12. oktober 2011 #19931 Skrevet 12. oktober 2011 Hei igjen jenter Har fremdeles veldig vondt til tider i begge puppene. Nå er det 2 uker siden jeg har operert, så syns det er litt merkelig att det ikke gir seg... Når skal man egentlig slutte å bruke den sportsbhen også? Syns de strammer så fælt, ennå jeg kjøpte ny etter den jeg fikk fra klinikken ble altfor liten.. Men ellers er jeg sååå fornøyd =)=)=) Dette er sikkert ikke ett svar du vil høre. Jeg ble operert 6 september og har hatt vondt, så vondt att jeg har måtte bruke smertestillende hver dag helt frem til i går! Altså dem var vonde ved berøring, når jeg strøyk forsiktig på dem, når jeg hadde dyna på osv. Våknet idag og plutselig var smerten borte.. Eneste som er nå er att brystvortene fortsatt er veldig følsomme og litt vonde. Resten av brystene er ikke vonde i det hele tatt. Ang. sportsbh er det forskjell fra klinikk til klinikk. Jeg fikk beskjed om att etter 14 dager kunne jeg sove med en sportsbh fra sloggi ( den er utrolig myk og god, men liten i størrelsen) eller sove uten bh. Jeg sov mest med den bh fra sloggi pga att brystvortene var så såre att bare å ha dyna over var vondt. Men jeg vekslet på. Jeg fikk beskjed om att jeg måtte bruke sportsbh fra klinikken med delte kopper på dagen i 4 uker. Etter det kunne jeg bruke andre typer sportsbh og bh uten spiler. Bh med spiler og med push up kan jeg bruke når det har gått 3 mnd. ( jeg har lagt under muskelen, så vet ikke om andre ting gjelder om du har lagt over muskel.)
Zaya Skrevet 12. oktober 2011 #19932 Skrevet 12. oktober 2011 Har før og etter bilder på bloggen min om du vil se:) Takk. Da har jeg tatt en titt, ser jo kjempefine ut
microbabe Skrevet 12. oktober 2011 #19933 Skrevet 12. oktober 2011 Bh størrelse. Nå er det bare 1,5 uke til jeg kan begynne å bruke vanlig bh, og jeg gleder meg som en unge. Skal bli så godt å slippe denne sports bh`n. Men ettersom vi kun har hm, lindex, osv her så er det ikke noe sted jeg kan måle meg. Har prøvd forskjellige bh-kalkulatorer, og de sier jo så forskjellig. Har ikke lyst til å handle inn masse bhèr i feil størrelse heller. Er det noen som vet om en kalkulator som stemmer? På en så skulle jeg bruke 70G, og en annen 80D... så jeg blir litt småsprø av dette. Eller er det noen som har sånn ca samme størrelse som meg? Stramt under puppen: 77-78 Over puppen: 97-98 Jeg har solgt undertøy for ett ganske stort firma i norge for ett par år tilbake. Nå har jeg brukt kalkulatoren jeg brukte når jeg solgte, og jeg fant alltid korrekt størrelse til kundene. Her er målene jeg fikk for deg: 77 97 = 75 F 78 98 = 80 D Så mål en gang til og husk å mål stramt under brystene og mål omkretsen der brystene er størst. Dvs omtrent ved nippelen. Du synes sikkert det høres rart ut att en cm gjør så stor forskjell, men det er tilfelle. Men om du måler på nytt og kommer frem til ett annet mål så sjekker jeg gjerne en gang til. Disse målene er ihvertfall til å stole på når du skal kjøpe bh. Har målt meg selv og kjøpt undertøy på nett nå siste 14 dager, og alle bhèr jeg har fått hjem har sittet utrolig pent og vært nøyaktig passe. Håper dette hjalp deg noe :-) Husk att hele 75 % bruker feil bh-størrelse. ( og endel kalkulatore på nett er ikke til å stole på beklagligvis.) Den jeg bruker er samme som blir brukt i undertøybutikker som måler størrelser.
Mememe Skrevet 12. oktober 2011 #19934 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har solgt undertøy for ett ganske stort firma i norge for ett par år tilbake. Nå har jeg brukt kalkulatoren jeg brukte når jeg solgte, og jeg fant alltid korrekt størrelse til kundene. Her er målene jeg fikk for deg: 77 97 = 75 F 78 98 = 80 D Så mål en gang til og husk å mål stramt under brystene og mål omkretsen der brystene er størst. Dvs omtrent ved nippelen. Du synes sikkert det høres rart ut att en cm gjør så stor forskjell, men det er tilfelle. Men om du måler på nytt og kommer frem til ett annet mål så sjekker jeg gjerne en gang til. Disse målene er ihvertfall til å stole på når du skal kjøpe bh. Har målt meg selv og kjøpt undertøy på nett nå siste 14 dager, og alle bhèr jeg har fått hjem har sittet utrolig pent og vært nøyaktig passe. Håper dette hjalp deg noe :-) Husk att hele 75 % bruker feil bh-størrelse. ( og endel kalkulatore på nett er ikke til å stole på beklagligvis.) Den jeg bruker er samme som blir brukt i undertøybutikker som måler størrelser. åå.. kan ikke du ta meg og? Jeg er stramt under: 70 og forsiktig over det bredeste: 88,5 hiih.. man vet jo ikke enda, har gått ned 1,5 cm på det bredeste nå, men greit å vite bare.. Hvilken kalkulator er det du bruker?
microbabe Skrevet 12. oktober 2011 #19935 Skrevet 12. oktober 2011 åå.. kan ikke du ta meg og? Jeg er stramt under: 70 og forsiktig over det bredeste: 88,5 hiih.. man vet jo ikke enda, har gått ned 1,5 cm på det bredeste nå, men greit å vite bare.. Hvilken kalkulator er det du bruker? Tar gjerne deg også, nå når jeg først har funnet frem papirene mine og kalkulatoren. Har faktisk en kalkulator som er kun til å finne bh størrelse på europeiske og norske størrelser. Den fungerer og ser ut som vanlige kalkulatorer, men er altså ikke brukenes til noe annet en å finne riktig BH`størrelse. ( dere som vil vite størrelsen bare gi beskjed her eller på privat melding så skal jeg finne for dere.) På undertøysbutikker tror jeg dem kun bruker det skjema jeg har, men det kan være litt unøyaktig i forhold til kalkulatoren, men jeg dobbeltsjekker på begge for å være sikker. Her er din størrelse Memene: 70 88,5 = 70D vil passe deg perfekt! ( såfremt du ikke kjøper bhèr som er helt rare i størrelsen da ) Er dette du ville fått på butikk om du har målt deg riktig.) P.s. Venter på bilder jeg
Mememe Skrevet 12. oktober 2011 #19936 Skrevet 12. oktober 2011 Tar gjerne deg også, nå når jeg først har funnet frem papirene mine og kalkulatoren. Har faktisk en kalkulator som er kun til å finne bh størrelse på europeiske og norske størrelser. Den fungerer og ser ut som vanlige kalkulatorer, men er altså ikke brukenes til noe annet en å finne riktig BH`størrelse. ( dere som vil vite størrelsen bare gi beskjed her eller på privat melding så skal jeg finne for dere.) På undertøysbutikker tror jeg dem kun bruker det skjema jeg har, men det kan være litt unøyaktig i forhold til kalkulatoren, men jeg dobbeltsjekker på begge for å være sikker. Her er din størrelse Memene: 70 88,5 = 70D vil passe deg perfekt! ( såfremt du ikke kjøper bhèr som er helt rare i størrelsen da ) Er dette du ville fått på butikk om du har målt deg riktig.) P.s. Venter på bilder jeg å TAKK!!! snill du er! vil det bli det samme som 75 C eller er jeg helt på jordet da...? skjønner du eller, DER er jeg liksom... hakke peiling vettu...
Mememe Skrevet 12. oktober 2011 #19937 Skrevet 12. oktober 2011 JEPP, bilder kommer fra meg også snart, tar bare litt tid det her.... haha.. må uansett slette de jeg sendte ut før, de tar jo opp all plass her... haha
microbabe Skrevet 12. oktober 2011 #19938 Skrevet 12. oktober 2011 å TAKK!!! snill du er! vil det bli det samme som 75 C eller er jeg helt på jordet da...? skjønner du eller, DER er jeg liksom... hakke peiling vettu... Nei, det vil ikke bli helt det samme, men 75 C vil også fungere. Dvs att om du går opp en størrelse rundt, må du gå ned en størrelse på cupen. Men sånn i utgangspunktet vil 70 D være finest, men du kan bruke 75 C.
*Wenche* Skrevet 12. oktober 2011 #19939 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Da har jeg endelig funnet bh som passer, var i alle kjedebutikkene... men ingen hadde. Så fant jeg plutselig en undertøysbutikk.. og der fikk jeg prøvd mange. Gleder meg sååå til jeg får bruke den. Ble str 75E, men de skulle bestille opp 75F til meg slik at jeg kunne prøve det også. Link til bh`n. Den var ihvertfall kjempegod. Bilder med bh`n på ligger i bloggen. Endret 12. oktober 2011 av *Wenche*
microbabe Skrevet 12. oktober 2011 #19940 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Da har jeg endelig funnet bh som passer, var i alle kjedebutikkene... men ingen hadde. Så fant jeg plutselig en undertøysbutikk.. og der fikk jeg prøvd mange. Gleder meg sååå til jeg får bruke den. Ble str 75E, men de skulle bestille opp 75F til meg slik at jeg kunne prøve det også. Link til bh`n. Den var ihvertfall kjempegod. Bilder med bh`n på ligger i bloggen. Nå måtte jeg le! Det er jo denne jeg skrev om igår her inne. Som jeg fikk kjøpt på en undertøysbutikk. Var det ikke noen som spurte om navnet? Da har dere jo link i dette innlegget. Bruker min hele tiden, og har også kjøpt den i hvit i dag. Veldig behagelig å ha på.Min er uten spiler, så ikke om den på linken var det, men regner med det for den er nøyaktig lik min. Endret 12. oktober 2011 av microbabe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå