Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eehm.. Bare tulla! Glemte at jeg har to pupper :P haha. Så da er det nok til 5 uker, ikke 10! Nedtur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt godt å høre egentlig. Ellers er alt bra? :D

Barstad ringte meg nettopp og sa jeg hadde fått infeksjon i høyre bryst. Det var ikke noe farlig, men jeg fikk antibiotika med en gang, så da blir jeg super lekker innen en uke :D Deilig å bare bli kvitt bassiluskan ;)

Jepp, alt vel! føler jeg må roe meg litt ned egentlig, herregud, jeg gjør jo så mye... altså, helt forsiktig og sånt, men farter rundt å greier.. har på følelsen at andre tar det lenger med ro...? eller er det bare min oppfatning? har jo ikke vondt, litt ubehag noen ganger, at det er ømt og sånt, men... da tar jeg pauser å puster litt i bakken...

Hvordan var du på dag 11 (ca haha...)

Åja, han ringte deg å sa det? hvordan fant du ut det egentlig? vondt å sånt? eller ulikheter? gud, ble bekymra jeg nå...

Skrevet

Puppene har krympet :fnise:

Målte omkretsen noen dager etter operasjonen for å finne ut hvilken bh-størrelse jeg skulle ha, og var da 100 cm rundt bysten.

Prøvde å måle igjen nå... 98 cm. Så det er ihvertfall tegn på at hevelsen begynner å gå ned. Håper bare at de ikke krymper så mye mere nå :fnise:

Måtte måle jeg også, haha.. mine har også krympet! :) var 90cm rundt dager etter operasjonen, og gått ned nesten 1,5 cm på omkrets til nå..! Men jeg synes det er helt suuupert!! :) Føler meg mer og mer vel med puppene etterhvert som dagene går!! :)

LOOOOVES IT!!!!!!

Skrevet

Til dere som nå har sendt ut bilder. Jeg vil også veldig gjerne se bilder, om noen vil sende til meg :-)

Sender selvfølgelig bilder tilbake, men må ha hjelp av mannen, for jeg har faktisk ikke skjønt hvordan jeg laster bildene ned på pc, og hvordan jeg gjør dem mindre.

Så tusen takk til dere som vil sende meg bilde :-)

Også vil jeg komme med rådet jeg tror det var memene som hadde.

Var på apotek igår og kjøpte meg teipen hun anbefalte ( håper jeg ikke tar feil og att det ikke var en annen som anbefalte denne)

Den teipen gjør att du reduserer arrene og gjør dem mindre synlige, i tillegg til att arrene trekker seg mer sammen og ikke blir som en strek som kan stikke litt ut.

Teipen heter Mepiform og finnes i pakke med to plaster som er ca 5*7,5 cm store. Klipper du ett og deler det på midten så passer det akkurat over arret. Dvs. att i en pakke er det nok teip til å teipe/skifte 2 ganger. Teipen kan sitte på i 1 uke før den skiftes. Den puster og er hudfarget, sånn att du nesten ikke legger merke til teipen.

En pakke kostet 109.- så ja den er dyr.. Men uansett blir det ikke mer en 218 i mnd, og det er jo ikke så lenge vi må teipe.

Det som står på pakken er følgende : Bandasjen som forebygger og reduserer arr.

Ringte klinikken før jeg kjøpte, og de fortalte att dette er den beste teipen som finnes, men att dem ikke kunne anbefale denne pga. prisen. Bare noe å tenke på dere, jeg har brukt den nå, og merker forskjell. Kløen på arret har forsvunnet etter att jeg satte på dette. ( mulig apoteket må bestille den for deg, for få som har den inne pga. prisen.)

Heisann! nope, ikke meg som har anbefalt den, men NÅ må jeg jo virkelig prøve!! :) kun det beste er godt nok for boobsa... :) haha

Skrevet

Måtte måle jeg også, haha.. mine har også krympet! :) var 90cm rundt dager etter operasjonen, og gått ned nesten 1,5 cm på omkrets til nå..! Men jeg synes det er helt suuupert!! :) Føler meg mer og mer vel med puppene etterhvert som dagene går!! :)

LOOOOVES IT!!!!!!

Ja, synes det er greit at de har krympet litt jeg også. Mine er 98 rundt nå, men er veldig bred over ryggen.. så det høres bare stort ut.

Det jeg angrer på nå er hvorfor jeg ikke gjorde det tidligere. Er jo maaange år siden jeg begynte å tenke på det.

Skrevet

Har vært på BH-jakt i dag og fant noen veldig fine på Kapahl i både svart og hvit :) Det var også litt støtte i de, selv om de ikke var sånn skikkelig bestemor med tykke stropper osv. Billige var de også, bare 170 kr. Pluss at man får den fjerde gratis hvis man kjøper flere i det merket :)

Til dere som bruker Mepiform:På bruksanvisningen står det at man skal ta den av hver dag for å vaske også kan man sette den på igjen. Gjør dere dette? Står jo i papirene at man ikke skal bytte/ta av oftere enn en gang i uka, men dette er jo et helt annet materiale da så vet ikke om det går greit da.

Skrevet

Har vært på BH-jakt i dag og fant noen veldig fine på Kapahl i både svart og hvit :) Det var også litt støtte i de, selv om de ikke var sånn skikkelig bestemor med tykke stropper osv. Billige var de også, bare 170 kr. Pluss at man får den fjerde gratis hvis man kjøper flere i det merket :)

Til dere som bruker Mepiform:På bruksanvisningen står det at man skal ta den av hver dag for å vaske også kan man sette den på igjen. Gjør dere dette? Står jo i papirene at man ikke skal bytte/ta av oftere enn en gang i uka, men dette er jo et helt annet materiale da så vet ikke om det går greit da.

Var det creem bh?

Er også på bh jakt, må se om jeg orker å prøve noen i morgen :)

Skrevet

Var det creem bh?

Er også på bh jakt, må se om jeg orker å prøve noen i morgen :)

Ja, det var det :) Swegmark har også ganske godt utvalg, det selges på både lindex og kapahl

Skrevet

Nå er det fem uker siden min operasjon, og puppene er fortsatt vonde ved berøring og ømme. Brystvortene er hyper sesitive, men kirurgen mener dette vil gi seg. Hvor lenge det vil vare kan han ikke svare på, men jeg hadde aldri trodd det skulle gjøre vondt så lenge.

Sover greit om natten, og ligger mest på siden. Gjør vondt første 2 minutt, så er det ikke vondt noe mere.

Er lei for å høre på dere som er redd puppene ikke blir like, når dem har gått seg til. Mine har vært nøyaktig like og veldig fint propesjonalt siden hevelsen gikk ned etter ca 7 dager. Mine har aldri vært blå, og jeg har heller ikke hatt blødning fra årret.

Håper dere som føler brystene er harde, og att det er forskjell på dem blir fornøyd når det retter seg, for det gjør det helt sikkert.

Har forresten nå endelig funnet god bh uten spiler. Den er i fargen sort, hvit og hudfarget og blir solgt på butikker som selger både klær og undertøy, og på enkelte parfymeri.

Disse heter Abecita, og har ikke noe vattering, og sitter bra på puppene. ( får ikke trekantpupper av denne.)Den var heller ikke dyr, betalte 249.- som jeg synes er helt ok pris.

Måtte ha den i størrelsen 70 D, og den sitter som støpt på miderste hakket. Søk på nett om dere kanskje får kjøpt den der, om dere ikke finner i butikk.

Til deg JennyA : Skjønner deg att du er bekymra for størrelsen du skal legge inn. Jeg skal sende deg bilder av mine ( 350 cc i hver) så kan du se litt på hvor stort det er. Er redd du vil angre om du velger å ikke ta operasjonen, da jeg har forstått att dette er noe du virkelig har ønsket deg. Håper du prøver å ikke tenke så mye på det frem til datoen, og att du gjennomfører. Jeg angrer kun på att jeg ikke gjorde dette myyyye før. Lykke til med avgjørelsen uansett :-)

Takk for gode oppmuntrende ord :) Jeg er innstilt på å gjennomføre, men er shitnervøs og overspent!

Ja, vil gjerne se bilder! Første gang jeg var på konsultasjon skulle jeg velge mellom 350 og 375 moderat profil. 2. gang jeg var på konsultasjon sa han at jeg enten kunne velge 325, 360 eller 390 i modarat profil, extra high. Skjønner ikke noe av dette jeg. Har jo skjønt at det er forskjell på omkretsen og projeksjonen på innleggene. High profil er mindre i omkrets og står mer ut enn moderat som er større i omkrets og står noe mindre ut. Men hva er da greia med moderat profil, extra high, og hvorfor kan jeg ikke velge 350 feks?

Drømmen er at jeg går for 360ml og at jeg ender opp med å føle at det er helt perfekt og akkurat passe... Gruer meg til tiden etter op. Kommer sikkert til å tro at noe er galt ved hver minste forandring. Også er jeg redd jeg sla bli dårlig av smertestillende.Synes det er en del her inne som sier de har blitt dårlige etter op. Ja,ja først får vi vel se om denne kroppen holder seg frisk frem til 28. okt da...

Men ja, vil gjerne se bilder :)

Skrevet

Det var meg som anbefalte Mepiform:)

og jeg bytter den en gang i uka, tar den ikke av hver dag nei:)

Jeg klipper også mine plaster i tre biter, mer enn store nok biter for mine arr, og da har jeg til en gang ekstra:)

Skrevet

Håper på bilde fra både deg og julie og selvfølgelig memene. ( og gjerne andre som har bilder som ikke har sendt til meg også.

Kom på att jeg også har før-bilder, er det noen som har sendt ut både før og etter bilder? Er jo selvfølgelig ikke komertabel med bildene før operasjon, men det kan jo tenkes att de som ikke har opert kunne tenkt seg å se hvordan resultat blir?

Bare rop ut isåfall, så skal jeg ta meg selv i nakken og sende ut bilder til dere alle i kveld.

( blir ikke bilde av arrene da jeg glemte å ta bilde når jeg skiftet teip igår, så det kan jeg heller sende neste gang.

Prøvde en push up genser igår.. Jammen fikk jeg den flotte kløften, har aldri hatt kløft før. Hadde den kun på litt for å prøve en kjole, men ja jeg er superfornøyd med størrelse og alt.

Bhèn var utrolig god. Den er fra Cubus og heter ameicing push up braa. ( muligens skrivefeil her ja :flau: ) Fantes både i sort og hvit. Kjøpte selv størrelse 70 D.

Gjerne bilde før og etter :)

Skrevet

Ser flere skriver at de "krymper"... Mine ble større når de falt på plass!! :O :D

Gjør ikke meg noe ;)

Skrevet

Mine blir også bare større :)

Jeg har hatt litt vondt under den venstre puppen i noen dager nå, og det blir bare verre. Kjennes ut som det kommer fra arret, men jeg kjenner ikke noe særlig til det om jeg sitter stille. Men når jeg beveger meg så kan det stikke skikkelig.. Er det vanlig? Noen andre som har hatt det slik?

Skrevet

Ser flere skriver at de "krymper"... Mine ble større når de falt på plass!! :O :D

Gjør ikke meg noe ;)

Ser det er en stund siden du opererte. Når "falt" dine helt på plass? Mine er nå 14 uker gamle. Synes tiden går fort og det er deilig. Nå gleder jeg meg til en uke i syden med nye framdeler :wow:

Skrevet

Jepp, alt vel! føler jeg må roe meg litt ned egentlig, herregud, jeg gjør jo så mye... altså, helt forsiktig og sånt, men farter rundt å greier.. har på følelsen at andre tar det lenger med ro...? eller er det bare min oppfatning? har jo ikke vondt, litt ubehag noen ganger, at det er ømt og sånt, men... da tar jeg pauser å puster litt i bakken...

Hvordan var du på dag 11 (ca haha...)

Åja, han ringte deg å sa det? hvordan fant du ut det egentlig? vondt å sånt? eller ulikheter? gud, ble bekymra jeg nå...

Han sa bare at det var bedre å være safe enn sorry. Mamma jobber innenfor legeyrket og den antibiotikaen jeg fikk av Barstad er visst en skikkelig hestekur som tar knekken på alle bakterier, så det blir nok bra. Eneste grunnen til at jeg føler at noe ikke er som det skal jeg fordi arret så så mye styggere ut på høyre side og jeg har litt små-smerter i høyre side når jeg bruker armen mye på jobb. Det ER visst ikke en infeksjon, men det kunne blitt det hvis jeg ikke fikk den kuren, så better safe than sorry som sagt :-)

Nå skal jeg bruke mepiform også slik at jeg får arr som er helt underbara ;-D

Skrevet

Gjør ikke meg noe ;)

så noen over meg her spurte, men spør jeg også, når falt de på plass`? :D

Skrevet

så noen over meg her spurte, men spør jeg også, når falt de på plass`? :D

Ser det er en stund siden du opererte. Når "falt" dine helt på plass? Mine er nå 14 uker gamle. Synes tiden går fort og det er deilig. Nå gleder jeg meg til en uke i syden med nye framdeler :wow:

Det er sikkert forskjellig fra person til person.. men mine har ikke falt noe mer etter de var 3-4uker.. de har bare blitt mykere :D

Skrevet

Gjør ikke meg noe ;)

Hmmm.. Innser nå at jeg skulle tatt mål også - ikke bare bilder! Damn! :)

Skrevet

Hvis noen vil sende bilder til meg blir jeg kjempeglad :jepp:

Har ikke fått lagt inn noen bilder ennå, men tenker å gjøre det snart :lur:

Skrevet

Det er sikkert forskjellig fra person til person.. men mine har ikke falt noe mer etter de var 3-4uker.. de har bare blitt mykere :D

Ja, dette lurte jeg også på. Godt å høre de blir mykere da - de er jo ganske harde nå, hehe :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...