Julie:) Skrevet 10. oktober 2011 #19881 Skrevet 10. oktober 2011 jeg vil gjerne se bilde sender tilbake om du ikke har fått Gjerne av Caroline og bianca91 også Sender til deg nå, og vil gjerne ha i retur også
MyBoobJob Skrevet 10. oktober 2011 #19882 Skrevet 10. oktober 2011 Er det bare 18 dager?!!!?? Kanskje handle inn litt medisiner og sånt snart da. hva annet er det lurt å ha klart før op? Hva slags klær brukte dere dagene etter op? Planlegger å være borte fra jobb hele uken etter op. Siden jeg operere på en fredag så får jeg jo en god drøy uke før jeg skal på jobb. Klarte dere å ha på vanlige klær etter 10 dager? Jeg hadde det omtrent som deg - ble operert på en torsdag og hadde påfølgende uke fri. Gikk bare i joggebukse og hettegenser og så ut som en uteligger hele uka Gikk greit å ha vanlige klær igjen, bare passer på å ha skjerf eller noe så ikke puppene ser så trekantede ut hvis jeg har singlet og kardigan feks. Ellers er oppskriften: nyskiftet seng tabletter klare mann til adlyde ditt minste vink
MyBoobJob Skrevet 10. oktober 2011 #19883 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kom til å tenke på en ting.. På robinson så måtte hun Christina trekke seg fordi hun ble så tynn og fikk så liten fettprosent at hun fikk vondt i silikonpuppene, hun sa at de prøvde og kapsle seg til huden. Hvordan i all verden kan bodybuildere ha silikon da? Og det er det jo utrolig mange av de som har.. Hmm.. Nå lurer jo jeg også..
Caroline :) Skrevet 10. oktober 2011 #19884 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Sender til deg nå, og vil gjerne ha i retur også Da har jeg også sendt Bare og sende tilbake til meg også! Inlegget var jo ment til dingding, men klarte ikke quote begge inleggene gitt Endret 10. oktober 2011 av Caroline :)
minii Skrevet 10. oktober 2011 #19885 Skrevet 10. oktober 2011 Hei dere, jeg skal opereres på førstkommende mandag. Jeg har blitt litt forskjølet og hoster litt, må man evt utsette operasjonen da? Har såå lyst å få gjort det, og vil ikke utsette det! :/
*Wenche* Skrevet 11. oktober 2011 #19886 Skrevet 11. oktober 2011 Hei dere, jeg skal opereres på førstkommende mandag. Jeg har blitt litt forskjølet og hoster litt, må man evt utsette operasjonen da? Har såå lyst å få gjort det, og vil ikke utsette det! :/ Ring klinikken for å høre, tror det er forskjellig hvor strenge de er i forhold til det. Var litt forkjølet under en kneoperasjon, men det gikk greit.
*Wenche* Skrevet 11. oktober 2011 #19887 Skrevet 11. oktober 2011 Puppene har krympet Målte omkretsen noen dager etter operasjonen for å finne ut hvilken bh-størrelse jeg skulle ha, og var da 100 cm rundt bysten. Prøvde å måle igjen nå... 98 cm. Så det er ihvertfall tegn på at hevelsen begynner å gå ned. Håper bare at de ikke krymper så mye mere nå
linnixxo Skrevet 11. oktober 2011 #19888 Skrevet 11. oktober 2011 Hello damer :-) Noen av dere som opplever at arret er styggere på den siden der dere bruker armen mest? Jeg er høyrehendt og arret er litt styggere der enn på venste side. Fornebu sier det er normalt men at man skal passe på litt. Vil gjerne høre fra dere :-)
Mememe Skrevet 11. oktober 2011 #19889 Skrevet 11. oktober 2011 Hello damer :-) Noen av dere som opplever at arret er styggere på den siden der dere bruker armen mest? Jeg er høyrehendt og arret er litt styggere der enn på venste side. Fornebu sier det er normalt men at man skal passe på litt. Vil gjerne høre fra dere :-) Jepp, akkurat som meg det....!! Så bildet ditt av arret og forskjellen på dine er nesten identisk med mine!
linnixxo Skrevet 11. oktober 2011 #19890 Skrevet 11. oktober 2011 Jepp, akkurat som meg det....!! Så bildet ditt av arret og forskjellen på dine er nesten identisk med mine! Litt godt å høre egentlig. Ellers er alt bra? :D Barstad ringte meg nettopp og sa jeg hadde fått infeksjon i høyre bryst. Det var ikke noe farlig, men jeg fikk antibiotika med en gang, så da blir jeg super lekker innen en uke :D Deilig å bare bli kvitt bassiluskan
microbabe Skrevet 11. oktober 2011 #19891 Skrevet 11. oktober 2011 Nå er det fem uker siden min operasjon, og puppene er fortsatt vonde ved berøring og ømme. Brystvortene er hyper sesitive, men kirurgen mener dette vil gi seg. Hvor lenge det vil vare kan han ikke svare på, men jeg hadde aldri trodd det skulle gjøre vondt så lenge. Sover greit om natten, og ligger mest på siden. Gjør vondt første 2 minutt, så er det ikke vondt noe mere. Er lei for å høre på dere som er redd puppene ikke blir like, når dem har gått seg til. Mine har vært nøyaktig like og veldig fint propesjonalt siden hevelsen gikk ned etter ca 7 dager. Mine har aldri vært blå, og jeg har heller ikke hatt blødning fra årret. Håper dere som føler brystene er harde, og att det er forskjell på dem blir fornøyd når det retter seg, for det gjør det helt sikkert. Har forresten nå endelig funnet god bh uten spiler. Den er i fargen sort, hvit og hudfarget og blir solgt på butikker som selger både klær og undertøy, og på enkelte parfymeri. Disse heter Abecita, og har ikke noe vattering, og sitter bra på puppene. ( får ikke trekantpupper av denne.)Den var heller ikke dyr, betalte 249.- som jeg synes er helt ok pris. Måtte ha den i størrelsen 70 D, og den sitter som støpt på miderste hakket. Søk på nett om dere kanskje får kjøpt den der, om dere ikke finner i butikk. Til deg JennyA : Skjønner deg att du er bekymra for størrelsen du skal legge inn. Jeg skal sende deg bilder av mine ( 350 cc i hver) så kan du se litt på hvor stort det er. Er redd du vil angre om du velger å ikke ta operasjonen, da jeg har forstått att dette er noe du virkelig har ønsket deg. Håper du prøver å ikke tenke så mye på det frem til datoen, og att du gjennomfører. Jeg angrer kun på att jeg ikke gjorde dette myyyye før. Lykke til med avgjørelsen uansett :-)
microbabe Skrevet 11. oktober 2011 #19892 Skrevet 11. oktober 2011 Til dere som nå har sendt ut bilder. Jeg vil også veldig gjerne se bilder, om noen vil sende til meg :-) Sender selvfølgelig bilder tilbake, men må ha hjelp av mannen, for jeg har faktisk ikke skjønt hvordan jeg laster bildene ned på pc, og hvordan jeg gjør dem mindre. Så tusen takk til dere som vil sende meg bilde :-) Også vil jeg komme med rådet jeg tror det var memene som hadde. Var på apotek igår og kjøpte meg teipen hun anbefalte ( håper jeg ikke tar feil og att det ikke var en annen som anbefalte denne) Den teipen gjør att du reduserer arrene og gjør dem mindre synlige, i tillegg til att arrene trekker seg mer sammen og ikke blir som en strek som kan stikke litt ut. Teipen heter Mepiform og finnes i pakke med to plaster som er ca 5*7,5 cm store. Klipper du ett og deler det på midten så passer det akkurat over arret. Dvs. att i en pakke er det nok teip til å teipe/skifte 2 ganger. Teipen kan sitte på i 1 uke før den skiftes. Den puster og er hudfarget, sånn att du nesten ikke legger merke til teipen. En pakke kostet 109.- så ja den er dyr.. Men uansett blir det ikke mer en 218 i mnd, og det er jo ikke så lenge vi må teipe. Det som står på pakken er følgende : Bandasjen som forebygger og reduserer arr. Ringte klinikken før jeg kjøpte, og de fortalte att dette er den beste teipen som finnes, men att dem ikke kunne anbefale denne pga. prisen. Bare noe å tenke på dere, jeg har brukt den nå, og merker forskjell. Kløen på arret har forsvunnet etter att jeg satte på dette. ( mulig apoteket må bestille den for deg, for få som har den inne pga. prisen.)
microbabe Skrevet 11. oktober 2011 #19893 Skrevet 11. oktober 2011 Jepp, akkurat som meg det....!! Så bildet ditt av arret og forskjellen på dine er nesten identisk med mine! Anbefaler å lese innlegget hvor jeg har skrevet om en teip som er for arr. ( på denne siden vi er nå) Mine arr har vært like hele tiden, så jeg har ikke merket noe forskjell. Men jeg pleier egentlig å få veldig fine arr når jeg har operert før. Arrene deres blir sikkert flotte til slutt, dere må gi det litt tid
microbabe Skrevet 11. oktober 2011 #19894 Skrevet 11. oktober 2011 Hei dere, jeg skal opereres på førstkommende mandag. Jeg har blitt litt forskjølet og hoster litt, må man evt utsette operasjonen da? Har såå lyst å få gjort det, og vil ikke utsette det! :/ Dette tror jeg går helt fint, er jo nesten en uke igjen. Stort sett så opererer dem så sant du ikke har feber, eller att crp er for høy. Att en snørrer litt og hoster litt har ingen betydning. Ville ikke nevt det til kirurgen jeg, så fremt ikke nesa di er megarød og du hoster og snørrer kontinuerlig. Skjønner godt du ikke vil utsette, kjenner ingen som har blitt nektet operasjon pga att man hangler litt. ( blir du verre oppsøk lege med engang og kanskje du kan starte på en antibiotika.)
linnixxo Skrevet 11. oktober 2011 #19895 Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler å lese innlegget hvor jeg har skrevet om en teip som er for arr. ( på denne siden vi er nå) Mine arr har vært like hele tiden, så jeg har ikke merket noe forskjell. Men jeg pleier egentlig å få veldig fine arr når jeg har operert før. Arrene deres blir sikkert flotte til slutt, dere må gi det litt tid Ja, det kan ta lang tid dette, var bare bekymret grunnet smerter på ene siden kontra andre, men nå er det jo medisiner på gang, så da håper jeg alt blir bra :D
microbabe Skrevet 11. oktober 2011 #19896 Skrevet 11. oktober 2011 [quote name=Caroline ' timestamp='1318287052' post='9847212] Da har jeg også sendt Bare og sende tilbake til meg også! Inlegget var jo ment til dingding, men klarte ikke quote begge inleggene gitt
microbabe Skrevet 11. oktober 2011 #19897 Skrevet 11. oktober 2011 Ja, det kan ta lang tid dette, var bare bekymret grunnet smerter på ene siden kontra andre, men nå er det jo medisiner på gang, så da håper jeg alt blir bra :D Att du fortsatt har litt vondt er nok helt normalt, siden jeg som har 5 uker gammle fortsatt har endel vondt. Men sjekk ut den teipen, er verdt hver krone! Forresten det med smerter på ene siden, sånn var det hos meg også. ( er det faktisk værre.) Er det på den siden du skriver med som er vondt? Det er det på meg og legen mente det var fordi jeg brukte armen for mye, og ikke tenkte så mye over det.
linnixxo Skrevet 11. oktober 2011 #19898 Skrevet 11. oktober 2011 Att du fortsatt har litt vondt er nok helt normalt, siden jeg som har 5 uker gammle fortsatt har endel vondt. Men sjekk ut den teipen, er verdt hver krone! Forresten det med smerter på ene siden, sånn var det hos meg også. ( er det faktisk værre.) Er det på den siden du skriver med som er vondt? Det er det på meg og legen mente det var fordi jeg brukte armen for mye, og ikke tenkte så mye over det. Ja, det er akkurat det samme med meg, men kirurgen har sett bilder og synes det beste var å sette meg på anitibiotika for å være helt sikker. Så det er nok helt normalt. Jeg er ikke bekymret :-)
Bianca91 Skrevet 11. oktober 2011 #19899 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg kjøpte nettopp mepiform for 350 kr, da var det nok til 10 uker om man deler den i to best disse arrene blir pene altså!!
*Wenche* Skrevet 11. oktober 2011 #19900 Skrevet 11. oktober 2011 Nå er det fem uker siden min operasjon, og puppene er fortsatt vonde ved berøring og ømme. Brystvortene er hyper sesitive, men kirurgen mener dette vil gi seg. Hvor lenge det vil vare kan han ikke svare på, men jeg hadde aldri trodd det skulle gjøre vondt så lenge. Sover greit om natten, og ligger mest på siden. Gjør vondt første 2 minutt, så er det ikke vondt noe mere. Er lei for å høre på dere som er redd puppene ikke blir like, når dem har gått seg til. Mine har vært nøyaktig like og veldig fint propesjonalt siden hevelsen gikk ned etter ca 7 dager. Mine har aldri vært blå, og jeg har heller ikke hatt blødning fra årret. Håper dere som føler brystene er harde, og att det er forskjell på dem blir fornøyd når det retter seg, for det gjør det helt sikkert. Har forresten nå endelig funnet god bh uten spiler. Den er i fargen sort, hvit og hudfarget og blir solgt på butikker som selger både klær og undertøy, og på enkelte parfymeri. Disse heter Abecita, og har ikke noe vattering, og sitter bra på puppene. ( får ikke trekantpupper av denne.)Den var heller ikke dyr, betalte 249.- som jeg synes er helt ok pris. Måtte ha den i størrelsen 70 D, og den sitter som støpt på miderste hakket. Søk på nett om dere kanskje får kjøpt den der, om dere ikke finner i butikk. Til deg JennyA : Skjønner deg att du er bekymra for størrelsen du skal legge inn. Jeg skal sende deg bilder av mine ( 350 cc i hver) så kan du se litt på hvor stort det er. Er redd du vil angre om du velger å ikke ta operasjonen, da jeg har forstått att dette er noe du virkelig har ønsket deg. Håper du prøver å ikke tenke så mye på det frem til datoen, og att du gjennomfører. Jeg angrer kun på att jeg ikke gjorde dette myyyye før. Lykke til med avgjørelsen uansett :-) Den bh`n vil jeg også prøve. Hva heter den mere enn Abecita? Og den tapen skal jeg kjøpe Takker så mye for tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå