Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men en ting jeg lurer på: har profilen på brystene deres vært ulike i begynnelsen...? Min venstre er mye finere i profil enn den høyre... :(

På høyre side er den mer "kantete", mens venstre er mer rund og fiiiin... Hva med dere? Med hevelse, mener dere at de bare er større, eller har selve "formen" på dem endret seg og blitt mer lik etterhvert...??

Min ene er også mer kantete enn den andre :( den henger også litt etter den andre sånn generelt.. Den har jeg fortsatt litt vondt i mens den andre er helt fin. Skikkelig irriterende! Det er den jeg la inn mest i da, så kan jo være derfor. Håper det går seg til snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[quote name=Caroline :)' timestamp='1318192118' post='9841076]

Da har jeg sendt noen bilder :)

Skrevet

[quote name=Caroline :)' timestamp='1318195271' post='9841407]

Da har jeg sendt til deg også :)

Skrevet

Caroline: Ser ut til at du kommer til å få et supert resultat! Ser en smule sprengt ut nå ;) Er superspent på hvordan mine vil se ut. Jeg som ikke eier tålmodighet, hvordan skal jeg klare å vente på det endelige resultatet.

Noen som vet om de har endret seg mye innen 3-4 uker?

Skrevet

Caroline: Ser ut til at du kommer til å få et supert resultat! Ser en smule sprengt ut nå ;) Er superspent på hvordan mine vil se ut. Jeg som ikke eier tålmodighet, hvordan skal jeg klare å vente på det endelige resultatet.

Noen som vet om de har endret seg mye innen 3-4 uker?

Ja du har et poeng der... Eier ikke tålmodighet selv jeg, så vil jo se d endelige res med EN gang...;)

Men nå er det bare 18 dager til d er din tur - endelig!!!! Slått deg mer til ro med str du vil ha, eller fortsatt like usikker..?

Skrevet

Ja du har et poeng der... Eier ikke tålmodighet selv jeg, så vil jo se d endelige res med EN gang...;)

Men nå er det bare 18 dager til d er din tur - endelig!!!! Slått deg mer til ro med str du vil ha, eller fortsatt like usikker..?

Er det bare 18 dager?!!!?? Kanskje handle inn litt medisiner og sånt snart da.

hva annet er det lurt å ha klart før op? Hva slags klær brukte dere dagene etter op? Planlegger å være borte fra jobb hele uken etter op. Siden jeg operere på en fredag så får jeg jo en god drøy uke før jeg skal på jobb. Klarte dere å ha på vanlige klær etter 10 dager?

Skrevet

[quote name=Caroline :)' timestamp='1318195721' post='9841446]

Tusen takk :) Okei, den er grei!

Skrevet

Er det bare 18 dager?!!!?? Kanskje handle inn litt medisiner og sånt snart da.

hva annet er det lurt å ha klart før op? Hva slags klær brukte dere dagene etter op? Planlegger å være borte fra jobb hele uken etter op. Siden jeg operere på en fredag så får jeg jo en god drøy uke før jeg skal på jobb. Klarte dere å ha på vanlige klær etter 10 dager?

Hihi... Ja bare 18 dager!:) mine er 10 dager idag, skifta teip i stad, ser så bra ut!:) den ene har kommet seg mer enn den andre, meeen det jevner ut seg...;)

Har gått med "vanlige" klær ganske lenge nå, bare ikke ha så stramme topper på, og ha bukser man lett får på seg..:)

Joggebukse og jakke med singlett eller uten brukte jeg de første dagene.

Men nå føler jeg at jeg kan gå med det meste, og gjøre det meste, må bare tenke på hvordan og hvor mye jeg bruker armene!:) er deilig å føle seg litt "normal" igjen!:)

Jeg løfter ikke tungt selvsagt, og kjører bare om jeg "må".. Er fortsatt redusert sånn sett, men ingenting å snakke om i forhold til hvordan det var de første dagene... Haha..

Skrevet

Da har jeg fått tatt noen bilder også, må bare lade batteriet før jeg får lagt det inn på pc'en. Jeg må si jeg syns det ser så fælt ut når det er så sprengt jeg, gleder meg til de får en mer naturlig form og hevelsen er borte!!

Skrevet

Da har jeg fått tatt noen bilder også, må bare lade batteriet før jeg får lagt det inn på pc'en. Jeg må si jeg syns det ser så fælt ut når det er så sprengt jeg, gleder meg til de får en mer naturlig form og hevelsen er borte!!

Bilde, jatakk :)

Nei,jeg tror ikke så mange synes de nye puppene er fine til å begynne meg.Får bare håpe det ikke tar altfor lang tid før de ser nogenlunde normale ut da...

Skrevet

Bilde, jatakk :)

Nei,jeg tror ikke så mange synes de nye puppene er fine til å begynne meg.Får bare håpe det ikke tar altfor lang tid før de ser nogenlunde normale ut da...

Nei det ser jo ikke så pent ut når de er sprengte og hovne akkurat.. Nå prøvde jeg å sende bilde, øvde meg med et annet et til wenche tidligere idag og det gikk fint men av en eller annen grunn vil ikke mine egne bilder lastes opp som vedlegg... Hmmmm hva skjer a?

Skrevet

Nei, nå har jeg virkelig prøvd her, er det noen annen måte jeg kan få sendt bilde? Dere kan evt sende meg e-mail adresse eller noe ellers er jeg åpen for forslag. Skjønner ikke hvorfor det ikke går...

Skrevet

jeg vil gjerne se bilde :) sender tilbake om du ikke har fått ;)

Gjerne av Caroline og bianca91 også ;)

Skrevet

jeg vil gjerne se bilde :) sender tilbake om du ikke har fått ;)

Gjerne av Caroline og bianca91 også ;)

Jaa, skal få tatt noen snart! Syntes det er så vanskelig, ser bare oppblåste og rare ut når jeg tar bilde :P

Skrevet

Jeg kom til å tenke på en ting.. På robinson så måtte hun Christina trekke seg fordi hun ble så tynn og fikk så liten fettprosent at hun fikk vondt i silikonpuppene, hun sa at de prøvde og kapsle seg til huden. Hvordan i all verden kan bodybuildere ha silikon da? Og det er det jo utrolig mange av de som har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...