Julie:) Skrevet 6. oktober 2011 #19801 Skrevet 6. oktober 2011 Kjenner flere som er blitt operert av Lykke, og er veldig fornøyd med han Han skulle egentlig operere meg, men han ville legge inn så lite hos meg, så derfor valgte jeg å høre med Morten. Det går nok veldig bra Det virker som de fleste her ikke har hatt så store smerter, siden det virker som alle sier de kjørte bil noen dager etter, rydda osv. Så jeg var ganske så uheldig når det gjaldt smertene. Men det var verdt det Det blir veldig spennende! Når i morgen skal du operere? Ja han virket litt nøye på det, men det passer meg bra. Han sa at han ikke vil legge inn mye, men passe på at det blir litt og at det passer kroppen, så jeg stoler på han. Jeg skal møte der 12.45 Ja det er jo forskjellig hos alle tenker jeg, umulig å vite. Opererte du under eller over muskel, hvor mye la du inn?
BareeMeg Skrevet 6. oktober 2011 #19802 Skrevet 6. oktober 2011 Ja han virket litt nøye på det, men det passer meg bra. Han sa at han ikke vil legge inn mye, men passe på at det blir litt og at det passer kroppen, så jeg stoler på han. Jeg skal møte der 12.45 Ja det er jo forskjellig hos alle tenker jeg, umulig å vite. Opererte du under eller over muskel, hvor mye la du inn? Han vet nok best hva som vil passe deg. Men han ville legge inn 215g hos meg, og jeg syns det er ganske lite og følte jeg ikke ville se noe forskjell. Jeg la inn under muskel og 265g i hver. Jeg ser at du skal legge inn over muskel, så da blir det nok ikke så store smerter for deg. Er jo vondere å legge inn under muskelen
*Wenche* Skrevet 6. oktober 2011 #19803 Skrevet 6. oktober 2011 Ja jeg tenker det samme med jenta mi også.. Hun er jo liten enda, kjenner jeg har litt dobbeltmoral når det gjelder henne, vil jo at hun skal bli glad i kroppen sin og fornøyd med den hun er, også kan andre ting komme frem i lyset når hun blir voksen.. Jeg har ikke noe nært forhold til min egen mor så syns det er vanskelig å snakke med henne om slike ting for å være ærlig. Får ta ting som det kommer tenker jeg. Har du blitt mye større enn det du var eller hvordan syns det under vanlige klær??? Mulig veldig teit spørsmål he he Ja, er redd for det jeg også. Så de får heller vite om det senere. Hadde egentlig ikke tenkt å fortelle det til mamma, men ettersom mannen reiser endel igjennom jobb så måtte jeg ha hjelp til å handle. Ulempen er vel at hun nå ringer mange ganger for dagen for å høre om hvordan det går Har blitt litt større ja, men brukte jo slike "mega push-up" tidligere, så jeg tror ikke forskjellen synes så godt. Får gjemt endel under klærne. Men til sommeren regner jeg med at det synes ja....
MyBoobJob Skrevet 6. oktober 2011 #19804 Skrevet 6. oktober 2011 Oj, ikke så ofte jeg hører at folk har vondt så lenge. Men godt at alt er bra med deg nå da, og at du er fornøyd Jeg skal opereres av Nils Lykke, så håper etternavnet gir meg nok av det Er ikke engstelig for operasjonen egentlig, men håper tiden etterpå går greit, det er det jeg tenker mest på. Men satser på et strålende resultat, imorgen kveld sitter jeg nyoperert i sofan hjemme og det er helt merkelig å tenke på he he Lykke til!!
Julie:) Skrevet 6. oktober 2011 #19805 Skrevet 6. oktober 2011 Ja, er redd for det jeg også. Så de får heller vite om det senere. Hadde egentlig ikke tenkt å fortelle det til mamma, men ettersom mannen reiser endel igjennom jobb så måtte jeg ha hjelp til å handle. Ulempen er vel at hun nå ringer mange ganger for dagen for å høre om hvordan det går Har blitt litt større ja, men brukte jo slike "mega push-up" tidligere, så jeg tror ikke forskjellen synes så godt. Får gjemt endel under klærne. Men til sommeren regner jeg med at det synes ja.... Ja vil jo ha større, derfor jeg gjør det Men er jo fortsatt meg og ikke to silikonpupper
microbabe Skrevet 6. oktober 2011 #19807 Skrevet 6. oktober 2011 Lykke til julie .-) Håper du oppdaterer oss så fort du er i form til det. Ingenting å grue seg for, vips så sover du og vips så våkner du opp med nye etterlengta pupper! Håper også tiden i etterkant går fint. Nå har jeg ordnet med bilder, så dere som ønsker kan si ifra så skal jeg sende. Håper jo selvfølgelig att dere også sender tilbake :-) Gi beskjed om dere ønsker bilde med eller uten bh/bikini. ( føler det er trygt og att ingen vil missbruke bildene siden vi alle er i samme situasjon.) God natt alle sammen
Mememe Skrevet 6. oktober 2011 #19808 Skrevet 6. oktober 2011 Lyyyyykke til Julie:) herregud, TENK i mårra er det endelig din tur!!! Skal krysse alle fingre for deg!!! (jeg skal feire mine og 1-ukers jubileumet med å kjøre BIL igjen i mårra!!! Oh hello world!!!
Julie:) Skrevet 6. oktober 2011 #19809 Skrevet 6. oktober 2011 Takk takk søte dere. Nå har jeg kosa meg med hiboscrubben eller hva den heter. Æsj! He he, jeg oppdaterer så fort jeg kan, bare få timer til, hvordan skal jeg få sove? Siste natt med mine gamle pupper he he.. Jeg et tilbake her imorgen, kanskje med litt spam på morgenen
Julie:) Skrevet 6. oktober 2011 #19810 Skrevet 6. oktober 2011 Takk takk søte dere. Nå har jeg kosa meg med hiboscrubben eller hva den heter. Æsj! He he, jeg oppdaterer så fort jeg kan, bare få timer til, hvordan skal jeg få sove? Siste natt med mine gamle pupper he he.. Jeg et tilbake her imorgen, kanskje med litt spam på morgenen
microbabe Skrevet 7. oktober 2011 #19811 Skrevet 7. oktober 2011 Nå er det ikke lenge igjen Julie! Masse lykke til
*Wenche* Skrevet 7. oktober 2011 #19812 Skrevet 7. oktober 2011 I dag er puppene 2 uker, tiden går jo kjemperaskt. Har tatt en uke til fri fra jobb, sjefen snakket om rydding og endring av kontor.. så jeg vil ikke være med å ta tunge løft. Lykke til i dag Julie
Julie:) Skrevet 7. oktober 2011 #19813 Skrevet 7. oktober 2011 Nå bærer det snart av gårde!! Takk for alle lykkeønskninger også oppdaterer jeg når jeg er tilbake. Nå er jeg kjempespent!!!
Julie:) Skrevet 7. oktober 2011 #19814 Skrevet 7. oktober 2011 He he, susete meg hadde fått med meg feil navn på legen! Nå er det få min igjen!!!
*magnolia Skrevet 7. oktober 2011 #19815 Skrevet 7. oktober 2011 Hei alle sammen! En liten oppdatering fra meg. I dag er puppene mine 14 uker gamle! Tia går så fort! Jeg elsker puppene mine! Står fortsatt mye foran speilet og ser på de ;-) Det er ett problem med å få så fine pupper da! Jeg har fått totalt bh-dilla! Klarer ikke å unngå å kjøpe en hvis jeg syns den er fin! Og nå er plutselig veldig mange bh-er fine;-) Har handla litt på change, men også en god del på lindex. Og nå har faktisk cubus fått størrelser helt opp i E-cup! Passer meg perfekt ettersom jeg stort sett bruker 70 DD eller 70E.. Sist jeg kjøpte bg på change måtte jeg ha 65G!! Det høres nesten litt sykt ut :-P Å få nye pupper er noe av det lureste jeg noen gang har gjort! Jeg gleder meg hver dag til jeg skal ha på meg klær og det meste ser veldig bra ut :-D Og neste lørdag reiser jeg en uke til syden! Har vel kjøpt 5 bikinier også;-) Storgleder meg til å bruke de! Hvor er det dere kjøper deres undertøy? Noen bra å anbefale? klem *magnolia
Caroline :) Skrevet 7. oktober 2011 #19816 Skrevet 7. oktober 2011 Nå er du nok ferdig jeg har vært sååå dårlig idag, har kasta opp hele tiden. Og jeg får jo ikke i meg noe mat, så jeg blir ikke bedre! Har aldri noen gang vært så dårlig og sliten! Har ikke hatt noe vondt i puppene idag da, så det er deilig
*magnolia Skrevet 7. oktober 2011 #19817 Skrevet 7. oktober 2011 [quote name=Caroline ' timestamp='1317992582' post='9829610] Nå er du nok ferdig jeg har vært sååå dårlig idag, har kasta opp hele tiden. Og jeg får jo ikke i meg noe mat, så jeg blir ikke bedre! Har aldri noen gang vært så dårlig og sliten! Har ikke hatt noe vondt i puppene idag da, så det er deilig
*Wenche* Skrevet 7. oktober 2011 #19818 Skrevet 7. oktober 2011 [quote name=Caroline ' timestamp='1317992582' post='9829610] Nå er du nok ferdig jeg har vært sååå dårlig idag, har kasta opp hele tiden. Og jeg får jo ikke i meg noe mat, så jeg blir ikke bedre! Har aldri noen gang vært så dårlig og sliten! Har ikke hatt noe vondt i puppene idag da, så det er deilig
Caroline :) Skrevet 7. oktober 2011 #19819 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg hadde ikke følt meg noe særlig kvalm, så har ikke tatt de afripan så ofte som man egentlig skal. Men har lært leksa nå! Har sikkert noe med at jeg har ikke hatt noe matlyst, og er veldig sulten også. Eneste jeg har fått i meg idag er nutrilett Shake, så er fortsatt kvalm, men er på bedringens vei trur ikke det er oxynorm jeg blir dårlig av. Håper hvertfall ikke det! Man føler seg jo så herlig etter man har tatt de
Julie:) Skrevet 7. oktober 2011 #19820 Skrevet 7. oktober 2011 Da er jeg vel hjemme og det har gått kjempebra Jeg har operert 290 g over muskel og akkurat nå ser og føles det ut som noen har stappa en alt for stor bh full av noe som presser på brystet mitt he he.. Men alt har gått kjempebra, jeg var veldig rolig når jeg kom dit, kjempesøte mennesker som tok vare på meg, selv om jeg snakket masse tull innså jeg på vei inn og ut av narkose Nå gleder jeg meg bare til det har gått noen uker og jeg kan se resultatet på ordentlig Formen er veldig fin. Hentet datteren min og stakk innom elkjøp og kjøpte sessong 1-3 Mad Men så da håper jeg det var verdt pengene Skal være flink og ta smertestillende når jeg skal det er helt sikkert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå