Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket med klinikken, og fikk beskjed om å sende inn bilder. Så jeg får bare vente med å høre. Men det har heldigvis ikke kommet noe blod etterpå. Skulle bytte tape, og hoppe i dusjen. Men det var bare å hoppe rett i sengen istedet. Ble svimmel, uvell og livredd. Men håper det går fint, og at det ikke tar for lang tid før legen svarer. Var ikke helt ferskt blod som kom, så det var kanskje noe som skulle ut... men dette var jo problempuppen da..

Var heldig og hadde avtale med fastlegen i dag, så jeg fikk han til å ta en titt på det. Og han syntes det så veldig fint ut. Mente at størrelsen var perfekt til kroppen min også :fnise:

Så nå skal jeg bare prøve å slappe av litt til jeg får mail av legen :)

Å jeg håper virkelig at legen kan avkrefte mistankene dine og forsikre deg om at alt er bra!!!!

Er fortsatt veldig øm i den ene puppen min, og den har ikke samme form som den andre.. Kommer nok av at jeg hadde så liten bh på meg de første dagene... Ser jo at den begynner å forme seg mer lik som den andre nå, etter jeg fikk på riktig bh str, men er jo redd for at det skal ja gjort noen skade allerede..... Hva tror dere? Tar jo en stund før de "setter seg, og synker" dit dem skal, så feil bh i to/tre dager jevner seg vel ut....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg håper virkelig at legen kan avkrefte mistankene dine og forsikre deg om at alt er bra!!!!

Er fortsatt veldig øm i den ene puppen min, og den har ikke samme form som den andre.. Kommer nok av at jeg hadde så liten bh på meg de første dagene... Ser jo at den begynner å forme seg mer lik som den andre nå, etter jeg fikk på riktig bh str, men er jo redd for at det skal ja gjort noen skade allerede..... Hva tror dere? Tar jo en stund før de "setter seg, og synker" dit dem skal, så feil bh i to/tre dager jevner seg vel ut....??

Ja, kjenner jeg er litt irritert, har ikke fått svar på mailen med bildene enda. Så jeg håper det kommer...

Får håpe det jevner seg ut til deg, det at de har forskjellig størrelse er vel kun post operativ hevelse og det er vist vanlig.

Skrevet

Ja, kjenner jeg er litt irritert, har ikke fått svar på mailen med bildene enda. Så jeg håper det kommer...

Får håpe det jevner seg ut til deg, det at de har forskjellig størrelse er vel kun post operativ hevelse og det er vist vanlig.

Huff, skjønner at du er bekymra! Det hadde jeg også vært, men siden de ikke har svart enda så betyr det vel bare at han er ganske sikker på at det ikke er noe som er farlig :)

Skrevet

Shit, nå ble jeg nesten litt redd selv.. Tenk hvis jeg går med for trang/liten/feil BH også påvirker det resultatet? Ææhh.. Satser på at det går greit, hehe :)

Tror ikke 2-3 dager har så mye å si :)

Slenger meg på bekymringsbølgen for *wenche* og håper hun får svar fra klinikken snart! Ikke noe morro når man begynner å blø.. :(

Skrevet

Da var jeg endelig ferdig! Ble kjempe bra, og bh-en fra klinikken er i 75C. Skulle egentlig legge inn 350, men da jeg komm idag trudde Schistad at det hadde sett bedre ut med 310. Må innrømme jeg ble litt skuffa da! Men så våkna jeg jaggu opp med 360 g under muskel :) så langt er jeg veldig fornøyd hvertfall. De er kjempe fine allerede :) De infeksjon forebyggende pillene som jeg tok i går tålte jeg jo ikke. Så lå å kasta opp i hele natt! Svetta og skalv som bare det. Så jeg har jo ikke akkurat sovi i natt, og var helt tom i magen! Så følte meg ikke helt i form for å si det sånn.. Satt og venta en time på klinikken, fy søren da var jeg nervøs! Men da jeg kom inn til Schistad ble jeg litt roligere. Grua meg jo mest til å gå inn på operasjonssalen, men ble fulgt inn, og så jo at rommet ikke var så ekkelt og slikt som jeg hadde trudd. Så da ble jeg rolig med engang. Sovna med engang jeg fikk den sprøyte tingen i armen. Og vips, så våkna jeg opp med nye pupper :)

Skrevet

Har lagt ut nye før og etter bilder på bloggen min om noen vil se:)

www.myboobs.blogg.no

Gratulerer til Caroline:) med nye pupper :D

Skrevet

[quote name=Caroline :)' timestamp='1317847121' post='9821617]

Da var jeg endelig ferdig! Ble kjempe bra, og bh-en fra klinikken er i 75C. Skulle egentlig legge inn 350, men da jeg komm idag trudde Schistad at det hadde sett bedre ut med 310. Må innrømme jeg ble litt skuffa da! Men så våkna jeg jaggu opp med 360 g under muskel :) så langt er jeg veldig fornøyd hvertfall. De er kjempe fine allerede :) De infeksjon forebyggende pillene som jeg tok i går tålte jeg jo ikke. Så lå å kasta opp i hele natt! Svetta og skalv som bare det. Så jeg har jo ikke akkurat sovi i natt, og var helt tom i magen! Så følte meg ikke helt i form for å si det sånn.. Satt og venta en time på klinikken, fy søren da var jeg nervøs! Men da jeg kom inn til Schistad ble jeg litt roligere. Grua meg jo mest til å gå inn på operasjonssalen, men ble fulgt inn, og så jo at rommet ikke var så ekkelt og slikt som jeg hadde trudd. Så da ble jeg rolig med engang. Sovna med engang jeg fikk den sprøyte tingen i armen. Og vips, så våkna jeg opp med nye pupper :)

Skrevet

www.myboobs.blogg.no

Så fine arr du har!!:) var inne å la igjen en kommentar!;)

Skrevet

www.myboobs.blogg.no

Ps: hvis du er ute etter fine bh'er tiden framover nå, så se på BikBok, der har de uten spiler med litt padding, veldig fine!!:)

Også koster de 129,- eller noe... Kjempefine m blonder og alt, litt overgang fra kjerring-bh'er/sports bh...:) hat kjøpt en som ligger klar til meg om snart tre uker.... Haha....:)

Skrevet

Ps: hvis du er ute etter fine bh'er tiden framover nå, så se på BikBok, der har de uten spiler med litt padding, veldig fine!!:)

Også koster de 129,- eller noe... Kjempefine m blonder og alt, litt overgang fra kjerring-bh'er/sports bh...:) hat kjøpt en som ligger klar til meg om snart tre uker.... Haha....:)

Vet ikke om det er frekt å spørre, men jeg bor nesten 3 timer unna nærmeste bik bok og skulle veldig gjerne hatt 2 av disse bhène du pratet om, for de høres veldig ålrighte ut.. Hadde du stolt såpass på meg att om jeg overførte penger til deg til både bh og porto så ville du handlet for meg? Er 4 uker siden operasjonen, så hadde treengt det nå.

Selvfølgelig bare om du har bik bok i nærheten, og vil selvfølgelig.

Aner jo ikke hvem størrelse jeg trenger men er vel 75 c, muligens liten d, så vil tro medium? Send meg en pm on du har lyst, for jeg stoler fult og helt på deg og er ikke redd for å overføre penger til deg.

Porto blir jo neppe dyrt, da det kun kan puttes i en smartkonvolutt til 14.- tror jeg det er. ( tar jo ikke så stor plass.

Svar gjerne her eller på pm :-)

Ellers skulle jeg skifte teip nå, og jammen begynte jeg ikke å blø helt i ytterkanten av arret! Det har aldri skjedd før, og det kom helt ferskt blod. Ble litt bekymra, for arrene har sett utrolig flotte ut, og jeg trodde arrene var helt grodd. Andre som har opplevd dette?

Skrevet

www.myboobs.blogg.no

Var å leste bloggen din! utrolig flotte pupper som passer deg perfekt ser det ut som :-) Men den teipen du snakker om som du har fått tak i, hva heter den? Er ikke så fornøyd med den micropore, og kunne tenkt meg å prøve den du har omtalt på bloggen som var svindyr :-)

Takker for svar.

( p.s. mannen synes også du hadde fått flotte pupper :fnise: )

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med nye pupper Caroline :)

Har enda ikke hørt noe fra legen, men håper han svarer i dag... hvis ikke så får jeg ringe å høre.

Regner med at det ikke er noe galt ettersom jeg ikke har hørt noe, men klarer ikke å la være å bekymre meg litt likevell. Hadde vært greit å fått det bekreftet.

Men det har ikke kommet mere blod, og de ser egentlig ganske greie ut. Trenger bare å høre at det er ok.

Blir jo usikker på om jeg skal ta det med ro litt lengre, hvordan jeg skal forholde meg til det osv.

Endret av *Wenche*
Skrevet

Vet ikke om det er frekt å spørre, men jeg bor nesten 3 timer unna nærmeste bik bok og skulle veldig gjerne hatt 2 av disse bhène du pratet om, for de høres veldig ålrighte ut.. Hadde du stolt såpass på meg att om jeg overførte penger til deg til både bh og porto så ville du handlet for meg? Er 4 uker siden operasjonen, så hadde treengt det nå.

Selvfølgelig bare om du har bik bok i nærheten, og vil selvfølgelig.

Aner jo ikke hvem størrelse jeg trenger men er vel 75 c, muligens liten d, så vil tro medium? Send meg en pm on du har lyst, for jeg stoler fult og helt på deg og er ikke redd for å overføre penger til deg.

Porto blir jo neppe dyrt, da det kun kan puttes i en smartkonvolutt til 14.- tror jeg det er. ( tar jo ikke så stor plass.

Svar gjerne her eller på pm :-)

Ellers skulle jeg skifte teip nå, og jammen begynte jeg ikke å blø helt i ytterkanten av arret! Det har aldri skjedd før, og det kom helt ferskt blod. Ble litt bekymra, for arrene har sett utrolig flotte ut, og jeg trodde arrene var helt grodd. Andre som har opplevd dette?

No problemo amigo!!!:) sender deg PM etterhvert jeg , skal muligens en tur dit i morgen!!:)

Skrevet

No problemo amigo!!!:) sender deg PM etterhvert jeg , skal muligens en tur dit i morgen!!:)

Å, du er en knupp!( gleder meg til pm, og du kan sikkert anbefale hvem størrelse jeg trenger) Jeg kunne tenkt meg en hvit og en sort om dette er farger som finnes. Har prøvd å søke på bik bok, men ser ikke ut som om det ligger bilde ute. .Kamn ikke jeg da overføre 300.- til deg, så er vi helt sikker på att dette dekker porto, og blir det noe igjen, så tar du det for jobben.

Vet ikke hvilken størrelse du bruker i sports-bh men har 2 liggende som ikke er brukt, og disse kan du gjerne få om det er din størrelse. Disse fikk jeg på klinikken.

Har også en pierre robert sportsbh i sort størrelse L som jeg synes er grusom å ha på så om noen kunne tenkt seg denne , så gi beskjed. Den blir kastet om ingen vil ha den.

Skrevet

Gratulerer så mye med nye pupper Caroline :)

Har enda ikke hørt noe fra legen, men håper han svarer i dag... hvis ikke så får jeg ringe å høre.

Regner med at det ikke er noe galt ettersom jeg ikke har hørt noe, men klarer ikke å la være å bekymre meg litt likevell. Hadde vært greit å fått det bekreftet.

Men det har ikke kommet mere blod, og de ser egentlig ganske greie ut. Trenger bare å høre at det er ok.

Blir jo usikker på om jeg skal ta det med ro litt lengre, hvordan jeg skal forholde meg til det osv.

Håper du nå har hørt noe fra klinikken. Jeg har ikke opplevd dette, men har som sagt hatt problempupper.Puppene mine er nå 1 mnd og 2 dager gammel. Første dag idag som jeg har våknet uten smerter, men brystvortene er fortsatt superfølsomme.

Ring klinikken om du ikke får svar på mail til tolv, det er klart du ønsker å vite om dette er noe å bekymre seg over :-) Lykke til, håper det bare er en bagatell..

Skrevet (endret)

Spørsmål til alle som er operert .

Jeg ser att veldig mange er operert på fornebuklinikken. Jeg har tatt på colosseum i oslo.

Det jeg ser er att det er veldig forskjellig på hvordan ting er etter operasjonen.

Ang. teip så fikk jeg beskjed om å IKKE skifte teipen før denne datt av selv, og att det kunne ta 3-6 uker. Min datt av igår etter en mnd og 1 dag. Skal fortsette å teipe frem til puppene er 3 mnd, men aldri ta av teipen, om den ikke detter av selv.Hvorfor er dette forskjellig, og hva sier deres klinikk?

Ang. sportsbh fra klinikk og nedpressbånd. Jeg fikk beskjed om å bruke begge deler første uken. Så kunne jeg bruke kun sports-bh døgnet rundt frem til puppene var 2 uker gamle. Da kunne jeg enten bruke spileløs bh om natten ,eller sove med puppene bare. Etter som jeg har lest så må dere ha på sportsbh døgnet rundt mye lengere? Hva sier klinikken din om dette?

Så over til bruk av bh med spiler. Dette kan jeg bruke når puppene er 3 mnd gammle. Leser her att dere må vente opptil 6 mnd før dere bruker akkurat den bhèn dere ønsker. Har dere fått noen forklaring på dette? Synes det er så rart att det er så forskjellig..

Ellers så ser jeg også att flere sier dem ikke trenger til kontroll viss det ikke er noe. Viss garantien min skal gjelde må jeg møte til konsultasjon når puppene er mellom 8-12 uker fgamle, og neste kontroll etter ett år. Disse er gratis. Hvordan er garantien deres om dere ikke tar kontroll?

Så er det dette med soling/solarium. Jeg har fått beskjed om att jeg kan sole meg etter 4 uker, men må enten teipe arret eller bruke sun-block over frem til puppene er ett år. Hva har dere fått beskjed om?

Endret av microbabe
Skrevet

Blir veldig glad om noen tar seg tid til å svare på disse tingene som viser seg å være så forskjellig fra klinikk til klinikk.

For dere som lurer ( kanskje det er forskjellige regler utifra om det er over /under muskel osv.) Jeg har lagt under muskel, 350 gram og er ca 167 høy og veksler mellom 57-59 kilo. Født to barn som er ammet og har fylt opp to tomme lommer :fnise:

Har idag tatt bilder både med bikinitopp ( forskjellige) , sportsbh og uten noe. Har også tatt bilder av arrene mine, siden jeg fjernet teipen igår. Mannen skal hjelpe meg å legge inn bilder etter jobben, så om noen vil se, så sender jeg gjerne bilder ( men sender dere da uten bh osv? Eller dekker dere dem til på bilder?)

Tar veldig gjerne imot bilder av dere som har tatt bilder av deres. Dere vil selvfølgelig på bilder tilbake, skulle bare mangle.

Og til deg caroline! Håper du ikke har så mye smerter og att formen idag er bra. Gratulerer så mye med nye pupper :klemmer:

Av erfaring så råder jeg deg til å ta tabl regelmessig for å slippe de værste smertene. Står det hver 4 eller 6 time på lappen, så følg dette nå første dagene så tar du smertene før dem blir for sterke. Også må du huske å ta det med ro og prøve å holde armene mest mulig i ro første tiden. Masse lykke til, er sikker på att du ikke vil angre ett sekund! Velkommen i gjengen :klemmer:

Skrevet

Spørsmål til alle som er operert .

Jeg ser att veldig mange er operert på fornebuklinikken. Jeg har tatt på colosseum i oslo.

Det jeg ser er att det er veldig forskjellig på hvordan ting er etter operasjonen.

Ang. teip så fikk jeg beskjed om å IKKE skifte teipen før denne datt av selv, og att det kunne ta 3-6 uker. Min datt av igår etter en mnd og 1 dag. Skal fortsette å teipe frem til puppene er 3 mnd, men aldri ta av teipen, om den ikke detter av selv.Hvorfor er dette forskjellig, og hva sier deres klinikk?

Ang. sportsbh fra klinikk og nedpressbånd. Jeg fikk beskjed om å bruke begge deler første uken. Så kunne jeg bruke kun sports-bh døgnet rundt frem til puppene var 2 uker gamle. Da kunne jeg enten bruke spileløs bh om natten ,eller sove med puppene bare. Etter som jeg har lest så må dere ha på sportsbh døgnet rundt mye lengere? Hva sier klinikken din om dette?

Så over til bruk av bh med spiler. Dette kan jeg bruke når puppene er 3 mnd gammle. Leser her att dere må vente opptil 6 mnd før dere bruker akkurat den bhèn dere ønsker. Har dere fått noen forklaring på dette? Synes det er så rart att det er så forskjellig..

Ellers så ser jeg også att flere sier dem ikke trenger til kontroll viss det ikke er noe. Viss garantien min skal gjelde må jeg møte til konsultasjon når puppene er mellom 8-12 uker fgamle, og neste kontroll etter ett år. Disse er gratis. Hvordan er garantien deres om dere ikke tar kontroll?

Så er det dette med soling/solarium. Jeg har fått beskjed om att jeg kan sole meg etter 4 uker, men må enten teipe arret eller bruke sun-block over frem til puppene er ett år. Hva har dere fått beskjed om?

Hei. Synes også det er rart at det er så mange forskjellige beskjeder ute og går. Jeg skulle skifte tape en gang i uka, og tape i 2-3 mnd. Var på kontroll etter drøyt 10 uker, og da sa kirurgen at arrene så fine ut og ikke trengte tape mer. Kunne også bruke spile-bh allerede da, så lenge det ikke var ubehagelig. Og for min del har det gått helt fint. Jeg brukte nedpressbånd og sportsbh i 4 uker, og deretter sportsbh i 2 uker.

Skrevet

Å, du er en knupp!( gleder meg til pm, og du kan sikkert anbefale hvem størrelse jeg trenger) Jeg kunne tenkt meg en hvit og en sort om dette er farger som finnes. Har prøvd å søke på bik bok, men ser ikke ut som om det ligger bilde ute. .Kamn ikke jeg da overføre 300.- til deg, så er vi helt sikker på att dette dekker porto, og blir det noe igjen, så tar du det for jobben.

Vet ikke hvilken størrelse du bruker i sports-bh men har 2 liggende som ikke er brukt, og disse kan du gjerne få om det er din størrelse. Disse fikk jeg på klinikken.

Har også en pierre robert sportsbh i sort størrelse L som jeg synes er grusom å ha på så om noen kunne tenkt seg denne , så gi beskjed. Den blir kastet om ingen vil ha den.

Ja det er ikke noe problem, jeg elsker den butikken vi har her så er innom stadig vekk...;)

De har dem kun i lys grå med "neon" lime farge på stropper, og mørk grå med neon-rosa stropper!

Har den lyse grå selv, men må ha den andre også!:) fiiine!!:) kjøpte i L selv, men tror kanskje M er bedre, da sitter den litt bedre på tror jeg... Skal prøve. Jeg har 75 C i den sportsBH'en fra klinikken..

Ja du må gjerne sende den svarte til meg...:) Pierre Robert sin, kan jo bruke den etterhvert til trening og sånt! Du vil ikke ha den selv da??:)

Tusen takk!:) send meg nr ditt i pm så kan jeg sende MMS m bilde av dem når jeg er i butikken?

Skrevet

Gratulerer med vel overstått Caroline!! Det er nå et døgn til jeg ligger under kniven, har skikkelig sommerfugler i magen nå!! Håper jeg ikke får veldige smerter.. Jeg skal kikke mer senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...