Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag er jeg så øm i selve muskelen liksom.. Har bare tatt et par paracet tidlig idag, så er vel sikkert derfor at jeg kjenner det bedre idag vil jeg tro...

Akkurat som at det er litt vondt å trekke pusten heeeelt inn noen ganger...

Men jeg blir jo så ivrig, vil egentlig prøve alle klærne i hele skapet mittt nå, men det går jo ikke akkurat nå....

Hihi... Ja de føles fortsatt store, men mannen mener de er perfekt str!!!! Haha, kanskje de går litt mer ned på hevelsene også? Sant??

Når var deres hevelsene ute av kroppen? Har hørt en 8-10 dager, andre erfaringer....??;)

Hos meg har hevelsen gått endel ned i den ene puppen, men den andre er stor, hard og øm. Men håper det gir seg snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har hevelsen gått endel ned i den ene puppen, men den andre er stor, hard og øm. Men håper det gir seg snart.

Har det vært "plutselig forværring" som det stod i brevet fra klinikken...?

Vanskelig å vite hva som er "normalt" og ikke.. Men jeg regner med at det jeg har ikke er noe prekært av noe slag, har jo akkurat begynt å trappe ned på medisinene også!

Gleder meg til hevelsen går helt ut og alt normaliserer seg!!!:)

Skrevet

Jeg fikk ny BH fra Fornebu idag da, passer sååå bra!!!:)

De er så innmari hyggelige der altså!! Snakket med dem i går, og i dag dumpet den ned i postkassa....!:)

Skrevet

De er så innmari hyggelige der altså!! Snakket med dem i går, og i dag dumpet den ned i postkassa....!:)

Hvilken størrelse fikk du i bh nå da? Send bilde da du! Er så utålmodig!!!! ;)

Skrevet

Har det vært "plutselig forværring" som det stod i brevet fra klinikken...?

Vanskelig å vite hva som er "normalt" og ikke.. Men jeg regner med at det jeg har ikke er noe prekært av noe slag, har jo akkurat begynt å trappe ned på medisinene også!

Gleder meg til hevelsen går helt ut og alt normaliserer seg!!!:)

Nei, den har vært slik hele tiden. Skal bytte tape i kveld, så jeg er litt spent på hvordan arret ser ut. Ser alt ok ut så avventer jeg... hvis ikke så må jeg vel kontakte dem i morgen.

Skrevet

Bytte av tape...

Bytter dere før dere dusjer eller etter?

Skal bytte for første gang i kveld, og gruer meg...

Skrevet

Hei:)

Godt å endelig være ferdig tenker jeg?

Takk for bildet, det ble jo knallbra!!!!!! Skjønner du er fornøyd ;) Åssen BH har du på deg på bildet? Den så kjempefin ut, og etter det jeg kunne se var den uten spiler? Jeg har jo nesten kutta ut sports-bhen, så er alltid på utkikk etter fine uten spiler og push ;)

Gikk dusjen bra?

Klemz :)

Skrevet (endret)

Bytte av tape...

Bytter dere før dere dusjer eller etter?

Skal bytte for første gang i kveld, og gruer meg...

Jeg tok av før dusjen, så dusjet forsiktig, sørget for at det var tørt også teipet med ny teip :) Var sånn jeg forsto at man skulle gjøre det i henhold til papirene.. :)

Lagt ut et par bilder av sårene..

Endret av MyBoobJob
Skrevet

Så rart at du bare fikk tilsendt ny mens jeg fikk beskjed om å kjøpe ny.. Jeje.. Kjøpte meg ny i går i 75 E som til nå er mye bedre :)

Men de er veldig hyggelige der ja! :biggrin:

Skrevet

To dager igjen og så er det operasjonsdag på meg. Kjenner jeg har mange sommerfugler i magen!! Hjelp he he..

Skulle ønske det var tre uker siden jeg opererte..

Skrevet

To dager igjen og så er det operasjonsdag på meg. Kjenner jeg har mange sommerfugler i magen!! Hjelp he he..

Skulle ønske det var tre uker siden jeg opererte..

Skjønner jeg godt :) Tiden kommer til å gå så fort atte - før du vet ordet av det ligger du under kniven :tongue:

Skrevet

Hvilken størrelse fikk du i bh nå da? Send bilde da du! Er så utålmodig!!!! ;)

Jenny, herregud som jeg har plagdes... haha.. :) jeg har invitert deg til en samtale (PM) der jeg la inn bilde mitt. Får ikke til å laste ned bilde flere ganger fordi det er for stort... svarte... prøvde å legge det til på profil bilde mitt også, men neeeida... se om du får til å se nå da? :)

Ps. fikk ny BH i 75 C fra Fornebu! :)

Skrevet

Hei:)

Godt å endelig være ferdig tenker jeg?

Takk for bildet, det ble jo knallbra!!!!!! Skjønner du er fornøyd ;) Åssen BH har du på deg på bildet? Den så kjempefin ut, og etter det jeg kunne se var den uten spiler? Jeg har jo nesten kutta ut sports-bhen, så er alltid på utkikk etter fine uten spiler og push ;)

Gikk dusjen bra?

Klemz :)

Ja synes det begynner å komme seg nå... :) de er litt store og "sprengt", men roer seg mer og mer, så det er braaa!!! :)

Bh´n på bilde er fra BikBok... genial synes jeg, kommer nok til å bruke den litt når de 4 første ukene her er over.. Gir ikke så mye støtte da, så mulig jeg må ha en i M, kjøpte en i L jeg da... haha, men vil kjenne at den sitter litt... :) var jo ikke ille pris heller vettu, 129 kr eller noe... :)

Løøøøp og kjøp!!! :) jepp, uten spiler!! :)

Skrevet

Ja synes det begynner å komme seg nå... :) de er litt store og "sprengt", men roer seg mer og mer, så det er braaa!!! :)

Bh´n på bilde er fra BikBok... genial synes jeg, kommer nok til å bruke den litt når de 4 første ukene her er over.. Gir ikke så mye støtte da, så mulig jeg må ha en i M, kjøpte en i L jeg da... haha, men vil kjenne at den sitter litt... :) var jo ikke ille pris heller vettu, 129 kr eller noe... :)

Løøøøp og kjøp!!! :) jepp, uten spiler!! :)

Ps: dusj var HEAVEN!!!! :) haha!!!

Skrevet

Da er det kun noen timer til jeg skal opereres! Har skikkelig sommerfugler i magen nååå :)

Skrevet

Huff, jeg har begynt å blø under den ene puppene (problempuppen). Så det da jeg skulle sette på ny tape. Var blod på bh'n. Kommer litt blod enda også, men d er ikke mye. Er kjempenervøs nå, og håper jeg får sove i natt. Skal ringe klinikken når de åpner i morgen. Noen andré som har opplevd dette.. så mange dager etter operasjonen?

Skrevet

[quote name=Caroline :)' timestamp='1317766464' post='9817412]

Da er det kun noen timer til jeg skal opereres! Har skikkelig sommerfugler i magen nååå :)

Skrevet

Huff, jeg har begynt å blø under den ene puppene (problempuppen). Så det da jeg skulle sette på ny tape. Var blod på bh'n. Kommer litt blod enda også, men d er ikke mye. Er kjempenervøs nå, og håper jeg får sove i natt. Skal ringe klinikken når de åpner i morgen. Noen andré som har opplevd dette.. så mange dager etter operasjonen?

Stakkar deg da.... :( har du ringt? Er bare å hive seg på telefonen å høre!! Skal krysse alt jeg har for deg!!!

Skrevet

[quote name=Caroline :)' timestamp='1317766464' post='9817412]

Skrevet

Har snakket med klinikken, og fikk beskjed om å sende inn bilder. Så jeg får bare vente med å høre. Men det har heldigvis ikke kommet noe blod etterpå. Skulle bytte tape, og hoppe i dusjen. Men det var bare å hoppe rett i sengen istedet. Ble svimmel, uvell og livredd. Men håper det går fint, og at det ikke tar for lang tid før legen svarer. Var ikke helt ferskt blod som kom, så det var kanskje noe som skulle ut... men dette var jo problempuppen da..

Var heldig og hadde avtale med fastlegen i dag, så jeg fikk han til å ta en titt på det. Og han syntes det så veldig fint ut. Mente at størrelsen var perfekt til kroppen min også :fnise:

Så nå skal jeg bare prøve å slappe av litt til jeg får mail av legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...