Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg la over muskel og hadde ingen intense smerter. Jeg sto opp fra senga alene fra første dag og var alene på dagen dagen etter operasjonen. Jeg klarte å kle på meg selv og alt. Men det var veldig deilig og ha hjelp. Det er ganske tiltak og komme seg opp fra sofaen for å si det sånn, det er ikke behagelig. I tillegg så ble jeg litt uvell av smertestillende den 3. dagen. Jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg ikke hadde noen barn å ta meg av.

Det er nå to uker siden operasjonen på onsdag og jeg kan fortsatt ikke sove på siden, og regner med det er en stund til jeg kan det. Ting går fortsatt veldig sakte og jeg er veldig forsiktig med alle bevegelser. Det er fortsatt ubehagelig til tider.

Formen min ble veldig mye bedre den 6. dagen, men jeg begynte ikke på jobb før den 9. dagen og kunne godt ha tenkt meg å ha fri litt lenger. Kommer jo litt an på hvordan jobb du har og sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når gikk det meste av hevelsene ned hos dere jenter...? Under muskel? Hvis det har noe å si da....:)

Synes godt de kan gå ned LITT altså....haha...kanskje bare uvant, men jo, LITT kan de gå ned synes jeg...

Altså, er jo klar over at de ikke har "satt" seg der de skal være ennå, Hihi, er jo bare noen fåååå små dager siden OP, men hvor fort tok d for dere andre?

Skrevet

Ps: om noen kan lære meg hvordan jeg sender bilde, så kan jeg gjerne sende avgårde til dem som vil se...

er bare tekniske problemer her....;)

Skrevet

Nå er det jo bare noen få dager siden jeg la inn, under muskel, men jeg føler meg egentlig helt OK form, bare kjedsomheten som tar livet av meg snart... Også er jeg ganske svimmel og uggen.. Hm..

Vært flink jente å tatt medisinene mine når jeg skal, så de største smertene har latt vente på seg..

Men første døgnet måtte jeg ha hjelp til absolutt aaaalt, hadde aldri klart meg alene, no way....

Jeg har tatt keisersnitt også, og jeg synes tiden etter DE var verre enn jeg er nå.. Da tirte jeg nesten ikke nyse engang, for d føltes som at hele buken skulle sprette opp.... Off...

Skrevet

Takk for svar.. He he, operasjonen er liksom ikke så farlig syns jeg.. Den gruer jeg meg ikke til. Er redd for at noe skal gå galt i ettertid, samtidig som jeg er uuuuuuuuutrolig rastløs og ikke så klar for å ta det så med ro i flere uker etterpå. Men må vel bare det da :)

Jeg finner ikke noe informasjon om dette, men når kan man unne seg et glass vin eller to i etterkant da? I informasjonen fra nobel clinicen står det at jeg må vente to uker med å røyke!!! OMG det tror jeg jeg bare kan glemme. Håper at å minske røykingen hjelper litt.

Jeg gleder meg utrolig mye i ene øyeblikket og det andre øyeblikket blir jeg bare kvalm he he :)

Datteren min er 7 år og klarer jo det meste selv, men samtidig så krever hun jo en del underholdning etter en uke med høstferie. Hadde dere for eksempel klart å gått på kino et par dager etter operasjonen eller er det også uaktuelt??

Skrevet

Njaaa... Jeg hadde ikke orka d nå idag, og jeg opererte på fredag..

Har ikke fått dusja eller noe siden da vettu...må vente til i morgen med dusjen.

Du røyker du og ja? Samme her... Fyyyy søren jeg er så rastløs, men har LOVET meg selv at jeg skal vente til fredag hvertfall, da blir d et glass vin også på meg..... Hihi....

Det får fanken meg holde med røykfri en uke etter... Haha....!!!

Skrevet

Njaaa... Jeg hadde ikke orka d nå idag, og jeg opererte på fredag..

Har ikke fått dusja eller noe siden da vettu...må vente til i morgen med dusjen.

Du røyker du og ja? Samme her... Fyyyy søren jeg er så rastløs, men har LOVET meg selv at jeg skal vente til fredag hvertfall, da blir d et glass vin også på meg..... Hihi....

Det får fanken meg holde med røykfri en uke etter... Haha....!!!

Jeg vil mer enn gjerne ha bilde... når du finner ut hvordan man gjør det da ;) Jeg har ikke peiling!

Bare 24 dager igjen til det er min tur!!!

Skrevet

Ja jeg røyker jeg også.. Burde ikke, men... Blir så innmari sur og bitchy om jeg bare skal slutte sånn. Jeg tenkte på å prøve champix men det får bli etter operasjonen. Jeg skal prøve å være flink. Fant ut at jeg har en legetime på dag tre men den får jeg vel bare utsette litt. Ikke lyst til å sette inn spiral tre dager etter operasjonen.

Veldig uvirkelig dette her nå, men skal bli veldig bra når alt er over :) Om jeg kan se noen bilder så vil jeg gjerne det :jepp::)

Skrevet

Jeg vil mer enn gjerne ha bilde... når du finner ut hvordan man gjør det da ;) Jeg har ikke peiling!

Bare 24 dager igjen til det er min tur!!!

Ja du skal få med EN gang jeg finner det ut Jenny!!!!:) promise!!! Tenk det, bare 24 dager igjen.... DET går fort det!!! På fredag er det bare TRE uker til!!!!:) håper formen er bedre og den BLIR der....!!!!:)

Skrevet

Ja Julie:) hadde utsatt den om jeg hadde vært deg... ;)

Jeg kutta ned MYE før OP også, røyka vel en røyk i døgnet nesten... Og noen dager ingenting... Er sååå vanskelig!! Men verst etterpå, for jeg kjeder meg så innmari til tider..... Gaaaaad..... Jeg og blir en heks nesten... Stakkar mannen min... ;)

Skrevet

Ja du skal få med EN gang jeg finner det ut Jenny!!!!:) promise!!! Tenk det, bare 24 dager igjen.... DET går fort det!!! På fredag er det bare TRE uker til!!!!:) håper formen er bedre og den BLIR der....!!!!:)

Er bare å trykke på legg til vedlegg, når du er inne på ny melding ;)

Skrevet

Har sendt deg melding med bilde på hvordan man gjør det :)

Slet til å begynne med jeg også.

Skrevet

Har sendt deg melding med bilde på hvordan man gjør det :)

Slet til å begynne med jeg også.

Kan du sende det til meg også, så har jeg det så jeg kan legge ut bilde etter operasjon? :)

Skrevet (endret)

Kan du sende det til meg også, så har jeg det så jeg kan legge ut bilde etter operasjon? :)

Sendt.

Håper det er greit forklart :)

Endret av *Wenche*
Skrevet

Sendt.

Håper det er greit forklart :)

Så greit forklart ut det, men ofte får jeg problemer fordi bildet er for stort. Aner ikke hva jeg gjør for å forminske det... Men det får tiden vise, er jo fortsatt 24 dager igjen til min op.

Skrevet

nåååå har jeg fått sendt dere PM girls!! :) Julie:) det kommer til deg .... NÅ!!

Skrevet

Jeg vet ikke, men du kan jo prøve..? Min er åpenlyst for liten til meg, fikk str 75 B, så cupen dekker ikke halve brystet nesten engang.. Tenkte jeg skulle sette den på det ytterste hakket i ryggen,

Men det var der den stod gitt.... Så de sender ny til meg da.

Er redd de skal bli helt "misforma" siden den er så liten, så stresser egntlig litt med å få bytta den!!

I mårra er det duuuuusj!!!! Halleluuuuujah!!!!!:)

Ringte klinikken i dag og hintet litt frempå at BHen min var for liten, men fikk bare noen råd og beskjed om å kjøpe meg ny.. Skulle kanskje gått frem på en litt annen måte for å få de til å sende meg en ny..? Hehe..

Uansett: var innom en undertøysbutikk og der hadde de den samme BHen og en annen fra Triumph som ikke funket til mine pupper i det hele tatt. Så det endte med at jeg kjøpte den samme hvite kjedelige BHen i 75E faktisk. Bedre å ha på seg hittil ihvertfall..

Skrevet

nåååå har jeg fått sendt dere PM girls!! :) Julie:) det kommer til deg .... NÅ!!

Det er forresten bare å sende bilder til meg også hvis det er noen som har lyst.. :sjenert:

Jeg skal legge ut bilde av arrene på bloggen i morgen tenkte jeg (skal ta de av i forbindelse med dusj så vidt jeg forsto?)

Skrevet

Det er forresten bare å sende bilder til meg også hvis det er noen som har lyst.. :sjenert:

Jeg skal legge ut bilde av arrene på bloggen i morgen tenkte jeg (skal ta de av i forbindelse med dusj så vidt jeg forsto?)

hihi... det har jeg allerede gjort søte deg!! :)

Skrevet

Ringte klinikken i dag og hintet litt frempå at BHen min var for liten, men fikk bare noen råd og beskjed om å kjøpe meg ny.. Skulle kanskje gått frem på en litt annen måte for å få de til å sende meg en ny..? Hehe..

Uansett: var innom en undertøysbutikk og der hadde de den samme BHen og en annen fra Triumph som ikke funket til mine pupper i det hele tatt. Så det endte med at jeg kjøpte den samme hvite kjedelige BHen i 75E faktisk. Bedre å ha på seg hittil ihvertfall..

å? det var jo rart... nei men min var seriøst, aaaalt for liten... haha... så jo ikke ut.. men mannen var å kjøpte en veldig fin en til meg idag. Jeg tok mål her hjemme, og sendte han ut (i krigen skulle man tro...) hehe..

Gikk strålende!! kom hjem med en kjempemyk og deilig svart en, til bare 299,- .... mistenkelig billig nesten.. haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...