*Wenche* Skrevet 2. oktober 2011 #19681 Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Ja, jeg skjønner.. min var ikke så slakk. Nei, tror ikke den gir så mye støtte. Har sendt mail til klinikken, og samtidig spurt om å få bruke en annen bh. Blir så sår på brystvortene at jeg bruker make-up pads i bh`n Jenny: har 85D. Endret 2. oktober 2011 av *Wenche*
dingding Skrevet 2. oktober 2011 #19682 Skrevet 2. oktober 2011 Nei, tror ikke den gir så mye støtte. Har sendt mail til klinikken, og samtidig spurt om å få bruke en annen bh. Blir så sår på brystvortene at jeg bruker make-up pads i bh`n Jenny: har 85D. Hihi Jeg brukte faktisk Purelan og ammeinnlegg litt.. for jeg ble veldig sår på brystvortene
<CupCake> Skrevet 3. oktober 2011 #19683 Skrevet 3. oktober 2011 ...9 dager igjen, forsatt usikker på om jeg skal ta under eller over muskelen.. Er 75/80A, 168cm, 57kg :s har ikke peiling, det står noe om brystvev over alt og det kirurgen snakket om også.. har vist 3,3 som ikke er mye men han mener burde være nok til å ta over :S Noen som har noe formening om det?
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19684 Skrevet 3. oktober 2011 Ringte akkurat fornebu, sa jeg måtte ha større bh, så de skal sende til meg i posten. Burde ha hatt en i DAG da selvsagt..haha, men tror jeg skal dra ut og finne en i svart. Vil jo ha en å bytte i uansett... Skal snart få tatt bilder av boobsa, må vente til rette bh'n er på plass!!! haha
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19685 Skrevet 3. oktober 2011 ...9 dager igjen, forsatt usikker på om jeg skal ta under eller over muskelen.. Er 75/80A, 168cm, 57kg :s har ikke peiling, det står noe om brystvev over alt og det kirurgen snakket om også.. har vist 3,3 som ikke er mye men han mener burde være nok til å ta over :S Noen som har noe formening om det? Det er så vanskelig å si, må jo nesten høre hva kirurgen sier.. Hva råder de deg til da? Jeg har under muskel, er 159 og 51 kg. Har lite brystvev, så det ble best for meg mente han..
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19686 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg vil også ha biiiiiildeeeeeer!!!! Så skal jeg sende tilbake når jeg får tatt i morgen etter dusj!!!!) Nå er de så øm, våknet og var veldig øm under høyre arm idag, så jeg aaaaner virkelig ikke hvilken str jeg har endt opp med!!!! men ser bra ut!! Absolutt !! Hha JennyA, kommer til å gå såååå fort til det er din tur!!! Jeg gleder meg på dine vegne!!!!
<CupCake> Skrevet 3. oktober 2011 #19687 Skrevet 3. oktober 2011 Det er så vanskelig å si, må jo nesten høre hva kirurgen sier.. Hva råder de deg til da? Jeg har under muskel, er 159 og 51 kg. Har lite brystvev, så det ble best for meg mente han.. Han mente det burde gå over, men jeg føler liksom at jeg ligger sånn midt i mellom-så driver å skjekker litt rundt før jeg tar den endelige avgjørelsen.. er liksom ikke spinkel eller veldig liten men har liksom ikke mye å bygge på fra før av heller.. er såder.. haha
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19688 Skrevet 3. oktober 2011 Hihi... Målte meg og la dem inn i den "kalkulatoren" inne på change sine sider.... Hahaha.... 60 G (!!!!) whaaat??? haha, jadda..... Skal sende ut gubben til å kjøpe en ny bh til meg idag, så da kan han jo få med målene.... de skulle sende ny fra klinikken idag,men tr jo kanskje et par dager før jeg får den nye uansett..
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19689 Skrevet 3. oktober 2011 Får jo ikke til å sende bilde i pm jo..... kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør d???
*Wenche* Skrevet 3. oktober 2011 #19690 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg vil også ha biiiiiildeeeeeer!!!! Så skal jeg sende tilbake når jeg får tatt i morgen etter dusj!!!!) Nå er de så øm, våknet og var veldig øm under høyre arm idag, så jeg aaaaner virkelig ikke hvilken str jeg har endt opp med!!!! men ser bra ut!! Absolutt !! Hha JennyA, kommer til å gå såååå fort til det er din tur!!! Jeg gleder meg på dine vegne!!!! Skal sende når jeg kommer hjem fra jobb. Er veldig øm i den ene puppene jeg også, og så har den blitt veldig blå. Men var for tidlig å begynne på jobb i dag ja. Var helt anpusten før jeg kom meg dit. Tror det blir en uke til hjemme.
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19691 Skrevet 3. oktober 2011 Skal sende når jeg kommer hjem fra jobb. Er veldig øm i den ene puppene jeg også, og så har den blitt veldig blå. Men var for tidlig å begynne på jobb i dag ja. Var helt anpusten før jeg kom meg dit. Tror det blir en uke til hjemme. Ja gjør det.. Nei stakkar..... off hørtes ikke noe godt ut!! er det noen som spør deg, ser noe da? Jeg er ganske heldig sånn sett, har en jobb jeg jobber hjemmefra, eget firma, så da er det helt opp til meg hvor mye energi jeg skal legge ned i dette de dagene her... Masse lykke til da, resten av arb.dagen!!!!
MyBoobJob Skrevet 3. oktober 2011 #19692 Skrevet 3. oktober 2011 Nei, tror ikke den gir så mye støtte. Har sendt mail til klinikken, og samtidig spurt om å få bruke en annen bh. Blir så sår på brystvortene at jeg bruker make-up pads i bh`n Jenny: har 85D. Jeg er også utrolig øm/følsom på brystvortene - lurer på om jeg skal prøve make-up pads Synes BHen er veldig ubehagelig, blir liksom "sår" og klør litt på siden osv og føler at jeg må rette på den (altså dra den ned) hele tiden da den presser på sårene osv. Er det bare å ringe klinikken så sender de ny?
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19693 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er også utrolig øm/følsom på brystvortene - lurer på om jeg skal prøve make-up pads Synes BHen er veldig ubehagelig, blir liksom "sår" og klør litt på siden osv og føler at jeg må rette på den (altså dra den ned) hele tiden da den presser på sårene osv. Er det bare å ringe klinikken så sender de ny? Jeg vet ikke, men du kan jo prøve..? Min er åpenlyst for liten til meg, fikk str 75 B, så cupen dekker ikke halve brystet nesten engang.. Tenkte jeg skulle sette den på det ytterste hakket i ryggen, Men det var der den stod gitt.... Så de sender ny til meg da. Er redd de skal bli helt "misforma" siden den er så liten, så stresser egntlig litt med å få bytta den!! I mårra er det duuuuusj!!!! Halleluuuuujah!!!!!
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19694 Skrevet 3. oktober 2011 Han mente det burde gå over, men jeg føler liksom at jeg ligger sånn midt i mellom-så driver å skjekker litt rundt før jeg tar den endelige avgjørelsen.. er liksom ikke spinkel eller veldig liten men har liksom ikke mye å bygge på fra før av heller.. er såder.. haha Ja herregud skulle ønske man kunne få SE resultatet før man la seg under kniven... Hihi... Aner ikke altså, følg magefølelsen din, ta opp spørsmål m kirurgen, er jo så vanskelig å "måle" seg mot andre jenter, vi er alle forskjellige, så mine pupper kanskje hadde sett teit ut på deg selv om vi hadde vært like i vekt/høyde....? Er uansett så spent på hvordan mine kommer til å se ut til slutt!!!!!
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19695 Skrevet 3. oktober 2011 Da kom gubben hjem m ny BH til meg, og den eeeer så god!!! kjøpte svart da, så får jeg jo en ny fra klinikken de nærmeste dagene også. 299,- kosta den, slettes ikke verst!! ble 70C/75C står d på. Passer perfekt!! Kjempemyk og god å ha på!
Bianca91 Skrevet 3. oktober 2011 #19696 Skrevet 3. oktober 2011 Da kom gubben hjem m ny BH til meg, og den eeeer så god!!! kjøpte svart da, så får jeg jo en ny fra klinikken de nærmeste dagene også. 299,- kosta den, slettes ikke verst!! ble 70C/75C står d på. Passer perfekt!! Kjempemyk og god å ha på! Hvor kjøpte han den?? blir snart gal av denne sports bhen!! Har den delte cuper og sånn?
Mememe Skrevet 3. oktober 2011 #19697 Skrevet 3. oktober 2011 Hvor kjøpte han den?? blir snart gal av denne sports bhen!! Har den delte cuper og sånn? Kjøpte den på Amour tror jeg det heter, typisk sånn "senter-undertøysbutikk". Ja den har delte cuper og alt. Veldig god syns jeg!! Hurra... Og NÅ er det bare å holde ut dagen idag så er det dusj i mårra!!! Jihuuu!!!! Ooooog røyk på fredag!!! Jajajaja, ikke si noe, da har jeg holdt meg i EN uke etter OP, så da kan jeg ta meg en liiiiten en hvertfall.... Syns jeg er flink jeg!! Ps: sorry for spammen idag... Haha, told u so....
Bianca91 Skrevet 3. oktober 2011 #19698 Skrevet 3. oktober 2011 Alright! får ta meg en tur dit da selv om det er ett lite stykke unna.
Julie:) Skrevet 3. oktober 2011 #19699 Skrevet 3. oktober 2011 Nå begynner det å nærme seg for meg, og nervene begynner også å slå til for fult. Må si jeg gruer meg mest til tiden etterpå aller mest!! Når kunne dere sove i normal stilling igjen? Ser for meg at jeg kommer til å være superhandikappet i mange uker. Hvor normalt lever dere etter sånn 4 dager? Kan dere gjøre noe som helst? Og hvordan er det og få på og av seg klær?? Jeg har jo datteren min hos meg de to første dagene og har jo skjønt at da er det egentlig bare å slappe av. Får aktivisere henne gjennom andre, samtidig har jeg jo ikke lyst til å rope ut at jeg har tatt silikon så jeg trenger hjelp!! Samboeren min hjelper meg jo med det her hjemme. Har et par møter jeg må være på 6 dager etter operasjon og så er det jobb.. He he, godt å se at dere er fornøyd med puppene hvertfall
Julie:) Skrevet 3. oktober 2011 #19700 Skrevet 3. oktober 2011 Og en ting til.. Jeg skal legge over muskel. Er "helingstiden" kjappere da? Mener å ha lest en del om det at de som legger over muskel er litt kjappere oppe å går.. Noen synspunkter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå