Booblina Skrevet 1. oktober 2011 #19661 Skrevet 1. oktober 2011 Vell overstått til deg da mememe:) Igår kjøpte jeg bh uten spiler ( vet jo att denne ikke skal brukes ennå, men måtte bare) og måtte ha 70 E, ble jo helt satt ut:O Syns puppene er litt harde fremdeles, vet noen når dette begynner å roe seg ned? når opererte du? mine er snart 4 uker, og har begynt og mykne, den ene mer enn den andre vel og merke:)
Grayangel Skrevet 1. oktober 2011 #19662 Skrevet 1. oktober 2011 Operte Mandag 26, så snart en uke bare så da tar det vell kanskje tid?^^
Booblina Skrevet 1. oktober 2011 #19663 Skrevet 1. oktober 2011 Operte Mandag 26, så snart en uke bare så da tar det vell kanskje tid?^^ Hehe, ja det er nok litt tidlig enda da:)
Mememe Skrevet 2. oktober 2011 #19664 Skrevet 2. oktober 2011 Ja nå begynner formen å komme seg litt, og d er deilig!!! måtte ta en ganske sterk tablett i går, husker ikke hva den heter, men en jeg fikk med meg fra klinikken. Ellers så tror jeg at jeg må ringe å spørre om en større BH, har en i str 75 B, og den "deler nesten av puppene", får en merkelig fasong på, siden cupen ikke dekker hele brystet.... Tenke først det bare var pga d var hovent, men sånn kan jeg ikke gå lenger. Er redd de skal bli helt misforma.... Haha... Har enda ikke røyka så er såååå stolt av meg selv!!! Har som et lite mål og hvertfall vente EN uke, til neste helg.. da er hvertfall den verste perioden over.... Hvem er nestemann ut nå til uka???)
Jenny A Skrevet 2. oktober 2011 #19665 Skrevet 2. oktober 2011 Godt å høre at det går bedre i dag Flink du er til å ikke røyke!! Ja, synes det høres lurt ut å be om en større bh. Rart at du har fått b-cup. SKulle tro du fikk større enn det med såpass mye inni. Håper du vil vise bilde etterhvert da Lykke til videre med rekonvalensen
Mememe Skrevet 2. oktober 2011 #19666 Skrevet 2. oktober 2011 Gleder meg sånn til jeg skal ut å shoppe andre BH'er når de fire ukene her har gått!!! Var d noen som hadde kjøpt ny sportsBH her inne? Hva ble d til? Har hørt at Swegmark fra lindex er bra...? Noen som har vært borti dem?
*Wenche* Skrevet 2. oktober 2011 #19667 Skrevet 2. oktober 2011 Vanskelig det med bh synes jeg. Tror min er for stor jeg... den ligger liksom løst rundt puppa... strammer ikke opp. Skal sende ett bilde til klinikken å høre, for jeg vet jo ikke hvordan de skal sitte. Har også prøvd en annen bh som jeg likte mye bedre, men vet ikke om den "deler" puppene nok... Prøvde forresten bh-kalkulatoren på change. Og den kan ikke stemme for min del ihvertfall. Har 85D nå som jeg synes er for stor... men etter deres utregning så skulle jeg ha 70I Mememe: du er kjempeflink som klarer å holde deg unna røyken. Tror jeg røyker mere enn vanlig nå jeg... kjederøyking. Og kjedespiser... fikk sjokk når jeg sto i dusjen i sted... magen ehh.. har vokst kan man si. Vet ikke om jeg tørr å gå på vekta.
Jenny A Skrevet 2. oktober 2011 #19668 Skrevet 2. oktober 2011 Gleder meg sånn til jeg skal ut å shoppe andre BH'er når de fire ukene her har gått!!! Var d noen som hadde kjøpt ny sportsBH her inne? Hva ble d til? Har hørt at Swegmark fra lindex er bra...? Noen som har vært borti dem? Har du sett deg ut noen da? Har vært litt og kikket, men synes ikke det ser ut til å være så veldig mye fint uten spiler. Man skal jo trossalt bruke spileløst i 5 mnd etter sportsbhn!!
*Wenche* Skrevet 2. oktober 2011 #19669 Skrevet 2. oktober 2011 Gleder meg sånn til jeg skal ut å shoppe andre BH'er når de fire ukene her har gått!!! Var d noen som hadde kjøpt ny sportsBH her inne? Hva ble d til? Har hørt at Swegmark fra lindex er bra...? Noen som har vært borti dem? Så på Swegmark sine på Lindex her, og de hadde ikke 2-delt cup. Og det skulle det vist være?
*Wenche* Skrevet 2. oktober 2011 #19670 Skrevet 2. oktober 2011 Har du sett deg ut noen da? Har vært litt og kikket, men synes ikke det ser ut til å være så veldig mye fint uten spiler. Man skal jo trossalt bruke spileløst i 5 mnd etter sportsbhn!! Tror jeg kjøper med spile jeg og tar de ut. Da kan jeg jo sette spilene på plass igjen etter 5 mnd.
Jenny A Skrevet 2. oktober 2011 #19671 Skrevet 2. oktober 2011 Tror jeg kjøper med spile jeg og tar de ut. Da kan jeg jo sette spilene på plass igjen etter 5 mnd. Så det er lov altså? Har du spurt Schistad om det eller?
*Wenche* Skrevet 2. oktober 2011 #19672 Skrevet 2. oktober 2011 Så det er lov altså? Har du spurt Schistad om det eller? Har ikke spurt nei, men etter 6 uker så trodde jeg kanskje at det var ok. Men skal høre når jeg sender han en mail
*Wenche* Skrevet 2. oktober 2011 #19673 Skrevet 2. oktober 2011 Har nå tatt bilde med bh`n som jeg mener er for stor på meg. Noen andre som kan se på det og si hva de mener? Om deres sitter bedre osv?
Bianca91 Skrevet 2. oktober 2011 #19674 Skrevet 2. oktober 2011 Har nå tatt bilde med bh`n som jeg mener er for stor på meg. Noen andre som kan se på det og si hva de mener? Om deres sitter bedre osv? Jeg kan godt se
*Wenche* Skrevet 2. oktober 2011 #19675 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg kan godt se Takker så mye, har sendt
dingding Skrevet 2. oktober 2011 #19676 Skrevet 2. oktober 2011 Har nå tatt bilde med bh`n som jeg mener er for stor på meg. Noen andre som kan se på det og si hva de mener? Om deres sitter bedre osv? Min var litt slakk den også.. men den skulle være sånn sa de.. kan jeg se?
*Wenche* Skrevet 2. oktober 2011 #19677 Skrevet 2. oktober 2011 Min var litt slakk den også.. men den skulle være sånn sa de.. kan jeg se? Bilde sendt
dingding Skrevet 2. oktober 2011 #19679 Skrevet 2. oktober 2011 Bilde sendt Ja, jeg skjønner.. min var ikke så slakk.
Jenny A Skrevet 2. oktober 2011 #19680 Skrevet 2. oktober 2011 Takker så mye, har sendt Ser ikke veldig slakk ut da, men litt. Hvilken størrelse fikk du i sportsbh? ser jo superflotte ut da!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå